Spaophold

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Cosi
Indlæg: 1008
Tilmeldt: 31. jul 2016, 17:33
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2238

Re: Spaophold

Indlægaf Cosi » 21. sep 2021, 19:22

limitededition skrev:
Cosi skrev:
limitededition skrev:
limitededition skrev:Jeg elsker Vejlefjord, der er så lækkert! :)


Uddybning om hvorfor:
Har været der 3 gange, en gang på dagspa og to gange med overnatning. Deres forskellige bade er virkelig lækre, jeg kan især godt lide afdelingen, som jeg pt ikke kan huske navnet på, men hvor der er enormt meget salt i vandet + saltspa. I den almindelige afdeling er jeg glad for det helt varme, men også de andre bade, som alle kan noget forskelligt. Vi bruger mange timer der hver gang. Deres mammutbrusere er super gode hvis man er lidt øm i ryggen eller andre steder.
Vi har også fået massage der, og det er også super. Deres saunagus var også ret fedt, hvis man er til den slags. Der får man fortalt en historie om stedet, som hører til duftene der bruges.
Eneste minus er at maden ind imellem er lidt for speciel til vores smag. Men deres brunch er virkelig god! :)


Hvordan speciel?

Vi har lige været på Kellerspark, og vil gerne Vejle Fjord næste gang. Vi bor tæt på, så området kender vi - den del (naturen) er meget bedre end på Kellerspark.


Måske lidt for gourmet agtig. Det er svært at forklare, men lidt for fancy til vores smag.


Tak for svar - det ville jeg som småbørnsmor elske :genert: :lol:
1
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Spaophold

Indlægaf limitededition » 22. sep 2021, 04:46

Cosi skrev:
limitededition skrev:
Cosi skrev:
limitededition skrev:
limitededition skrev:Jeg elsker Vejlefjord, der er så lækkert! :)


Uddybning om hvorfor:
Har været der 3 gange, en gang på dagspa og to gange med overnatning. Deres forskellige bade er virkelig lækre, jeg kan især godt lide afdelingen, som jeg pt ikke kan huske navnet på, men hvor der er enormt meget salt i vandet + saltspa. I den almindelige afdeling er jeg glad for det helt varme, men også de andre bade, som alle kan noget forskelligt. Vi bruger mange timer der hver gang. Deres mammutbrusere er super gode hvis man er lidt øm i ryggen eller andre steder.
Vi har også fået massage der, og det er også super. Deres saunagus var også ret fedt, hvis man er til den slags. Der får man fortalt en historie om stedet, som hører til duftene der bruges.
Eneste minus er at maden ind imellem er lidt for speciel til vores smag. Men deres brunch er virkelig god! :)


Hvordan speciel?

Vi har lige været på Kellerspark, og vil gerne Vejle Fjord næste gang. Vi bor tæt på, så området kender vi - den del (naturen) er meget bedre end på Kellerspark.


Måske lidt for gourmet agtig. Det er svært at forklare, men lidt for fancy til vores smag.


Tak for svar - det ville jeg som småbørnsmor elske :genert: :lol:


Det er jo også bare smag og behag. Det er det eneste minus ved Vejlefjord for os. :) Deres brunch er en af de bedste jeg har fået, men aftensmaden er bare ikke lige os. :)
1
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Spaophold

Indlægaf Undtagelsen » 22. sep 2021, 07:09

Jeg har ikke selv prøvet det, men synes Great Northern i Kerteminde ser virkelig lækkert ud.

Hotel Viking spa kan ikke anbefales. Det virkede som en billig plastikefterligning af et rigtigt spa.
De har dog vist brugt corona-perioden på at renovere, så måske det er blevet bedre.

Hvis det må være i Sverige, synes jeg Ystad Saltsjöbad er virkelig lækkert og selve Ystad by er også et besøg værd.
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Spaophold

Indlægaf Mi55y » 22. sep 2021, 12:57

Hvis man er lidt prisbevidst og er ligeglad med mad-delen, så vil jeg anbefale Enjoy Resorts Rømø. Deres spa-afdeling var overraskende lækker, og den ansigtsbehandling, jeg fik, var fantastisk. Man bor i små huse, så man har eget køkken, men der er også restaurant.

Og så har en veninde og jeg booket en weekend på Ribehøj til februar, hvor man har egen wellnessafdeling og privat udespa. Så kan af gode grunde ikke anbefale endnu. Men det ser lækkert ud! :love:

Screenshot_20210920-183227_Samsung Internet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17193
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41805

Re: Spaophold

Indlægaf LaMariposa » 22. sep 2021, 16:15

Mi55y skrev:Hvis man er lidt prisbevidst og er ligeglad med mad-delen, så vil jeg anbefale Enjoy Resorts Rømø. Deres spa-afdeling var overraskende lækker, og den ansigtsbehandling, jeg fik, var fantastisk. Man bor i små huse, så man har eget køkken, men der er også restaurant.

Og så har en veninde og jeg booket en weekend på Ribehøj til februar, hvor man har egen wellnessafdeling og privat udespa. Så kan af gode grunde ikke anbefale endnu. Men det ser lækkert ud! :love:

Screenshot_20210920-183227_Samsung Internet.jpg


Nøj, hvor ser det lækkert ud.

Jeg fylder 40 på en (formentlig grå og/eller regnfuld og i hvert fald mørk) hverdag i januar. På papiret er det pænt nederen, så planen var, at jeg skulle ligge på en strand i Thailand med en drink, men det kan af gode grunde ikke lade sig gøre. Måske skulle jeg overveje at bruge den her i stedet for :D
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Spaophold

Indlægaf musling » 27. sep 2021, 19:35

Der ligger noget på Als, vist i Sønderborg - kan ikke husket navnet, men tænker det kan googles. Det er ret nyt og luksuriøst og så meget lækkert ud, da jeg kiggede på det. Desværre syntes jeg det var for dyrt, men med de steder du har i tankerne tænker jeg, at det nok passer meget godt med jeres budget. :)
1
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Spaophold

Indlægaf limitededition » 28. sep 2021, 05:22

musling skrev:Der ligger noget på Als, vist i Sønderborg - kan ikke husket navnet, men tænker det kan googles. Det er ret nyt og luksuriøst og så meget lækkert ud, da jeg kiggede på det. Desværre syntes jeg det var for dyrt, men med de steder du har i tankerne tænker jeg, at det nok passer meget godt med jeres budget. :)


Mon ikke det er Alsik du tænker på?
0

Tilbage til "Rejser"