Julegavetråd 2018

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 237
Likede indlæg: 1429

Re: Julegavetråd 2018

Indlægaf Panton » 28. nov 2018, 10:54

Jeg skal kun give min søn og hans far. De voksne imellem hvor vi holder jul, giver ikke hinanden gaver.

Jeg har rokeret om i min lejlighed, så min søn nu kan få to værelser, deraf skal det ene laves om til fuldgyldigt gamerrum, med 3 skærme (han har to nu), LED under det store bord, og alt hvad der hører sig til i sådan et værelse af pynt og ophæng. Det bliver hans julegave. Udover det har jeg købt nye boksestøvler og skridt beskytter. Han bokser og dyrker det samt gaming intens.

Ved ikke hvad han får af sin far, for han mangler i princippet intet. Overhovedet.!

Hans far ved jeg ikke, jeg regner med at få barnet til at spørge ham. Men vi holder budgettet på omkring 1000kr +- .
2
Winners never quit
Quitters never win
ajnaM
Kort karma: 306
Likede indlæg: 6461

Indlægaf ajnaM » 28. nov 2018, 13:39

Min ældste skal have en Nintendo Switch og min yngste skal have noget Brio-bane. Derudover står min kæreste for alle gaverne i år - en klar fordel ved de år, vi holder jul med hans side af familien. :D

Vi giver ikke gaver til hinanden og de voksne på hans side. Det ved jeg ikke helt, hvad jeg synes om, men det er klart bedre end det gaveræs, det var i hans familie for nogle år siden. :tie:
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 307
Likede indlæg: 6194

Indlægaf DenSyngendeLussing » 29. nov 2018, 15:38

Nå, jeg har fået købt lidt i dag, så foreløbig ser min liste sådan ud:

Veninde: en rød læbestift fra Urban Decay og et flamingokrus
Ven: Cat’s Cradle af Kurt Vonnegut og en Steel Panther t-shirt
Mor: billet til Phil Collins i Ceres Park næste år, sushi før koncerten og en ørering fra Jane Kønig
Far: Bluetooth højttaler og et par hjemmesko
Søster: grønne heels fra Zara og en hue
Svoger: en god rom
Niece: dukkehus med møbler
Kæreste: han har en bruger herinde, så det er hemmeligt :ninja:
Senest rettet af DenSyngendeLussing 6. dec 2018, 18:27, rettet i alt 8 gange.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 661
Likede indlæg: 6957

Indlægaf Pandesteg » 29. nov 2018, 19:24

Hvordan har I det med ønskesedler, hvor der kun er ét ønske på?! Jeg skal købe gave til min svoger og min svigerfar og begge har kun ét ønske på ønskelisten. Kan godt mærke jeg bliver lidt trodsig og får lyst til at købe noget helt andet end det ene ønske.
1
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 29. nov 2018, 19:32

Pandesteg skrev:Hvordan har I det med ønskesedler, hvor der kun er ét ønske på?! Jeg skal købe gave til min svoger og min svigerfar og begge har kun ét ønske på ønskelisten. Kan godt mærke jeg bliver lidt trodsig og får lyst til at købe noget helt andet end det ene ønske.

Hvis du har/får en god idé til en gave selv, så synes jeg, det er helt fint at gå væk fra ønskesedlen. Hvis alternativet er, at du bare køber et eller andet vilkårligt i trods, så ville jeg nok bare holde mig til sedlen. :)

Min far er ligesom din svoger og svigerfar, han ønsker sig måske max to ting til jul, hvis det går vildt for sig. Nogle gange kan jeg selv finde på noget godt, andre gange må jeg bare kapitulere og købe whatever dims, han har fundet på.
4
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 661
Likede indlæg: 6957

Indlægaf Pandesteg » 29. nov 2018, 19:45

DenSyngendeLussing skrev:
Pandesteg skrev:Hvordan har I det med ønskesedler, hvor der kun er ét ønske på?! Jeg skal købe gave til min svoger og min svigerfar og begge har kun ét ønske på ønskelisten. Kan godt mærke jeg bliver lidt trodsig og får lyst til at købe noget helt andet end det ene ønske.

Hvis du har/får en god idé til en gave selv, så synes jeg, det er helt fint at gå væk fra ønskesedlen. Hvis alternativet er, at du bare køber et eller andet vilkårligt i trods, så ville jeg nok bare holde mig til sedlen. :)

Min far er ligesom din svoger og svigerfar, han ønsker sig måske max to ting til jul, hvis det går vildt for sig. Nogle gange kan jeg selv finde på noget godt, andre gange må jeg bare kapitulere og købe whatever dims, han har fundet på.

Jeg kan nok godt finde på noget ordentligt selv. Synes bare der er meget lidt overraskelsesmoment i det, når der kun er et enkelt ønske... og... Jeg er nok også bare kontrær, men hvis jeg vitterligt intet manglede (den ene ting kan de begge sagtens købe selv og min svigerfars “ønskeseddel” er skrevet af min svigermor) så ville jeg finde et par velgørende formål og bede folk om at donere i mit navn istedet.
2
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Cbas
Kort karma: 1
Likede indlæg: 10

Indlægaf Cbas » 29. nov 2018, 19:53

Kæreste: Lækkert ostesæt i oliventræ, god flaske rom, boxershorts (fra den ene søn), olie til skæg (fra den andrn søn).

Søn 1: Headset til playstation, iPad, hættetrøje, 2 fodboldbluser og noget mere.

Søn 2: Pengeskab, iPad, hættetrøje, ur, 2 fodboldbluser og noget mere.

Nevø: Nok en bluse.

Mor: et par øreringe.

Jeg skal også købe gaver til mine sønner fra deres bedsteforældre, så alt hvad der nævnes er ikke fra mig (og deres far), men jeg køber det.
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 432
Likede indlæg: 8792

Indlægaf sigge » 30. nov 2018, 07:03

Jeg har altid svært ved at finde på noget til min veninde, og nu er det lige gået op for mig, at jeg havde muligheden for at købe en gave til hende i mandags, men jeg tænkte slet ikke på det på daværende tidspunkt. Desværre kommer chancen ikke lige umiddelbart igen. Damnit. Jeg håber, jeg falder over et eller andet i London, ellers er jeg på bar bund.

Men jeg har heller ikke lyst til at foreslå hende, at vi dropper at give hinanden gaver. For jeg får ikke gaver af ret mange andre, og jeg elsker gaver - både at give og modtage dem, så det ville være ærgerligt for mig at droppe dem.
0
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3447

Indlægaf Pityt » 30. nov 2018, 18:05

Jeg droppede julegaverne til/fra min familie for nogle år siden, så den eneste jeg er på gave med, er min eks-mand :lol:

Han skal have en ny Nalgene drikkedunk (han drikker frygtelig meget vand) og så skal jeg selvfølgelig finde på et eller andet mere, men jeg er helt blank og han nægter at have brug for nogetsomhelst :gruble:

Jeg har allerede fået min julegave fra ham...et nyt 55” tv, fordi mit gamle var ved at stille træskoene :genert:

Nå ja, og så må jeg hellere købe gaver til hans brors børn, som vi skal holde jul med i år :nerve:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
oOxXxOo
Kort karma: 16
Likede indlæg: 167

Indlægaf oOxXxOo » 6. dec 2018, 17:59

Tror jeg fandt ud af hvad kæresten skal have til jul. Han skal simpelthen have en cd afspiller så han kan få gang i alle hans cd'er igen. De har været pakket væk siden han flyttede ind, da han kun har et kæmpe cd anlæg som vi på ingen måde har plads til. Det er godt nok over budget, men jeg ved at han vil elske det.
Mine forældre og bror er straks værre. Der har jeg ingen ide endnu.
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 301
Likede indlæg: 3549

Indlægaf Mani » 6. dec 2018, 18:26

Manden: En kæreste tur. Har ikke helt besluttet hvor til & en greb til haven :-D
Drengene: De får hver en stabel Hollister tøj de ønsker sig + nye hørebøffer & 1 spil på Steam.
Svigermor & svigerfar: Robotplæneklipper + opsætning (fælles jule + fødselsdagsgave fra alle søskende & co)
Mor: Pandora charm & teaterbillet
Far & kone: Stegepande & frokost på Fru Møller
Lillebror: Ski pulli & bog
Lillesøster: Makeup & bog
Mormor: Weekendtur til Skagen i sommerhus
Svigerinde: Ostesmagning hos Arla Unika & Uthaugen kalender
0
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 6. dec 2018, 18:28

Så blev jeg officielt færdig med alle gaver i dag, og så er det endda kun d. 6. december. Det må være rekord for mit vedkommende. :D
1
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 81
Likede indlæg: 1606

Indlægaf Maoam » 6. dec 2018, 19:51

Jeg har købt en trøje til min far. Min bror skal have en stegepande. Min mor ønsker sig bl.a. nogle skønhedsprodukter. Vil se, om jeg kan finde dem i Normal i morgen, før jeg beslutter mig for, hvad hun skal have.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 442
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 6620

Indlægaf Mi55y » 7. dec 2018, 03:02

Jeg har fået købt de sidste gaver; philips hue startsæt til kæresten og Chromecast til bettebror. Og så et spil jeg faldt over til min niece.
0
Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 398
Likede indlæg: 4467

Indlægaf lillebjoern » 7. dec 2018, 08:02

Jeg har endelig fundet ud af, hvad jeg skal give min kæreste - et gavekort til det Kgl. Teater. Jeg havde tænkt på billetter til en særlig forestilling, men der er ikke nogen lige nu, som virker til at falde i hans smag. Og så kan han selv vælge om det skal være teater, opera eller ballet :)
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Fest og bryllup"