Gave til nyuddannet/fødselar

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Gave til nyuddannet/fødselar

Indlægaf RavenClaw » 9. jan 2018, 19:34

Min veninde er blevet færdiguddannet, og hun holder i den forbindelse en fest for venner og familie. Den bliver holdt på hendes fødselsdag, så det er en kombination af de to anledninger. Vi er seks venner, der er gået sammen om en gave til hende, men vi er løbet lidt tør for idéer. Vi tænker budgettet er 100 Kr. pr. mand.

Hun bliver 27 og er uddannet materialist. Jeg tænkte først en lækker kurv med alt muligt, men hun har i forvejen halvdelen af Matas' lager derhjemme. Et eller andet sted vil vi gerne give hende noget, som ikke bare er en klassiker, men derimod noget, hvor hun vil blive mindet om dagen.

Har I nogle gode forslag? Måske noget I selv ville blive glade for at få
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Gave til nyuddannet/fødselar

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. jan 2018, 19:55

Hvis jeg havde tid til det, tror jeg godt, at jeg kunne finde på at opstøve en flot antik parfumeflakon eller andet skønheds/sundhedsrelateret op til en nyuddannet materialist.
1
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Gave til nyuddannet/fødselar

Indlægaf Tibbler » 9. jan 2018, 19:58

Jeg ville finde noget flot hos en glaskunstner, keramiker eller lign.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Gave til nyuddannet/fødselar

Indlægaf RavenClaw » 10. jan 2018, 12:40

DetSorteCirkus skrev:Hvis jeg havde tid til det, tror jeg godt, at jeg kunne finde på at opstøve en flot antik parfumeflakon eller andet skønheds/sundhedsrelateret op til en nyuddannet materialist.

Fantastisk idé! Det vil jeg prøve på :)
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?

Tilbage til "Fest og bryllup"