Disneyland Paris vs Disneyworld FL

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
cea
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:32
Kort karma: 99
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 428

Disneyland Paris vs Disneyworld FL

Indlægaf cea » 3. feb 2016, 20:50

Er der nogle af jer der både har været i Disneyland Paris og Disneyworld i Florida?

Vi har selv været nogle gange i Disneyworld, men med mindre børn overvejer jeg lidt at besøge den i Paris. Men jeg er egentlig bange for at blive skuffet og har tænkt at Magic kingdom er meget større og flotter end det i Paris. Er der nogle der kan fortælle om det i Paris vs magic kingsom?
0
Manden 13.nov 2004 Gift 13.okt 2007

O. aug 2011

G. mar 2015

C. apr 2018
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Disneyland Paris vs Disneyworld FL

Indlægaf Wizzze » 3. feb 2016, 22:32

cea skrev:Er der nogle af jer der både har været i Disneyland Paris og Disneyworld i Florida?

Vi har selv været nogle gange i Disneyworld, men med mindre børn overvejer jeg lidt at besøge den i Paris. Men jeg er egentlig bange for at blive skuffet og har tænkt at Magic kingdom er meget større og flotter end det i Paris. Er der nogle der kan fortælle om det i Paris vs magic kingsom?


Du skal tænke Disneyland Paris, som Magic Kingdom, med elementer af Hollywood Studios + Epcot trukket ind. Det er meget de samme rides begge steder, men DL i Paris er mere kompakt, så det er nemmere at komme fra ride til ride.
0
Do as I say! :whip:
didaa
Indlæg: 1700
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Disneyland Paris vs Disneyworld FL

Indlægaf didaa » 9. feb 2016, 18:10

Cea, jeg har desværre ikke noget at byde ind med, men kunne du lokkes til at dele lidt erfaringer og tips fra Disney World? Vi skal til Florida med en 3-årig her til april, og skal selvfølgelig runde Disney World når vi nu er der.
0
Brugeravatar
cea
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:32
Kort karma: 99
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 428

Re: Disneyland Paris vs Disneyworld FL

Indlægaf cea » 9. feb 2016, 19:58

didaa skrev:Cea, jeg har desværre ikke noget at byde ind med, men kunne du lokkes til at dele lidt erfaringer og tips fra Disney World? Vi skal til Florida med en 3-årig her til april, og skal selvfølgelig runde Disney World når vi nu er der.

Uh den er svær. Har ikke så mange råd, har været der en del gange og derfor har opbygget vores egen måde hvordan vi er i Disney world. Men vores dreng var 2,9 år da vi var afsted og det bedste vi gjorde var at leje en story trolley derinde, for selv om han kan gå meget så er det dejligt at sidde og få noget ro i varmen, for der bliver varmt.
0
Manden 13.nov 2004 Gift 13.okt 2007

O. aug 2011

G. mar 2015

C. apr 2018
didaa
Indlæg: 1700
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Disneyland Paris vs Disneyworld FL

Indlægaf didaa » 12. feb 2016, 19:36

^ Når I har været der mange gange, så har du da netop en masse råd :D
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Disneyland Paris vs Disneyworld FL

Indlægaf Madam Pomfrey » 12. feb 2016, 20:41

didaa skrev:^ Når I har været der mange gange, så har du da netop en masse råd :D


Kom når de åbner, og hav gode sko på! ;) Man går meget sådan en dag.
Brug jeres mulighed for fastpass på de mest attraktive forlystelser, der er nogle gange køer på op til 1½ time.

Tjek ud hvad der er af shows i de enkelte parker, de er bestemt tiden (og hvilkepause til benene værd )
De er flotte og storslåede, og helt faktastiske. De er musicals f.x. på linje med dem de sætter op på de store teatre.
Og brug også gerne tiden på 3D/4D biograferne, de er også gode og sjove :)

Og tjek tider ud for greetings for dem der er vigtige for jer at møde, og vær der i lidt god tid.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Disneyland Paris vs Disneyworld FL

Indlægaf Madam Pomfrey » 12. feb 2016, 20:43

Og vil give Wizzze ret i hans sammenligning.

Nu er det godt nok nogle år siden jeg var der sidst, men man kan godt se at det IKKE er USA, de holder ikke helt standarden for parken, der er sgu lidt mere nusset og afskallet her og der. Men altså Disney Magien er dog til stede, ingen tvivl om det :)
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Rejser"