Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 21. maj 2018, 20:54

englishchannel skrev:
godtnavn skrev:Jeg er en lorte kæreste, min forlovelsesring er blevet væk :whine: Har ledt efter den i flere dage uden held :trist: Håber virkelig den snart dukker op!


Ej, det her er virkelig mit værste mareridt :8: Kan du have tabt den udenfor, eller er du sikker på at den er et sted i hjemmet?


Den er herhjemme, jeg tog den af om aftenen og om morgenne var den væk, må have lagt det et mærkeligt sted halvt i søvne, den var ikke hvor jeg plejer at lægge den, men er helt sikker på jeg ville have opdaget hvis jeg ikke havde den på da jeg er ret rutineagtig på vej i seng.
Og der er kun en måned tilbage hvor jeg kan gå med den på fingeren :whine: For om en måned skal vielsesringen jo tage pladsen, og de går ikke rigtig ved siden af hinanden.
0
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf englishchannel » 22. maj 2018, 05:36

godtnavn skrev:
englishchannel skrev:
godtnavn skrev:Jeg er en lorte kæreste, min forlovelsesring er blevet væk :whine: Har ledt efter den i flere dage uden held :trist: Håber virkelig den snart dukker op!


Ej, det her er virkelig mit værste mareridt :8: Kan du have tabt den udenfor, eller er du sikker på at den er et sted i hjemmet?


Den er herhjemme, jeg tog den af om aftenen og om morgenne var den væk, må have lagt det et mærkeligt sted halvt i søvne, den var ikke hvor jeg plejer at lægge den, men er helt sikker på jeg ville have opdaget hvis jeg ikke havde den på da jeg er ret rutineagtig på vej i seng.
Og der er kun en måned tilbage hvor jeg kan gå med den på fingeren :whine: For om en måned skal vielsesringen jo tage pladsen, og de går ikke rigtig ved siden af hinanden.


Æv, jeg håber at den bare er faldet ned bag sengebordet eller lignende, så du snart finder den :kys:

Nu føler jeg mig lidt dum, men jeg troede at man gik med forlovelsesringen på venstre og vielsesringen på højre hånd efter brylluppet? :genert:

EDIT: Nå, Google viste mig, at der åbenbart ikke er nogle faste "regler" for det. Men kan du så ikke overveje at gå med dem på forskellige hænder, hvis du stadig gerne vil gå med forlovelsesringen? :)
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Neenah » 22. maj 2018, 05:58

^det gør jeg :)
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 22. maj 2018, 06:12

Jeg ved heller ikke hvad jeg gør. Jeg synes to ringe er lidt voldsomt, især fordi jeg før det aldrig gik med ring.
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Joe » 22. maj 2018, 06:25

Jeg går med begge ringe. Dog forlovelsesringen på højre og vielsesringen på venstre. Sådan blev det bare.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 22. maj 2018, 06:37

englishchannel skrev:
godtnavn skrev:
englishchannel skrev:
godtnavn skrev:Jeg er en lorte kæreste, min forlovelsesring er blevet væk :whine: Har ledt efter den i flere dage uden held :trist: Håber virkelig den snart dukker op!


Ej, det her er virkelig mit værste mareridt :8: Kan du have tabt den udenfor, eller er du sikker på at den er et sted i hjemmet?


Den er herhjemme, jeg tog den af om aftenen og om morgenne var den væk, må have lagt det et mærkeligt sted halvt i søvne, den var ikke hvor jeg plejer at lægge den, men er helt sikker på jeg ville have opdaget hvis jeg ikke havde den på da jeg er ret rutineagtig på vej i seng.
Og der er kun en måned tilbage hvor jeg kan gå med den på fingeren :whine: For om en måned skal vielsesringen jo tage pladsen, og de går ikke rigtig ved siden af hinanden.


Æv, jeg håber at den bare er faldet ned bag sengebordet eller lignende, så du snart finder den :kys:

Nu føler jeg mig lidt dum, men jeg troede at man gik med forlovelsesringen på venstre og vielsesringen på højre hånd efter brylluppet? :genert:

EDIT: Nå, Google viste mig, at der åbenbart ikke er nogle faste "regler" for det. Men kan du så ikke overveje at gå med dem på forskellige hænder, hvis du stadig gerne vil gå med forlovelsesringen? :)


Jeg tror det normale er vielsesringen på højre, men jeg er opereret i højre ringfinger og har et ar lige nede hvor fingeren sidder fast på hånden, altså hvor en ring vil sidde, og det gør det ubehageligt, derfor har vi valgt vielsesring på venstre også :) Derudover har den den fordel at det ikke gør ondt når folk trykker en hårdt i hånden, det kan være pænt træls med en ring på.

Jeg har dog overvejet at få lavet forlovelsesringen lille og have den på lillefingeren ved siden af vielsesringen :)
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 22. maj 2018, 06:39

Hvad sker der for at min kæreste ikke synes det er en dårlig idé at han skal have glimmersko på :lol: Han er sgu overraskende!
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16995
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41310

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf LaMariposa » 22. maj 2018, 06:44

Jeg kommer også til at gå med dem begge. Min forlovelsesring er for smuk til, at jeg kan nænne at tage den af.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Alphilia » 22. maj 2018, 07:02

Jeg kommer også til at gå med begge, på hver sin hånd.
Jeg har aldrig gået med ring før jeg blev forlovet, men kan nu rigtig godt lide følelsen.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf bluetof1 » 22. maj 2018, 07:06

Jeg kommer til at gå med begge ringe.
Min forlovelsesring er sådan en kæmpesten American-style mens min vielsesring er en helt enkel og glat ring lavet i wolfram. De går fint i spænd, synes jeg.

Edit.: jeg har min forlovelsesring på venstre hånd og vielsesringen kommer på højre.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 22. maj 2018, 07:10

Jeg synes bare ringe på begge hånd nemt kommet til at virke lidt for pyntet til min smag. På trods af jeg nok har nogle rimelig enkle ringe i forhold til gennemsnittet. Jeg tror min løsning bliver vielsesring til hverdag og forlovelsesringe, når jeg føler for at være lidt mere pyntet.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 22. maj 2018, 10:28

Min ring er fundet, og prøvede lige vielsesring og forlovelsesring på samme hånd på ring og lillefinger, det så faktisk ret fint ud! Så jeg tror jeg ender med at skulle have lavet min forlovelsesring et par str mindre så den passer på lillefingeren. Udover at forlovelsesringen har historie i og med han friede med den, så har den også en dybere historie i dens udseende, så det ville ære synd ikke at gå med den.
2
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf 1234 » 22. maj 2018, 11:25

godtnavn skrev:Min ring er fundet, og prøvede lige vielsesring og forlovelsesring på samme hånd på ring og lillefinger, det så faktisk ret fint ud! Så jeg tror jeg ender med at skulle have lavet min forlovelsesring et par str mindre så den passer på lillefingeren. Udover at forlovelsesringen har historie i og med han friede med den, så har den også en dybere historie i dens udseende, så det ville ære synd ikke at gå med den.

Juhu!! Godt du fandt den. Kan slet ikke forestille mig hvor frygteligt det må være at få den væk. Jeg fik engang smidt det ur min kæreste gav mig i studentergave væk i en sikkerhedskontrol. Jeg var ked af det så længe! Heldigvis fik jeg et endnu smukkere da jeg dimitteret fra universitetet.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 22. maj 2018, 11:49

1234 skrev:
godtnavn skrev:Min ring er fundet, og prøvede lige vielsesring og forlovelsesring på samme hånd på ring og lillefinger, det så faktisk ret fint ud! Så jeg tror jeg ender med at skulle have lavet min forlovelsesring et par str mindre så den passer på lillefingeren. Udover at forlovelsesringen har historie i og med han friede med den, så har den også en dybere historie i dens udseende, så det ville ære synd ikke at gå med den.

Juhu!! Godt du fandt den. Kan slet ikke forestille mig hvor frygteligt det må være at få den væk. Jeg fik engang smidt det ur min kæreste gav mig i studentergave væk i en sikkerhedskontrol. Jeg var ked af det så længe! Heldigvis fik jeg et endnu smukkere da jeg dimitteret fra universitetet.


Jeg var 99% sikker på den var herhjemme, det gjorde det lidt nemmere. Men det føltes stadig meget mærkeligt at gå uden ring...
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16995
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41310

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf LaMariposa » 22. maj 2018, 15:16

Er der nogen af jer, der tilfældigvis ligger inde med et polaroidkamera, som I vil låne/leje ud? Vi er ret hooked på at have et på dagen, så gæsterne kan tage billeder til gæstebogen, men vi synes det er lidt åndssvagt at bruge penge på at købe et, da vi nok ikke kommer til at bruge det bagefter :)
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Fest og bryllup"