Den store rejse-sniksnaktråd

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 430
Likede indlæg: 5439

Re: Den store rejse-sniksnaktråd

Indlægaf Anilara » 13. feb 2020, 06:35

Tager til Myanmar/Burma og Thailand om et par uger med mine forældre.
Er afdæmpet i min forventning, da jeg har det anstrengt med min mor, men samtidig også gerne vil have nogle større oplevelser med dem, inden de en dag ikke er her mere.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 1131
Likede indlæg: 9409

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. feb 2020, 06:48

Anilara skrev:Tager til Myanmar/Burma og Thailand om et par uger med mine forældre.
Er afdæmpet i min forventning, da jeg har det anstrengt med min mor, men samtidig også gerne vil have nogle større oplevelser med dem, inden de en dag ikke er her mere.

Spændende - både rejsen og med din mor :D Skal i på rundtur i Myanmar?
1
HelseDullen
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 430
Likede indlæg: 5439

Indlægaf Anilara » 13. feb 2020, 16:31

FormerlyKnownAs skrev:
Anilara skrev:Tager til Myanmar/Burma og Thailand om et par uger med mine forældre.

Ja vi skal :) Yangon, Bagan og Inle lake, så tænker det er ret klassiske turiststeder, men det gør ikke noget når jeg har mine ældre forældre med. Er spændt på det vi skal opleve.
Har faktisk skrevet i grønt til dig for noget tid siden :-D
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 1131
Likede indlæg: 9409

Indlægaf FormerlyKnownAs » 14. feb 2020, 00:03

Anilara skrev:
FormerlyKnownAs skrev:

Ja vi skal :) Yangon, Bagan og Inle lake, så tænker det er ret klassiske turiststeder, men det gør ikke noget når jeg har mine ældre forældre med. Er spændt på det vi skal opleve.
Har faktisk skrevet i grønt til dig for noget tid siden :-D

Ej det må du da undskylde. Jeg har da fuldstændig misset det kort så. Det beklager jeg. Men sig til hvis jeg kan være behjælpelig.

Det er en fin standard tur synes jeg. Har i planlagt Yangon? Ellers kan jeg anbefale en togtur rundt i byen og et must er Swedagon pagoden- gør det om morgenen eller efter kl 16. Det er så småt begyndt at blive varmt så der bliver noget varmt deroppe når solen er lige på. Og Bogyoke marked er ganske fint at se. Sælgerne er ikke pushy som på så mange andre markeder af den slag. People’s park er et rigtigt fint sted at tage hen og opleve også.

Hvis nogen af jer har astma skal i være forberedt på at forurening er slem her. I så slem som den bliver om en måned og to, men slem nok til at min søn er på dobb dosis medicin...og han har ikke astma men pollen og støvallergi :tie:
1
HelseDullen
Brugeravatar
Jungletiger
Kort karma: 65
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 596

Indlægaf Jungletiger » 16. feb 2020, 10:21

Man kan vist tale om langtidsplanlægning, når man har bestilt cruise med afrejse om 510 dage.......:D

Miami, Puerto Rico, De Amerikanske Jomfruøer, Den Dominikanske Republik og Bahamas.
5
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3206
Likede indlæg: 22300

Indlægaf Wizzze » 16. feb 2020, 12:27

Jungletiger skrev:Man kan vist tale om langtidsplanlægning, når man har bestilt cruise med afrejse om 510 dage.......:D

Miami, Puerto Rico, De Amerikanske Jomfruøer, Den Dominikanske Republik og Bahamas.

Hvordan tør du i disse Coronatider, med daglige updates på indespærrede på det ene og det andet cruiseship :gisp:

:-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Jungletiger
Kort karma: 65
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 596

Indlægaf Jungletiger » 16. feb 2020, 12:55

Wizzze skrev:
Jungletiger skrev:Man kan vist tale om langtidsplanlægning, når man har bestilt cruise med afrejse om 510 dage.......:D

Hvordan tør du i disse Coronatider, med daglige updates på indespærrede på det ene og det andet cruiseship :gisp:

:-D

Satser på corona’en er smuttet igen i juli 2021 :-D

Og blive vi endeligt indespærret på MSC Meraviglia i deres Yacht Club, så overlever vi nok :-D
0

Tilbage til "Rejser"