Samle gæld hos Santander?

Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Samle gæld hos Santander?

Indlægaf Skorstenen » 11. feb 2019, 13:43

Kennifyren skrev:Ud fra min erfaring er det bedste ikke kun at kigge et sted, du burde overveje flere forskellige muligheder. Jeg har selv været glad for at bruge Link fjernet af moderator
som giver dig mulighed for at finde forskellige udbydere af samlelån :banan:

Det er i hvert fald bedre at få samlet 3 kviklån til et i de fleste tilfælde, du vil jo nok kunne få den totale rente sænket og slippe billigere hos en forhandler. Lad mig endelig høre hvordan det går :D


:naughty: :rulle:
0
DimAndThenSum
Indlæg: 8
Tilmeldt: 7. feb 2019, 21:01
Kort karma: 1
Likede indlæg: 1

Re: Samle gæld hos Santander?

Indlægaf DimAndThenSum » 12. feb 2019, 10:25

DenSyngendeLussing skrev:To nye profiler, oprettet må få dages mellemrum?

I smell a rat.


Det behøver du ikke. :)

Jeg er en etableret debattør herinde, som så lige nu bruger en dobbeltprofil, fordi lige dette emne er temmelig tabubelagt for mig. So there's that. :)
1
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Samle gæld hos Santander?

Indlægaf DenBruneMunk » 12. feb 2019, 11:21

DimAndThenSum skrev:
DenSyngendeLussing skrev:To nye profiler, oprettet må få dages mellemrum?

I smell a rat.


Det behøver du ikke. :)

Jeg er en etableret debattør herinde, som så lige nu bruger en dobbeltprofil, fordi lige dette emne er temmelig tabubelagt for mig. So there's that. :)

Der er så mange profiler på forumet her, som lægger gæld, indkomst, husværdi, politiske holdninger og særheder og familieliv ud, så man kan skabe en helt fjæsbog profil og mere til, så fornuftigt nok.
Det kan ske folk finder dig i teksten alligevel, det kan være svært at skjule sin måde at skrive og svare på. Smiley , komma, punktum , udtrykkelsesform og så meget andet udgør jo lige præcis dig.

Udover det, så er økonomi kun tabu, fordi du bliver berørt og det skal du ikke blive, mange har en anden identitet på nettet end ude i verden, og her kan du skrive alt du lyster, som du ikke tør tale om ude i verden. Ingen ved om du taler sandt.
0
DimAndThenSum
Indlæg: 8
Tilmeldt: 7. feb 2019, 21:01
Kort karma: 1
Likede indlæg: 1

Re: Samle gæld hos Santander?

Indlægaf DimAndThenSum » 12. feb 2019, 17:32

DenBruneMunk skrev:
DimAndThenSum skrev:
DenSyngendeLussing skrev:To nye profiler, oprettet må få dages mellemrum?

I smell a rat.


Det behøver du ikke. :)

Jeg er en etableret debattør herinde, som så lige nu bruger en dobbeltprofil, fordi lige dette emne er temmelig tabubelagt for mig. So there's that. :)

Der er så mange profiler på forumet her, som lægger gæld, indkomst, husværdi, politiske holdninger og særheder og familieliv ud, så man kan skabe en helt fjæsbog profil og mere til, så fornuftigt nok.
Det kan ske folk finder dig i teksten alligevel, det kan være svært at skjule sin måde at skrive og svare på. Smiley , komma, punktum , udtrykkelsesform og så meget andet udgør jo lige præcis dig.

Udover det, så er økonomi kun tabu, fordi du bliver berørt og det skal du ikke blive, mange har en anden identitet på nettet end ude i verden, og her kan du skrive alt du lyster, som du ikke tør tale om ude i verden. Ingen ved om du taler sandt.



:lol: Det har du ret i! Set i det lys kan det være det samme. :)

Nå men det hele er afsluttet nu. Eller det vil sige at lånet går ind på kontoen i morgen, og så lukker vi vores dyre smålån ned.

Vi har fået et lån til en fornuftig rente, åop, kreditomkostninger und alles. Altså noget nær så fornuftigt som det nu kan blive i den verden.

Løbetiden er 10 år men det bliver ikke aktuelt. Det er spændt ud over så lang en løbetid for at få den lavest mulige månedlige ydelse. Det giver os en del mere luft på papiret og ro ikke mindst. Så om et halvt års tid går jagten på en ny bank ind.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Samle gæld hos Santander?

Indlægaf Skorstenen » 12. feb 2019, 17:58

DimAndThenSum skrev:
DenBruneMunk skrev:
DimAndThenSum skrev:
DenSyngendeLussing skrev:To nye profiler, oprettet må få dages mellemrum?

I smell a rat.


Det behøver du ikke. :)

Jeg er en etableret debattør herinde, som så lige nu bruger en dobbeltprofil, fordi lige dette emne er temmelig tabubelagt for mig. So there's that. :)

Der er så mange profiler på forumet her, som lægger gæld, indkomst, husværdi, politiske holdninger og særheder og familieliv ud, så man kan skabe en helt fjæsbog profil og mere til, så fornuftigt nok.
Det kan ske folk finder dig i teksten alligevel, det kan være svært at skjule sin måde at skrive og svare på. Smiley , komma, punktum , udtrykkelsesform og så meget andet udgør jo lige præcis dig.

Udover det, så er økonomi kun tabu, fordi du bliver berørt og det skal du ikke blive, mange har en anden identitet på nettet end ude i verden, og her kan du skrive alt du lyster, som du ikke tør tale om ude i verden. Ingen ved om du taler sandt.



:lol: Det har du ret i! Set i det lys kan det være det samme. :)

Nå men det hele er afsluttet nu. Eller det vil sige at lånet går ind på kontoen i morgen, og så lukker vi vores dyre smålån ned.

Vi har fået et lån til en fornuftig rente, åop, kreditomkostninger und alles. Altså noget nær så fornuftigt som det nu kan blive i den verden.

Løbetiden er 10 år men det bliver ikke aktuelt. Det er spændt ud over så lang en løbetid for at få den lavest mulige månedlige ydelse. Det giver os en del mere luft på papiret og ro ikke mindst. Så om et halvt års tid går jagten på en ny bank ind.


Tillykke, det bliver dejligt for jer! Og husk, det kan sagtens betale sig at handle med dem, I behøver så absolut ikke at betale alle de renter der er gået på. Sådan sparede jeg min mand for langt over 50.000. Han havde også nogen dumme lån, der var misligeholdt og stukket totalt af med renterne.
1
Volbeat
Permanent bortvist
Indlæg: 2
Tilmeldt: 4. dec 2019, 11:58
Kort karma: 0

Re: Samle gæld hos Santander?

Indlægaf Volbeat » 5. dec 2019, 09:38

Jedi skrev:Jeg har ikke kendskab til Santander. Hvis I kan få en lavere rente OG undgå store stiftelsesomkostninger, så skal I da springe på det.

Hvis det ikke kan lade sig gøre, så vil jeg slå et slag for Dave Ramseys måde at nedbringe gæld på: man betaler minimum på alle gældsposter, og så meget som overhovedet muligt på den mindste af posterne. Når den mindste er afviklet, fortsætter man med at betale så meget som muligt af på den nu mindste post, osv, osv.: https://www.daveramsey.com/blog/how-the ... thod-works


Jeg har ikke kendskab til Santander. Du kan prøve din held her (link fjernet af moderator)
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Samle gæld hos Santander?

Indlægaf Skorstenen » 5. dec 2019, 09:43

Volbeat skrev:Jeg har ikke kendskab til Santander. Du kan prøve din held her [url]


:træt: :stoned:
0

Tilbage til "Privatøkonomi"