Afbudsrejser

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Afbudsrejser

Indlægaf Wizzze » 25. maj 2017, 04:08

Tør du binde an med afbudsrejser, eller er det for usikkert, når du ikke ved hvilket hotel og standard du ender med?

http://livsstil.tv2.dk/rejser/2017-05-2 ... l-i-en-uge

Har du gode afbudshistorier, eller har du stadig mareridt over den seneste afbudsrejse?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Afbudsrejser

Indlægaf Wizzze » 25. maj 2017, 04:11

I mine unge dage, hvor vi var 3-4-5 drenge afsted sammen, var afbudsrejer en god billig måde at komme ned i solen på. Og da vi ikke plejede at bruge meget tid på hotelværelset, så var standarden ikke noget vi gik super meget op i. Men med årene er jeg blevet frygteligt forvent, og i dag er jeg så meget kylling at jeg ikke tør binde an med en afbudstur, hvor jeg ikke kender hotelstandarden :genert:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Afbudsrejser

Indlægaf Pjeps » 25. maj 2017, 04:20

Nu er det jo ikke alle afbudsrejser ( eller restpladser som det jo reelt er) der er uspecificerede.

Jeg køber stortset altid afbudsrejser, men aldrig uspecificerede, men betaler ofte ca kun 50 % og nogen gange mindre. Det billigste jeg har været afsted var 2 Pers for 2200 kr til Menorca. Og det var ganske pæne lejligheder, dog lidt dårlig beliggenhed, men til den pris må man ofte gå på kompromis med nogle af de ting man foretrækker.

Jeg har tilgengæld hørt andre rejsende på div. Charterrejser der praler højt med hvor billigt de kom afsted, for dernæst at brokke sig over det hotel de fik tildelt, eller at der fx ikke er guide service med i uspecificerede rejser.

Men kort og godt, så er min ferie for dyrebar til at gamble med et ukendt hotel, derfor vælger jeg altid specificerede afbudsrejser.
0
:ninja:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Afbudsrejser

Indlægaf Annione » 25. maj 2017, 06:21

...der var vist en gang en flok unge mænd, der stod i badeshorts på et anerkendt ski-sportssted. Jeg tror ikke det levede op til deres forventninger :-D

Jeg har forøvrigt aldrig rejst på afbudsrejser - mine ferier er som regel planlagt på forhånd.
0

Tilbage til "Rejser"