Engelske varer, vil du betale mere?

Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Engelske varer, vil du betale mere?

Indlægaf Purple Haze » 2. aug 2019, 07:18

Øl og gin, er umiddelbart det eneste jeg kan komme i tanke om (udover det allerede nævnte).
Der tror jeg bare jeg vælger en billigere variant fra et EU land.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Engelske varer, vil du betale mere?

Indlægaf Santa » 2. aug 2019, 08:47

Jeg kan ikke lige komme i tanke om, hvilke engelske varer jeg køber i supermarkeder, som jeg ville afstå fra pga en højere pris.
Men jeg handler en del på nettet hos et engelsk firma, og det stopper helt sikkert, hvis prisen stiger fordi der kommer told etc på.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Engelske varer, vil du betale mere?

Indlægaf Slettet bruger » 3. aug 2019, 04:39

hotlips skrev:Jeg køber planter, der er mange jeg slet ikke kan få andre steder, men de er i forvejen så billige i forhold til i Danmark at de skal stige voldsomt hvis ikke det fortsat skal være en god forretning, som det er kan jeg få sjældne planter incl fragt for hvad jeg giver for almindelige planter uden fragt.. Det er muligt jeg gør det lidt mindre end nu men det er ikke rigtigt en mulighed at holde helt op, det er ikke noget jeg bruger formuer på men det er noget jeg går nok op i til at jeg nok skal finde pengene af og til, men jeg kan også sælge aflæggere af sjældne planter så dyrt at det bliver tjent hjem og det er ikke noget man kan regne med når det er de almindelige.


Risikerer man ikke at muligheden for overhovedet at få planter ind begrænses? Jeg tror der er en del kontrol med hvad man får lov at importere af planter fra lande uden for EU.
0

Tilbage til "Privatøkonomi"