Transit i Beijing

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Shamsiya
Indlæg: 11
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:56
Kort karma: 0
Likede indlæg: 21

Transit i Beijing

Indlægaf Shamsiya » 30. dec 2018, 11:56

Hej alle. Er der nogen der har erfaring eller info omkring transit reglerne i Beijing?
Hvis man nu skal mellemlande i Bejing og man har 14 timer til næste fly? må man så gerne gå en tur ud og opleve noget inden man skal videre til næste destination? Synes jeg kan læse noget om 72t visum. Men har ingen anelse? Det virker lidt uoverskueligt synes ikke google hjælper mig så meget. OG det er så mange timer på en lufthavn. Biletterne er ikke bestilt men kunne være spændende hvis man måtte komme lidt ud af lufthavnen.

Mvh Shamsiya.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20483
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43964

Re: Transit i Beijing

Indlægaf paint » 30. dec 2018, 13:22

Shamsiya skrev:Hej alle. Er der nogen der har erfaring eller info omkring transit reglerne i Beijing?
Hvis man nu skal mellemlande i Bejing og man har 14 timer til næste fly? må man så gerne gå en tur ud og opleve noget inden man skal videre til næste destination? Synes jeg kan læse noget om 72t visum. Men har ingen anelse? Det virker lidt uoverskueligt synes ikke google hjælper mig så meget. OG det er så mange timer på en lufthavn. Biletterne er ikke bestilt men kunne være spændende hvis man måtte komme lidt ud af lufthavnen.

Mvh Shamsiya.


Jeg kender ikke de specifikke regler i Beijing. Men det gør flyselskabet helt sikkert. De vil sikkert også kende til visaregler mv - ellers kan man sikkert spørge på den kinesiske ambassade. Men inden man tjekker ud af lufthavnen, skal man selvfølgelig sikre sig, at der er et sted, hvor man kan opbevare bagagen, hvis man selv står med den. Det er også en god ide, lige at spørge, hvor længe man skal regne med at vente på at tjekke ind igen og komme igennem security.
Men mange flyselskaber arrangerer udflugter for transitpassagerer. Qatar Airways, har f.eks i Doha ture hele dagen. De er endda gratis, hvis man flyver med dem.
https://www.qatarairways.com/en/offers/ ... -tour.html
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Rejser"