Når kæresten overfører penge til min konto for madbudget

fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Når kæresten overfører penge til min konto for madbudget

Indlægaf fisken80 » 15. dec 2018, 18:14

HerErJeg skrev:Jeg har da tit haft udlæg til bestilling af rejser og andre dyre ting, hvor der så er indbetalt store beløb.
Det ser jeg ikke som et problem


Er I ikke også gift? For så bliver det aldrig et problem, så kan I overføre så tosset I vil. Problemerne kan opstå hvis der er tale om et papirløst forhold. Men jeg skal dog sige, at I de sager jeg fandt drejede det sig om kæmpestore beløb og ikke en ferie eller madpenge.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Når kæresten overfører penge til min konto for madbudget

Indlægaf HerErJeg » 15. dec 2018, 21:27

fisken80 skrev:
HerErJeg skrev:Jeg har da tit haft udlæg til bestilling af rejser og andre dyre ting, hvor der så er indbetalt store beløb.
Det ser jeg ikke som et problem


Er I ikke også gift? For så bliver det aldrig et problem, så kan I overføre så tosset I vil. Problemerne kan opstå hvis der er tale om et papirløst forhold. Men jeg skal dog sige, at I de sager jeg fandt drejede det sig om kæmpestore beløb og ikke en ferie eller madpenge.

Jeg tænker nu de gange hvor svigerfamilie og lign har skullet rejse med, så har jeg betalt hele balladen på en gang. Typisk anvender jeg Mastercard med 1 måneds kredit, så de betaler reelt tilbage før pengene er trukket.
0

Tilbage til "Privatøkonomi"