Copenhagen card?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
SPM
Indlæg: 13
Tilmeldt: 29. dec 2015, 22:31
Kort karma: 3
Likede indlæg: 96

Copenhagen card?

Indlægaf SPM » 7. jun 2020, 08:11

Vi skal på ferie i hovedstaden, vi har i den forbindelse kigget på copenhagen card, er der nogen herinde som har erfaring med det, kan det anbefales til en familie med 2 voksne og et på 10?
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Copenhagen card?

Indlægaf Tibbler » 7. jun 2020, 08:57

Vi var 5 dage i københavn sidste sommer. 2 voksne, en på 8 og en på 13.

Det kunne sagtens betale sig for os, men vi brugte også kortet meget både til indgange og transport.
Jeg regnede lidt på indgangspriser inden vi tog afsted. Prisen for kortet var hurtigt tjent ind.
Klart en anbefaling herfra.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Copenhagen card?

Indlægaf Daine » 7. jun 2020, 09:17

Jeg brugte det i en efterårsferie, både til indgange og transport og det tjente sig ind flere gange, så anbefaling herfra :)

På deres hjemmeside kan du lave et overslag over om det kan betale sig, har du prøvet det? Og husk at være realistisk med tidsforbrug, især med en 10 årig, så I ikke skal halse rundt for at udnytte kortet bedst. Jeg tilbragte feks kun små to timer i Tivoli og gik bare rundt og nød det, men en 10 årig vil måske gerne have turpas og prøve en masse (ja, det vil I måske også :D ) og så går der nemt en hel eftermiddag. Osv.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Rejser"