Haster: Ekstra bagage med Lufthansa

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Haster: Ekstra bagage med Lufthansa

Indlægaf Rapfisk » 5. jul 2018, 08:29

Jeg har åbenbart fået bestilt en returrejse uden den bagage, jeg havde med til Spanien :rulle: Lufthansas hjemmeside fortæller mig, at jeg kan booke på Lufthansa.com, men der er ingen steder på siden, hvor jeg kan bestille.

Når jeg trykker på "add baggage" (eller den tyske "Gepäck hinzuführen"), kommer jeg ind på min booking, men der er ingen knap videre.

Er der tilfældigvis nogen, der har erfaring med siden og ved, hvor det er?
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Haster: Ekstra bagage med Lufthansa

Indlægaf Tilly » 5. jul 2018, 08:36

Måske kan du prøve at ringe til deres servicetelefon?

https://www.lufthansa.com/online/portal ... id=1000225

Sidste jeg rejste med Lufthansa var bagage inkluderet, så kan desværre ikke hjælpe.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Haster: Ekstra bagage med Lufthansa

Indlægaf Rapfisk » 5. jul 2018, 08:40

Tilly skrev:Måske kan du prøve at ringe til deres servicetelefon?

https://www.lufthansa.com/online/portal ... id=1000225

Sidste jeg rejste med Lufthansa var bagage inkluderet, så kan desværre ikke hjælpe.

Tak :) Jeg kunne kun få det tyske og amerikanske servicenummer op :kys:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Haster: Ekstra bagage med Lufthansa

Indlægaf Tilly » 5. jul 2018, 08:46

Rapfisk skrev:
Tilly skrev:Måske kan du prøve at ringe til deres servicetelefon?

https://www.lufthansa.com/online/portal ... id=1000225

Sidste jeg rejste med Lufthansa var bagage inkluderet, så kan desværre ikke hjælpe.

Tak :) Jeg kunne kun få det tyske og amerikanske servicenummer op :kys:

Håber de kan hjælpe. Det er så træls at stresse inden man skal rejse :kram:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Haster: Ekstra bagage med Lufthansa

Indlægaf Rapfisk » 5. jul 2018, 09:13

Det lykkedes! Kæresten er ikke helt tryg ved, at jeg måtte udlevere mine dankortdetaljer over telefonen, men vi får vores ting med hjem. Tusind tak, søde Tilly :blomst:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Haster: Ekstra bagage med Lufthansa

Indlægaf kidkomb » 5. jul 2018, 09:41

Rapfisk skrev:Det lykkedes! Kæresten er ikke helt tryg ved, at jeg måtte udlevere mine dankortdetaljer over telefonen, men vi får vores ting med hjem. Tusind tak, søde Tilly :blomst:

Når vi rejser til Englang rejser vi altid med håndbagage ud og indtjekket bagage hjem (vi shopper en del)
Og der skal man også aflevere alle sine kreditkort-info over telefonen (vi bestiller først bagagen når vi er i England så er prisen nemlig det halve)
Det var vi godt nok ikke glade for første gang, men nu har vi vænnet os til det.
Vi spurgte endda i England og de lokale sagde at det var helt normalt.
Så jeg tror ikke at han behøver at være utryg :kys:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Haster: Ekstra bagage med Lufthansa

Indlægaf Kattefjæs » 5. jul 2018, 09:50

kidkomb skrev:
Rapfisk skrev:Det lykkedes! Kæresten er ikke helt tryg ved, at jeg måtte udlevere mine dankortdetaljer over telefonen, men vi får vores ting med hjem. Tusind tak, søde Tilly :blomst:

Når vi rejser til Englang rejser vi altid med håndbagage ud og indtjekket bagage hjem (vi shopper en del)
Og der skal man også aflevere alle sine kreditkort-info over telefonen (vi bestiller først bagagen når vi er i England så er prisen nemlig det halve)
Det var vi godt nok ikke glade for første gang, men nu har vi vænnet os til det.
Vi spurgte endda i England og de lokale sagde at det var helt normalt.
Så jeg tror ikke at han behøver at være utryg :kys:


Det var relativt normalt men af sikkerhedshensyn er folk saa smaat ved at holde op med det herovre. Det er simpelthen for risikabelt og jeg ville aldrig selv goere det. Paa mit arbejde er vi ogsaa holdt op med det.

Sjovt nok oplever jeg tit at folk fra US simpelthen bare sender en email med deres fulde navn, adresse, telefonnummer, kortnummer, udloebsdato etc. saa vi kan gennemfoere kortbetalingen paa deres vegne. :forvirret: Det er ikke bare risikabelt, men stjernedumt, og jeg skriver altid tilbage til dem at de selv skal gennemfoere kortbetalingen via vores portal og at jeg har slettet deres email, men at deres kortoplysninger sagtens kan blive opsnappet alligevel, og at de ikke boer sende dem via email igen til nogen, overhovedet, nogensinde...
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Haster: Ekstra bagage med Lufthansa

Indlægaf kidkomb » 5. jul 2018, 09:56

Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:
Rapfisk skrev:Det lykkedes! Kæresten er ikke helt tryg ved, at jeg måtte udlevere mine dankortdetaljer over telefonen, men vi får vores ting med hjem. Tusind tak, søde Tilly :blomst:

Når vi rejser til Englang rejser vi altid med håndbagage ud og indtjekket bagage hjem (vi shopper en del)
Og der skal man også aflevere alle sine kreditkort-info over telefonen (vi bestiller først bagagen når vi er i England så er prisen nemlig det halve)
Det var vi godt nok ikke glade for første gang, men nu har vi vænnet os til det.
Vi spurgte endda i England og de lokale sagde at det var helt normalt.
Så jeg tror ikke at han behøver at være utryg :kys:


Det var relativt normalt men af sikkerhedshensyn er folk saa smaat ved at holde op med det herovre. Det er simpelthen for risikabelt og jeg ville aldrig selv goere det. Paa mit arbejde er vi ogsaa holdt op med det.

Sjovt nok oplever jeg tit at folk fra US simpelthen bare sender en email med deres fulde navn, adresse, telefonnummer, kortnummer, udloebsdato etc. saa vi kan gennemfoere kortbetalingen paa deres vegne. :forvirret: Det er ikke bare risikabelt, men stjernedumt, og jeg skriver altid tilbage til dem at de selv skal gennemfoere kortbetalingen via vores portal og at jeg har slettet deres email, men at deres kortoplysninger sagtens kan blive opsnappet alligevel, og at de ikke boer sende dem via email igen til nogen, overhovedet, nogensinde...

Det lyder dejligt at de holder op med det synes jeg.
Så håber jeg at Easyjet følger med snart :D
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Rejser"