Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Pandesteg » 12. jan 2018, 20:33

Et kæmpe læs is og guf fra Ismageriet.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Juki » 13. jan 2018, 04:29

Wizzze skrev:En Faxe Kondi booster med ananas smag. Efter at have prøvet kan jeg sige, det er absolut ikke selvforkælelse!

Hvad smager de der booster normalt af? Er det ligesom almindelig Faxe Kondi sodavand eller mere sådan en smagseksplosion af sukker og kemi, som energidrikke har det med at gøre?

Altså smagte den af ananassodavand eller var det en af ovenstående, blandet med eller tilsat noget ananassmag? :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Wizzze » 13. jan 2018, 07:07

Juki skrev:
Wizzze skrev:En Faxe Kondi booster med ananas smag. Efter at have prøvet kan jeg sige, det er absolut ikke selvforkælelse!

Hvad smager de der booster normalt af? Er det ligesom almindelig Faxe Kondi sodavand eller mere sådan en smagseksplosion af sukker og kemi, som energidrikke har det med at gøre?

Altså smagte den af ananassodavand eller var det en af ovenstående, blandet med eller tilsat noget ananassmag? :D


De smager kunstigt/syntetisk og nu så med en bismag af ananas, kunstig ananas, jeg fik mindelser om billigt amerikansk slik, hvor man også finder den der kunstige ananas smag.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Tata » 13. jan 2018, 11:11

Forkælelse og forkælelse...en ny motionscykel til vores motionsrum :D
1
Timian :lun:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf LaMariposa » 14. jan 2018, 12:03

Tata skrev:Forkælelse og forkælelse...en ny motionscykel til vores motionsrum :D


Fin blanding af tortur og forkælelse :D
1
:lun: Be brave
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf superboa » 14. jan 2018, 22:05

Har netop bestilt 2 bøger og en træningselastik :D
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. jan 2018, 22:16

Wizzze skrev:
Juki skrev:
Wizzze skrev:En Faxe Kondi booster med ananas smag. Efter at have prøvet kan jeg sige, det er absolut ikke selvforkælelse!

Hvad smager de der booster normalt af? Er det ligesom almindelig Faxe Kondi sodavand eller mere sådan en smagseksplosion af sukker og kemi, som energidrikke har det med at gøre?

Altså smagte den af ananassodavand eller var det en af ovenstående, blandet med eller tilsat noget ananassmag? :D


De smager kunstigt/syntetisk og nu så med en bismag af ananas, kunstig ananas, jeg fik mindelser om billigt amerikansk slik, hvor man også finder den der kunstige ananas smag.


Er der noget særligt i energidrik, hvis smag skal camoufleres for enhver pris, siden de altid skal smage så hæsligt?
Jeg er en sodavandsgris, der gerne drikker light og grøn og rød og blå og de allerbilligste mærker, men energidrik kan jeg ikke få ned.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Spjaerten » 19. jan 2018, 09:32

Billetter til U2 i Royal Arena :banan:
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Stitch » 19. jan 2018, 12:32

DetSorteCirkus skrev:Er der noget særligt i energidrik, hvis smag skal camoufleres for enhver pris, siden de altid skal smage så hæsligt?
Jeg er en sodavandsgris, der gerne drikker light og grøn og rød og blå og de allerbilligste mærker, men energidrik kan jeg ikke få ned.


Jeg elsker til gengæld energidrinks, men synes almindelig sodavand smager ualmindeligt grimt.
Og light/zero/max smager djævelsk dårligt.

Jeg elsker også duften af en nuåbnet dåse energidrink :love:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Daine » 20. jan 2018, 02:07

Et par trøjer og så var jeg en tur i Normal.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8234

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Fru Himmelblå » 20. jan 2018, 09:04

Spjaerten skrev:Billetter til U2 i Royal Arena :banan:


Hvordan?
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Spjaerten » 20. jan 2018, 09:46

Frøken Himmelblå skrev:
Spjaerten skrev:Billetter til U2 i Royal Arena :banan:


Hvordan?

Presale gennem fanklub.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Velvet-Goldmine » 20. jan 2018, 19:51

Min gode ven havde en rødvin med til nytår som var så ultimativt fantastisk at jeg aldrig har oplevet noget lignende. Silkeblød at få ind i munden, kæmpe rund dyb smag med mørke bær i overflod, og generelt bare en oplevelse ud over det sædvanlige.
En af hans vinklubvenner havde haft den med hjem fra Spanien hvor den var købt på selve vingården, og selv der var den lidt pricy. Jeg gik på nettet i dag for at se om jeg kunne støve den op og søreme om ikke jeg fandt den eet sted i landet. Kunne 'desværre' kun få den i 3 stk. gaveæske, men til gengæld på tilbud så det ikke blev en helt horribelt udskrivning. Totalt win og er du vimmer jeg skal nyde god vin når den kommer :love2:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf lillebjoern » 20. jan 2018, 21:23

Velvet-Goldmine skrev:Min gode ven havde en rødvin med til nytår som var så ultimativt fantastisk at jeg aldrig har oplevet noget lignende. Silkeblød at få ind i munden, kæmpe rund dyb smag med mørke bær i overflod, og generelt bare en oplevelse ud over det sædvanlige.
En af hans vinklubvenner havde haft den med hjem fra Spanien hvor den var købt på selve vingården, og selv der var den lidt pricy. Jeg gik på nettet i dag for at se om jeg kunne støve den op og søreme om ikke jeg fandt den eet sted i landet. Kunne 'desværre' kun få den i 3 stk. gaveæske, men til gengæld på tilbud så det ikke blev en helt horribelt udskrivning. Totalt win og er du vimmer jeg skal nyde god vin når den kommer :love2:


Hvad er det for en?
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Fru.skruk » 20. jan 2018, 21:42

lillebjoern skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Min gode ven havde en rødvin med til nytår som var så ultimativt fantastisk at jeg aldrig har oplevet noget lignende. Silkeblød at få ind i munden, kæmpe rund dyb smag med mørke bær i overflod, og generelt bare en oplevelse ud over det sædvanlige.
En af hans vinklubvenner havde haft den med hjem fra Spanien hvor den var købt på selve vingården, og selv der var den lidt pricy. Jeg gik på nettet i dag for at se om jeg kunne støve den op og søreme om ikke jeg fandt den eet sted i landet. Kunne 'desværre' kun få den i 3 stk. gaveæske, men til gengæld på tilbud så det ikke blev en helt horribelt udskrivning. Totalt win og er du vimmer jeg skal nyde god vin når den kommer :love2:


Hvad er det for en?


Det vil jeg også gerne vide.
0

Tilbage til "Privatøkonomi"