Alicante eller Malaga i november?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Alicante eller Malaga i november?

Indlægaf hejdi » 20. sep 2017, 04:53

Vi overvejer en tur på 4-5 dage til Spanien i starten af november - er der nogen der ved om der er stor forskel på vejret i Alicante og Malaga til den tid? Det er nemmest at finde nogenlunde billige rejser med overkommelig rejsetid, til Alicante - men vi giver gerne lidt mere for bedre vejr i Malaga :)
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Alicante eller Malaga i november?

Indlægaf paint » 20. sep 2017, 09:22

hejdi skrev:Vi overvejer en tur på 4-5 dage til Spanien i starten af november - er der nogen der ved om der er stor forskel på vejret i Alicante og Malaga til den tid? Det er nemmest at finde nogenlunde billige rejser med overkommelig rejsetid, til Alicante - men vi giver gerne lidt mere for bedre vejr i Malaga :)


Temperaturen er den samme (gennemsnitligt). Til gengæld er der væsentlig højere risiko for regn i Malaga i November måned (hvilket overraskede mig)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Alicante eller Malaga i november?

Indlægaf Lakika » 20. sep 2017, 09:46

Jeg ville vælge Alicante. På grund af bedre vejr, mere charmerende by og prisen. Jeg synes maden er bedre i Malaga, men når det ikke er længere tid i skal være der, er det ikke noget problem.
0
hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Re: Alicante eller Malaga i november?

Indlægaf hejdi » 20. sep 2017, 18:41

Tak for svar - vi er faktisk endt med at vælge noget helt andet for at prøve et nyt land og fordi vi ikke kunne blive enige om Alicante eller Malaga, så vi tager i stedet til Lisabon :-) men har jeres svar i mente til en evt. anden gang
1

Tilbage til "Rejser"