Ved du hvad du betaler for dine forsikringer?

Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Ved du hvad du betaler for dine forsikringer?

Indlægaf Hunkat » 9. mar 2017, 12:46

Jep og jeg har ellers relativt mange forsikringer. Indbo/ulykke/rejse/tand/død/tabt erhvervsevne og sygeforsikring. Det løber op i små 600 kr om måeneden men jeg er også dækket ret godt ind.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12189

Re: Ved du hvad du betaler for dine forsikringer?

Indlægaf achillaxedprune » 12. mar 2017, 08:04

Naaah, nogenlunde. Vi fik det tjekket ifbm. huskøb for lidt over 2 år siden... vi burde nok få tjekket op på det igen. Vi har:
Ulykkesforsikringer.
Indboforsikring med rejseforsikring.
Villaforsikring
Babys ulykkes- og sygeforsikring.
Jeg er medlem af sygeforsikring Danmark.
Via min pension har jeg en ægtefælleforsikring, erhvervstabsforsikring og invalideforsikring.
Vi har kaskoforsikring på begge biler.

Jeg tror vist nok det er det... Jeg mener, at det løber op i omkring 24.000 kr. årligt. :gruble: Men jeg er faktisk slet ikke sikker.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4441
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7384

Re: Ved du hvad du betaler for dine forsikringer?

Indlægaf Neenah » 12. mar 2017, 11:28

Hvordan er det, når man har to biler og derfor skal have to bilforsikringer? Min kæreste har nemlig ejet bil længere tid end mig, og bliver elitebilist når han fylder 30. Hans bilforsikring er i forvejen meget billigere end min, da han har ejet bil i to år. Vi bor sammen og skal giftes til sommer. Kan begge vores bilforsikringer reelt set oprettes i hans navn, så vi betaler 5000 pr bil i stedet for de 9K for min alene, nu? Den jeg kører mest i står i mit navn, den anden i hans.
0
Brugeravatar
Cupid Carries A Gun
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. nov 2016, 11:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 154

Re: Ved du hvad du betaler for dine forsikringer?

Indlægaf Cupid Carries A Gun » 11. apr 2017, 18:49

Jeg tror, jeg har styr på mine egne forsikringer.
Hundens har jeg helt styr på og det ved jeg.
0
I should be dealing with my demons, instead I am dancing with them.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Ved du hvad du betaler for dine forsikringer?

Indlægaf vibbsen » 14. apr 2017, 21:20

Neenah skrev:Hvordan er det, når man har to biler og derfor skal have to bilforsikringer? Min kæreste har nemlig ejet bil længere tid end mig, og bliver elitebilist når han fylder 30. Hans bilforsikring er i forvejen meget billigere end min, da han har ejet bil i to år. Vi bor sammen og skal giftes til sommer. Kan begge vores bilforsikringer reelt set oprettes i hans navn, så vi betaler 5000 pr bil i stedet for de 9K for min alene, nu? Den jeg kører mest i står i mit navn, den anden i hans.


Det burde der ikke være noget problem i.

Forsikringen vil dog ALTID blive oprettet i navnet på den som er registeret som bruger hos centralregisteret. Men hvis din kæreste allerede har en forsikring og I skal have en bil mere så bør det ikke være noget problem at "dele" bonus fra bil 1 til bil 2 selvom denne står i dit navn. Især ikke når I er samlevende.

Vil jeres nuværende selskab ikke gå med til det, så vil jeg da klart ringe og spørge nogle af de andre....Jeg har endnu tilgode at møde en forsikringssælger som ikke vil give sin venstre arm for at få provision af 2 nytegnede bilforsikringer :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Privatøkonomi"