Hoteller i new york

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Skytte77
Indlæg: 38
Tilmeldt: 9. feb 2016, 12:00
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Hoteller i new york

Indlægaf Skytte77 » 7. aug 2017, 00:09

Jeg skal til new York næste år, sammen med mine børn :banan: . Jeg sidder og kigger lidt på hoteller og airbnb. Men der et par ting jeg ikke kan hitte ud af, mht priserne :gruble:
Under prisen står der, at prisen er incl. Skatter og gebyrer. Men når jeg så går ind, og kigger på siderne med detaljer osv, så står der, at der er ekstragebyr pr indkvartering pr. Nat. ( her 30USD) Dvs at der til prisen lige skal ligges ca 2500 kr oven i den pris der står :gruble: :gisp: ??
Og så et andet spørgsmål, hvis nogen kender til det/har boet på hotel i new York :) . jeg har kigget på to hoteller med swimmingpool.. men når jeg så også kigger på yderligere oplysninger, så står der, at man skal være over 18 for at benytte den :gruble: :forvirret: Tænker om det er sådan generelt mon, eller må de mon gerne ifølge en voksen :gruble: ?
Jeg har kun kigget på to, men ved begge stod der at de enten skulle være over 16 eller 18. Har ikke lyst til, at bo på et hotel med swimmingpool, med mine to piger, hvis de ikke må benytte den :tie:

Hvi i ellers har andre gode råd til/om new York, så skyd endelig løs :gogo: . Vi overvejer, at bo i airbnb lejlighed i ca 6-7 dage og så på hotel så tæt på centrum som muligt de sidste 3-4 dage.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Skytte77 7. aug 2017, 09:16, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Hoteller i new uork

Indlægaf Myresluger » 7. aug 2017, 09:06

Jeg er lige kommet hjem fra en tur til New York med mine teenagere. Vi har ikke boet på hotel med pool - så den del kan jeg ikke svare på. Omkring beskatning afhænger det af hvor man bestiller rejsen. Jeg har tidligere været i New York, hvor rejsen var bestilt gennem booking.com eller hotel.com - der kom skat oven i prisen. Denne gang har jeg booket gennem Expedia og der var skatten inkluderet. Det gør det bestemt ikke lettere at gennemskue priserne gennem forskellige udbydere, at det ikke gøres ens.
0
Brugeravatar
Skytte77
Indlæg: 38
Tilmeldt: 9. feb 2016, 12:00
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Re: Hoteller i new uork

Indlægaf Skytte77 » 7. aug 2017, 09:20

Myresluger skrev:Jeg er lige kommet hjem fra en tur til New York med mine teenagere. Vi har ikke boet på hotel med pool - så den del kan jeg ikke svare på. Omkring beskatning afhænger det af hvor man bestiller rejsen. Jeg har tidligere været i New York, hvor rejsen var bestilt gennem booking.com eller hotel.com - der kom skat oven i prisen. Denne gang har jeg booket gennem Expedia og der var skatten inkluderet. Det gør det bestemt ikke lettere at gennemskue priserne gennem forskellige udbydere, at det ikke gøres ens.


Tak for svar. Jeg er gået væk fra et med pool igen. Det var også kun tiltænkt, at de sidste Pat dage, skulle være lidt ekstra :) . Men der er jo nogle flere at vælge imellem, når det er uden :). Har du nogen anbefalinger til et godt hotel med udsigt til skylines :)
0
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Hoteller i new york

Indlægaf Myresluger » 7. aug 2017, 15:29

Man skal ret højt op for at få udsigt. Vi boede lige ved times square, på et værelse på 9. og der var ikke udsigt. Hvis vejret er godt kan en tur til coney Island anbefales - stranden der er ret flot. Vi badede dog ikke - havde ikke badetøj med. Men et par ture i cyklonen blev det til:)
0

Tilbage til "Rejser"