Erfaring med Skov Rejser

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Kanga
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 180
Likede indlæg: 3633

Erfaring med Skov Rejser

Indlægaf Kanga » 2. feb 2018, 15:13

Overvejer at rejse med dem, men synes deres billedemateriale lader noget tilbage at ønske.
Nogen, der har erfaring med Skov Rejser.

Kanga
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Erfaring med Skov Rejser

Indlægaf sigge » 5. feb 2018, 09:51

Jeg har ikke personlig erfaring, men jeg blev nysgerrig og slog dem op på Trustpilot. De får overvejende gode anmeldelser, men de få dårlige går på, at der ikke er nogen hjælp at hente hos Skov Rejser, hvis noget går galt undervejs. Skov Rejser svarer hver gang, at de ikke er et rejsebureau, men bare en søgemaskine, hvor man på dansk kan finde rejser fra mange tyske rejsebureauer. Så man køber ikke rejsen ved dem, men ved det tyske firma. Og dermed skal man også henvende sig til det tyske firma, hvis noget går galt med rejsen. (De er vel en form for pendant til momondo eller trivago.)

Så hvis du kan finde ud af, hvilket tysk rejsebureau, der udbyder den rejse, du har kig på, kan du måske finde flere billeder på deres hjemmeside? Hvis du er nogenlunde flydende i tysk, kan du jo også overveje at booke direkte ved tyskerne, hvis prisen er lavere.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Erfaring med Skov Rejser

Indlægaf paint » 5. feb 2018, 14:47

Skov Rejser, er ikke et rejsebureau. Som der står øverst på deres website: "Charterrejser fra Hamborg Lufthavn. Tyske Rejsebureauer"

Tanken bag, er at det er billigere at rejse fra Tyskland - især hvis man bor i Jylland. Skov Rejser, samler bare tilbuddene og har oversat dem til dansk.

Og som der også skrives i 'Sigges' indlæg, så kan man, hvis man kan læse tysk, selv booke rejsen direkte.

https://www.neckermann-reisen.de/
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Kanga
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 180
Likede indlæg: 3633

Re: Erfaring med Skov Rejser

Indlægaf Kanga » 17. feb 2018, 15:41

Jeg er med på, at de bare formidler rejserne via tyske bureauer.
Jeg har fundet nogle af hotellernes egne hjemmesider. Deres billedemateriale stemmer ikke overens med Skov Rejser, det ser bedre ud. Og jeg gider ikke tage chancen og få andenrangs værelser via Skov.

Kommunikation direkte med det tyske bureau kan vi gøre selv, min kæreste er flydende på tysk.

Vi har booket gennem et andet dansk bureau.

Kanga
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Erfaring med Skov Rejser

Indlægaf kidkomb » 29. okt 2018, 09:19

kim_larsen5333 skrev:Det er samme pris som hvis du køber direkte. Det står også på deres hjemmeside.

Jeg har før købt igennem link fjernet af moderator Det var nemt og desuden har du dansk support efter du har købt, hvilket du ikke har hvis du køber direkte af f.eks. Neckermann. Så man skal være ret tosset hvis man ikke bare køber igennem Skov Rejser. Min mening.

Kim

Hvor længe har du været ansat?
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Erfaring med Skov Rejser

Indlægaf kidkomb » 29. okt 2018, 09:27

Tråden er fra februar. Man finder ikke denne tråd, på et relativt lille forum som vores, uden at søge aktivt efter det.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Erfaring med Skov Rejser

Indlægaf fisken80 » 31. okt 2018, 14:28

kim_larsen5333 skrev:
kidkomb skrev:Tråden er fra februar. Man finder ikke denne tråd, på et relativt lille forum som vores, uden at søge aktivt efter det.

Jeg burde være ligeglad, men det er ikke fair det du skriver. Ja, det var faktisk i forbindelse med at jeg søgte på dem at jeg fandt tråden, men det er vel fløjtende ligegyldigt. Du må have en fremragende dag!

Kim


Jeg har lige lavet en google-søgning, og det er faktisk rigtigt, den her tråd kommer frem blandt de første 20 hits.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Erfaring med Skov Rejser

Indlægaf sigge » 31. okt 2018, 14:30

Jeg forstår så bare ikke, hvorfor man giver sig til at google dem, hvis man kender dem og har brugt dem flere gange?
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Rejser"