SAS Lounge

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

SAS Lounge

Indlægaf milisa » 23. apr 2016, 19:06

Jøsses, jeg synes, SAS's hjemmeside er elendig.... Eller også er jeg bare utålmodig. Eller elendig til at læse. Eller all of the above.

Uanset hvad, så er jeg nået til den konklusion, at det er lettere at spørge her!

Har man, som guldmedlem hos SAS, altid adgang til deres lounge i cph, eller er det kun, hvis man har en billet videre med SAS? Konkret: Hvis jeg køber en indenrigsbillet cph-aal på tirsdag med norwegian, har jeg så adgang til SAS's lounge?
0
Tally-ho
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: SAS Lounge

Indlægaf Myresluger » 23. apr 2016, 19:21

Nej, det mener jeg ikke. Så vidt jeg ved skal man have en bilet videre med Star alliance. Hvis du lander i Kastrup med et Star alliance fly har man vist også adgang.
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: SAS Lounge

Indlægaf milisa » 23. apr 2016, 19:25

Myresluger skrev:Nej, det mener jeg ikke. Så vidt jeg ved skal man have en bilet videre med Star alliance. Hvis du lander i Kastrup med et Star alliance fly har man vist også adgang.


Det er jo sådan set også særdeles rimeligt! Kan være, jeg skal tage en SAS-billet så - det er som om at prisforskellen mellem norwegian og sas udlignes, hvis man er nødt til at købe aftensmad i lufthavnen.......!
0
Tally-ho
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: SAS Lounge

Indlægaf Modesty Blame » 23. apr 2016, 20:35

0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: SAS Lounge

Indlægaf milisa » 23. apr 2016, 20:48

Modesty Blame skrev:https://www.sas.dk/eurobonus/om-eurobonus/Medlemsniveauer/gold/


Mange tak, det var pænt af dig at poste et link, som jeg jo selv kunne finde på google og/eller sas's hjemmeside.

Jeg HAR naturligvis, som jeg også skriver, været inde og tjekke sas's hjemmeside, inden jeg skriver her. Som jeg også skrev, synes jeg, hjemmesiden er elendig - der er fx flere fejl i lige præcis dét link, du der poster. Derfor er jeg nødt til at have fat i SAS, eller spørge rundt omkring om nogen har erfaringer med det, jeg efterlyser. Sas åbner ikke før i morgen tidlig, deraf min tråd...
0
Tally-ho
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: SAS Lounge

Indlægaf Modesty Blame » 23. apr 2016, 20:49

milisa skrev:
Modesty Blame skrev:https://www.sas.dk/eurobonus/om-eurobonus/Medlemsniveauer/gold/


Mange tak, det var pænt af dig at poste et link, som jeg jo selv kunne finde på google og/eller sas's hjemmeside.

Jeg HAR naturligvis, som jeg også skriver, været inde og tjekke sas's hjemmeside, inden jeg skriver her. Som jeg også skrev, synes jeg, hjemmesiden er elendig - der er fx flere fejl i lige præcis dét link, du der poster. Derfor er jeg nødt til at have fat i SAS, eller spørge rundt omkring om nogen har erfaringer med det, jeg efterlyser. Sas åbner ikke før i morgen tidlig, deraf min tråd...

Det står ellers ret tydeligt, hvad reglerne for adgang til lounger er.
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: SAS Lounge

Indlægaf milisa » 23. apr 2016, 20:52

Modesty Blame skrev:Det står ellers ret tydeligt, hvad reglerne for adgang til lounger er.


Ja, det skulle man tro, men der er, som jeg også lige skrev, bare et par fejl, som man ved, hvis man regelmæssigt bruger loungen. Nu har jeg bare ikke erfaring med IKKE at flyve med sas, derfor har jeg aldrig undersøgt, hvordan regler gælder, når man IKKE har boardingkort til sas den dag. I og med jeg ved, der er fejl ved nogle af de andre oplysninger, så kan jeg jo ikke vide, hvad jeg kan stole på angående lige præcis den problemstilling, jeg har her. Derfor tillader jeg mig at oprette en tråd.
0
Tally-ho
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: SAS Lounge

Indlægaf Annione » 24. apr 2016, 04:44

Du skal flyve med SAS eller anden Staralliance partner for at have adgang til lounge (og fast track). Ikke med Norwegian.
Evt. gæster du tager med, samme regler gælder for dem.
0

Tilbage til "Rejser"