Den store juletråd 2021

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf Spjaerten » 21. jul 2021, 07:22

Daine skrev:Er der nogen der ved om der kan fås adventskalender med te? Jeg får ikke drukket nok til at en julekalender giver mening, men jeg vil gerne prøve en god adventkalender. Har Perchs sådan en? Eller jeg skal måske i Magasin? :gruble:

Ja perchs har 4 små dåser i en advendtskalender
4
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf Daine » 21. jul 2021, 07:52

Spjaerten skrev:
Daine skrev:Er der nogen der ved om der kan fås adventskalender med te? Jeg får ikke drukket nok til at en julekalender giver mening, men jeg vil gerne prøve en god adventkalender. Har Perchs sådan en? Eller jeg skal måske i Magasin? :gruble:

Ja perchs har 4 små dåser i en advendtskalender

Tak :) Den vil jeg kigge efter til den tid.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf Alphilia » 21. jul 2021, 19:07

Daine skrev:Er der nogen der ved om der kan fås adventskalender med te? Jeg får ikke drukket nok til at en julekalender giver mening, men jeg vil gerne prøve en god adventkalender. Har Perchs sådan en? Eller jeg skal måske i Magasin? :gruble:


Østerlandsk The havde sidste år en kalender med 24 små dåser - det kan tænkes de også har/får en adventsudgave
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf Daine » 21. jul 2021, 19:29

Alphilia skrev:
Daine skrev:Er der nogen der ved om der kan fås adventskalender med te? Jeg får ikke drukket nok til at en julekalender giver mening, men jeg vil gerne prøve en god adventkalender. Har Perchs sådan en? Eller jeg skal måske i Magasin? :gruble:


Østerlandsk The havde sidste år en kalender med 24 små dåser - det kan tænkes de også har/får en adventsudgave

Dem føjer jeg til listen, tak :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf godtnavn » 22. jul 2021, 20:58

Jeg har købt en hel bunke bøger i dag, min Føtex havde sat en masse bøger ned til 10 og 20 kr. Jeg tænker et par af bøgerne ganske fint kunne blive kalendergaver. Fik blandt andet "vinden i piletræerne" og "prinsesser, feer og hekse" til 10 kr hver, købte også et par opgavebøger og et par bøger der mere henvendte sig til min yngste. Det var helt vildt med de priser! Nåede slet ikke at kigge på voksenbøgerne der også var, overvejer at tage forbi i morgen, men tænker de fleste nok er væk, ægrer mig over jeg ikke nuppede "Flaskepost fra P" med hjem, der kunne man selv vælge om den skulle koste 10 eller 20 kr :lol:
3
Myth
Indlæg: 565
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 730

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf Myth » 3. aug 2021, 06:34

Fra min jul i juli
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27057

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf ajnaM » 3. aug 2021, 21:31

Vi holder jul hvert andet år med min familie, og hvert andet år med kærestens familie - sidste år var dog lidt ude af gængen pga. covid, men i år er vi back on track og skal holde jul i sommerhuset med hele min familie. :love:

Mine forældre, min bror og hans familie, min mormor, min granonkel, min moster og hendes familie, mine to onkler og deres familier. Og så min egen familie. Min bror og min ene onkel får endda helt nye babyer med. :lun:

Så vi bliver virkelig mange mennesker... og virkelig mange børn. :genert:



Jeg er i gang med at lave pakkekalender til begge mine drenge - det er nissen, der flytter ind i december, med nissedør og drillerier og det hele, og de elsker det begge to. Jeg er liiiiidt træt af at skulle finde på 48 lidt nipsede ting hvert år, men på den anden side er det jo nok en stakket frist, før de ikke rigtig gider det længere. Den store er 9, så mon ikke det er sidste år?
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf Daine » 4. aug 2021, 05:56

Jeg overvejer lidt om jeg skal lave en jule/weekendkalender til min mor i år. Hun fortæller ofte om den julekalender hun plejede at lave til mine bedsteforældre i sin tid og hvor glade de var for den - jeg kan ikke greje om det betyder, hun også selv ville blive glad for en. Men det bliver jo den første jul uden far og måske det vil være dejligt at have lidt at se frem til? :gruble:

Hun er dog svær at finde smågaver til. Hun spiser ikke slik/chokolade/kage/chips (andet end flæskesvær), hun læser ikke bøger, nips gider hun ikke rigtig mere. Det er også derfor jeg tænker at weekendgaver måske er vejen frem frem for hver dag ...

Nå, men der er heldigvis god tid og der plejer jo da at komme en kalendergavertråd, hvor jeg måske kan finde noget inspiration.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27057

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf ajnaM » 4. aug 2021, 08:24

Daine skrev:Jeg overvejer lidt om jeg skal lave en jule/weekendkalender til min mor i år. Hun fortæller ofte om den julekalender hun plejede at lave til mine bedsteforældre i sin tid og hvor glade de var for den - jeg kan ikke greje om det betyder, hun også selv ville blive glad for en. Men det bliver jo den første jul uden far og måske det vil være dejligt at have lidt at se frem til? :gruble:

Hun er dog svær at finde smågaver til. Hun spiser ikke slik/chokolade/kage/chips (andet end flæskesvær), hun læser ikke bøger, nips gider hun ikke rigtig mere. Det er også derfor jeg tænker at weekendgaver måske er vejen frem frem for hver dag ...

Nå, men der er heldigvis god tid og der plejer jo da at komme en kalendergavertråd, hvor jeg måske kan finde noget inspiration.


https://www.coolstuff.dk/The-Snaffling- ... tskalender

:D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf godtnavn » 4. aug 2021, 22:05

Nørrebro er begyndt at jule, der var både juledug og julepynt i Imerco i bycenteret.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf Wizzze » 5. aug 2021, 06:16

FÅÅÅRK, jeg har lige set kalenderen, det er jo en ren arbejdsgiver jul i år, man får ikke en skid ferie, bare en weekend, SNYD :evil:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf Daine » 5. aug 2021, 06:25

ajnaM skrev:
Daine skrev:Jeg overvejer lidt om jeg skal lave en jule/weekendkalender til min mor i år. Hun fortæller ofte om den julekalender hun plejede at lave til mine bedsteforældre i sin tid og hvor glade de var for den - jeg kan ikke greje om det betyder, hun også selv ville blive glad for en. Men det bliver jo den første jul uden far og måske det vil være dejligt at have lidt at se frem til? :gruble:

Hun er dog svær at finde smågaver til. Hun spiser ikke slik/chokolade/kage/chips (andet end flæskesvær), hun læser ikke bøger, nips gider hun ikke rigtig mere. Det er også derfor jeg tænker at weekendgaver måske er vejen frem frem for hver dag ...

Nå, men der er heldigvis god tid og der plejer jo da at komme en kalendergavertråd, hvor jeg måske kan finde noget inspiration.


https://www.coolstuff.dk/The-Snaffling- ... tskalender

:D

Jeg så den godt sidste år, men tror alligevel det bliver for meget af det gode :lol:


Men jeg fandt kalendergavetråden fra sidste år og har på den baggrund + hvad jeg ellers lige kunne komme i tanke om, allerede 18-19 pakker listet op, så tror sgu jeg gør det. Det er også sjovere at lave til en anden end at lave til mig selv.
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27057

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf ajnaM » 5. aug 2021, 07:16

Wizzze skrev:FÅÅÅRK, jeg har lige set kalenderen, det er jo en ren arbejdsgiver jul i år, man får ikke en skid ferie, bare en weekend, SNYD :evil:


Jeg har fri med løn både den 24. og den 31. Så to forlængede weekender. Og så satser jeg på at tage noget ferie eller afspadsering i dagene mellem. ;)

Skolerne har ferie fra 23. og begynder igen 3. januar. Så altså, der er i hvert fald nogle af de voksne jo nødt til at holde fri. Men ja, arbejdsgiverjul i år!
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf Daine » 5. aug 2021, 07:26

Wizzze skrev:FÅÅÅRK, jeg har lige set kalenderen, det er jo en ren arbejdsgiver jul i år, man får ikke en skid ferie, bare en weekend, SNYD :evil:

Fra og med 24/12 til og med 2/1 skal jeg kun arbejde 2 dage :engel: Resten er betalte fridage pga overenskomst + den måde min chef kører arbejdsplanen på. Jeg klager ikke :D
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Den store juletråd 2021

Indlægaf LaMariposa » 7. aug 2021, 04:33

Marott skrev:Hvor har I købt juletrøjer henne? Overvejer matchende til hele familien.


Jeg købte ved Spreadshirt sidste år :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
:lun: Be brave

Tilbage til "Fest og bryllup"