En måned i Thailand - Hjælp

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: En måned i Thailand - Hjælp

Indlægaf Filipai » 20. jul 2016, 05:42

Æble skrev:
Filipai skrev:
Æble skrev:Jeg kan anbefale denne tur: https://www.jysk-rejsebureau.dk/thailan ... adventure/


Ser super lækkert ud, men det holder vores budget ikke til :genert:


Det er inkl forplejning og man bruger ingen lommepenge (evt få kr til en sodavand eller drink på båden)


Ja, men det er desværre stadig for dyrt, vi har desværre ikke 1500 kr pr nat til noget som situationen er nu. Vi er sådan mere ude i trekking ture for et par hundrede kroner.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: En måned i Thailand - Hjælp

Indlægaf Filipai » 20. jul 2016, 05:44

Santopia skrev:Åh jeg kan ikke huske det. Det er mange år siden, jeg fik syet noget. Ved heller ikke, om det er noget, jeg vil anbefale, altså det sted jeg fik syet. Der findes sikkert bedre. Istedet ville jeg google derud af med anbefalinger. Det kan fx starte her http://www.bangkok.com/magazine/5-great-tailors.htm


Har virkeligt været igang inden vi bookede, og har fundet nogle med utroligt gode anmeldelser, men ingen nævner hvad det koster :D , er endda gået så langt som at skrive til en der gav en fantastisk anmeldelse af hendes brudekjole, for at høre prisen, men hun har desværre ikke set min besked :lol:
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3692

Re: En måned i Thailand - Hjælp

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 5. aug 2016, 16:16

Hvis i vil prøve noget andet kan i også tage bussen til Siem Reap i Cambodia og se Angor Wat, eller bussen til Sihanoukville og tage ud på en af øerne (Koh Rong Samloem er den bedste), de er rimeligt uberørte som Thailand var for 20-30 år siden.
0
Grab them by the pussy

Tilbage til "Rejser"