Tips til at fordrive en dag uden for Nice

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Tips til at fordrive en dag uden for Nice

Indlægaf MOGA » 10. maj 2017, 15:27

Mine børn og jeg skal til Sydfrankrig på sommerferie.
Vi lander i Nice midt på formiddagen, men kan først komme ind på vores campingplads kl 15. Ergo har vi nogle timer, vi skal fordrive.
Vi skal/vil ikke være i selve Nice, og vi skal finde på noget, der både inkluderer frokost og ikke at gå for langt fra bilen, eftersom vi er nødt til at have en kuffert på bagsædet.
Det skal gerne være vest/nordvest for Nice. Gode ideer?
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Tips til at fordrive en dag uden for Nice

Indlægaf Lurende Peber » 10. maj 2017, 15:33

Promenaden i Saint Raphaelle er også pæn. Med sælgere og spadserende. Ca 1time vest (og en smule syd) for Nice.
Bare pas på med at parkere ulovligt.
Antibes er en hyggelig mindre by med noget marked (overdækket?) også ved kysten og lidt tættere på.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Tips til at fordrive en dag uden for Nice

Indlægaf MOGA » 10. maj 2017, 16:03

Lurende Peber skrev:Promenaden i Saint Raphaelle er også pæn. Med sælgere og spadserende. Ca 1time vest (og en smule syd) for Nice.
Bare pas på med at parkere ulovligt.
Antibes er en hyggelig mindre by med noget marked (overdækket?) også ved kysten og lidt tættere på.


Tak for svar :)
Vi skal bo i Saint Raphäel, og jeg har været i området mange gange, bare ikke med børn. Så måske skal jeg omformulere mit spørgsmål til, om der er noget der er oplagt at lave med børn?
0

Tilbage til "Rejser"