Black friday tråden.

Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Sof » 23. nov 2018, 05:41

FormerlyKnownAs skrev:Er i slet ikke igang endnu? Troede at folk gik amok i dag :lol:

Jeg vågnede 23 dansk tid, 4.30 lokal tid og alt alt for tidligt :(, men så kunne jeg da få bestilt det på H&Ms side som jeg skulle have uanset og med 20% oveni.

Var H&Ms en kode?

Jeg bestilte nemlig også, men den blev ved med kun at kunne loade halve sider og da der var rabat på nogle af tingene, tænkte jeg det var noget med udvalgte varer :gruble:
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Black friday tråden.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. nov 2018, 05:44

Sof skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Er i slet ikke igang endnu? Troede at folk gik amok i dag :lol:

Jeg vågnede 23 dansk tid, 4.30 lokal tid og alt alt for tidligt :(, men så kunne jeg da få bestilt det på H&Ms side som jeg skulle have uanset og med 20% oveni.

Var H&Ms en kode?

Jeg bestilte nemlig også, men den blev ved med kun at kunne loade halve sider og da der var rabat på nogle af tingene, tænkte jeg det var noget med udvalgte varer :gruble:


Nej der er bare 20% på alt. Også udsalgsvarer selvom der står det ikke kan kombineres. Jeg var på fra app
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Sof » 23. nov 2018, 05:44

Vi fik købt næsten alle julegaver i går, nogle af tingene var sat ned med 30-40%, som ellers normalt måske mere er 20-25%. Ellers synes jeg heller ikke jeg har set nogle helt vilde tilbud.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Daine » 23. nov 2018, 05:50

Jeg har fået handlet lidt film/tvserier, et par tasker, noget fra Matas og lidt fra Webapoteket (de kører btw med 40% på al hudpleje). Jeg har vel brugt små 2000,- Og så skal jeg have købt nogle bøger når jeg kommer til Herning, jeg har et gavekort der skal bruges.

Men de fleste steder kører kun med 20% og hos dem der gør det jævnligt, har jeg egentlig ikke lyst til at købe noget :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Sof » 23. nov 2018, 05:52

FormerlyKnownAs skrev:
Nej der er bare 20% på alt. Også udsalgsvarer selvom der står det ikke kan kombineres. Jeg var på fra app


Tak. Har lige skrevet en mail til deres kundeservice, om det kan tilføjes manuelt.

Appen crashede hele tiden her. Hjemmesiden var ikke meget bedre, men fik da lagt en ordre.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Daine » 23. nov 2018, 05:55

Men jeg kan se, at premierefilm behøver jeg ikke "gemme" til Black Friday, for Føtex/Bilka har dem til samme tilbudspris når de udkommer, som CDON har til BF. Jeg synes de var lidt skarpere på prisen sidste år, der var mange nyheder til 79,- I år er det 99,-
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Black friday tråden.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. nov 2018, 06:00

Sof skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Nej der er bare 20% på alt. Også udsalgsvarer selvom der står det ikke kan kombineres. Jeg var på fra app


Tak. Har lige skrevet en mail til deres kundeservice, om det kan tilføjes manuelt.

Appen crashede hele tiden her. Hjemmesiden var ikke meget bedre, men fik da lagt en ordre.


Jeg var på 00.00 fordi det var (næsten) morgen herude. Der var alt godt

Har du slet ikke fået det på tilbud?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Black friday tråden.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. nov 2018, 06:04

FormerlyKnownAs skrev:
Sof skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Nej der er bare 20% på alt. Også udsalgsvarer selvom der står det ikke kan kombineres. Jeg var på fra app


Tak. Har lige skrevet en mail til deres kundeservice, om det kan tilføjes manuelt.

Appen crashede hele tiden her. Hjemmesiden var ikke meget bedre, men fik da lagt en ordre.


Jeg var på 00.00 fordi det var (næsten) morgen herude. Der var alt godt

Har du slet ikke fået det på tilbud?


Den her kostede f.eks. 99, sat ned til 70 og så 20% oveni.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Sof » 23. nov 2018, 06:11

FormerlyKnownAs skrev:
Sof skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Nej der er bare 20% på alt. Også udsalgsvarer selvom der står det ikke kan kombineres. Jeg var på fra app


Tak. Har lige skrevet en mail til deres kundeservice, om det kan tilføjes manuelt.

Appen crashede hele tiden her. Hjemmesiden var ikke meget bedre, men fik da lagt en ordre.


Jeg var på 00.00 fordi det var (næsten) morgen herude. Der var alt godt

Har du slet ikke fået det på tilbud?

3 af 6 items har jeg fået 20% på, resten ikke. En af dem jeg ikke har, er jeg næsten sikker på stod til en rabatpris på varen, men kom aldrig tilbage på en produktsiden, fik hele tiden en “it’s not you, it’s us” side.

Hvis de siger nej er det bare sådan det er, det er babytøj, så det er ikke de vilde beløb, men hvis det var på alt vil jeg da gerne have det med :-D


Arbejder selv i kundeservice på en webshop der har kørt køtilbud på ret begrænsede varer og har en vagt i dag. Tænker indbakken er fyyyyyyyldt når jeg møder ind :deer:
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Black friday tråden.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 23. nov 2018, 06:13

Sof skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Sof skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Nej der er bare 20% på alt. Også udsalgsvarer selvom der står det ikke kan kombineres. Jeg var på fra app


Tak. Har lige skrevet en mail til deres kundeservice, om det kan tilføjes manuelt.

Appen crashede hele tiden her. Hjemmesiden var ikke meget bedre, men fik da lagt en ordre.


Jeg var på 00.00 fordi det var (næsten) morgen herude. Der var alt godt

Har du slet ikke fået det på tilbud?

3 af 6 items har jeg fået 20% på, resten ikke. En af dem jeg ikke har, er jeg næsten sikker på stod til en rabatpris på varen, men kom aldrig tilbage på en produktsiden, fik hele tiden en “it’s not you, it’s us” side.

Hvis de siger nej er det bare sådan det er, det er babytøj, så det er ikke de vilde beløb, men hvis det var på alt vil jeg da gerne have det med :-D


Arbejder selv i kundeservice på en webshop der har kørt køtilbud på ret begrænsede varer og har en vagt i dag. Tænker indbakken er fyyyyyyyldt når jeg møder ind :deer:


Det må være en dag fra helvede for kundeservice sådan en dag her tænker jeg
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Mi55y » 23. nov 2018, 06:19

Jeg har købt lidt Joha uldtøj til barnet med 25% rabat hos kids-world og et forlænget weekendophold i Lalandia med 40% rabat.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Black friday tråden.

Indlægaf TinaW » 23. nov 2018, 06:22

Jeg har shoppet lidt hos H&M og fået 20 % på det hele. Købte bla. en merinould sweater til min mand. Og undertrøjer til min søn, som han skulle have uanset.
Så har jeg købt en ps4 hos Bilka, besparelse 600 kr. og en jelleykat kanin til min nieces lille søn hos moster Signe.
Skal ikke have mere.
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Sof » 23. nov 2018, 06:32

FormerlyKnownAs skrev:
Sof skrev:Arbejder selv i kundeservice på en webshop der har kørt køtilbud på ret begrænsede varer og har en vagt i dag. Tænker indbakken er fyyyyyyyldt når jeg møder ind :deer:


Det må være en dag fra helvede for kundeservice sådan en dag her tænker jeg


Det bliver i hvert fald en lang 12-timers vagt. Til gengæld er der også mange rigtig og allerflest søde kunder, som man kan hyggesnakke/-chatte lidt med, når man lige skal have hvilet øjnene, ovenpå alle de øjenrul man laver af de nederen kunder.

Er super glad for at jeg for det meste er på mail og ikke telefon, så kan man lige gå ud og trække vejret inden man svarer de sureste af dem. Forventer omkring 10 personlige svinere i dag, så har mentalt forberedt mig :kaffe:
Senest rettet af Sof 23. nov 2018, 06:52, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Black friday tråden.

Indlægaf kidkomb » 23. nov 2018, 06:43

Jeg har lige handlet hos Vitacost. Det var faktisk ikke fordi det var et super, super tilbud, men jeg skulle bruge det, så det betyder ikke så meget.
Men nu sidder jeg her og orker faktisk ikke rigtig noget Black Friday noget som helst.
Må kigge på det senere. Og sender kæresten i byen, for jeg ligger med influenza.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Black friday tråden.

Indlægaf Hunkat » 23. nov 2018, 07:14

Jeg fik købt et par ting, mest gaver og så var det jo fint selvom besparelsen kun var 20% eller der omkring. Lidt senere skal jeg ud og nok shoppe lidt undertøj til mig selv, det må jeg lige se på.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Privatøkonomi"