flyselskabet Jet Time

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: flyselskabet Jet Time

Indlægaf Maria86 » 22. aug 2017, 20:22

Jeg skal ha hjælpemiddel med på turen. Jeg fik den e-mail dag efter. hvis hun kunne nå ville hun gør det samme dag altså onsdag. Jeg har 10 kg med til det :) og jeg håber godt nok ikke at vi bliver 11 for
0
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: flyselskabet Jet Time

Indlægaf Frk. L » 22. aug 2017, 20:29

Jeg har lige fløjet med dem til Club La Santa på Lanzarote i sidste uge. Har ingen klager, det var som at flyve med alle andre på charter-ferie. Og dog, på hjemturen kom vi 3 som rejste sammen til at sidde 3 forskellige steder i flyet.
0
Jeg står i midten nu!
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: flyselskabet Jet Time

Indlægaf Maria86 » 2. sep 2017, 09:31

Så er jeg kommet hjem vi var 21 som skulle på sommerferie og ja vi kom ikke til at sidde sammen ud eller hjem :nerve: :rulle: vi købte ferien i et navn. Det har jeg oplevet før med Jet Time den gang var vi 13 som skulle på sommerferie. Jeg var nok den eneste som selv kunne gå ombord. De andre skulle ha hjælp til at kom ombord. Det giver altså ikke mening at vi ikke sidder sammen. Men vi kom fra A til B ud og hjem uden problemer :dance: vi landede 13 minutter før tid :gogo: Det er så lufthavnene Jeg skulle jo ha mit hjælpemiddel med i Aalborg gik det uden problem. altså vi er helt nye i det med at ha hjælpemiddel med på ferie :wacko: men det gik med hjælp fra en ansat i lufthavnen. Men hjem derfra gik det ikke så nemt :wacko: men jeg fik det med mig.

Jet Time havde jo givet tilladelse det. næste år går det nemmere. især fra Aalborg er glad for at Aalborg er den lufthavn som jeg bruger oftest. Så er det kun lufthavnen sydpå som kan give problemer men det klarer vi også, Men burde nok gå ind på den lufthavn vi skal til og se på hvordan det foregår der nede :gogo: Jeg har nok glemt alt om det til næste August :D :nerve:
0

Tilbage til "Rejser"