Netbank :(

fisken80
Indlæg: 22069
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52046

Re: Netbank :(

Indlægaf fisken80 » 7. nov 2018, 16:02

DenBruneMunk skrev:
fisken80 skrev:
DenBruneMunk skrev:Kan det ikke bare være hvordan folk vælger at betale deres regninger kontant?

Lige nu kan man ofte vælge Dankort/VISA eller VISA kort og Mastercard osv. I nogle tilfælde vil VISA kort være med gebyr, og måske mere udbredt i fremtiden, så er det bare at vælge korrekt når man betaler.


Nej. Så ville det jo have stået på den måde hele tiden

Der har aldrig stået Netflix på mine konto udtog, der skal man i "detalje" form og se denne info, der har VDK DKK været informationen. Andre VDK betalinger er altid skrevet sådan også selvom det er en dansk valuta, jeg kan aldrig se stedet uden at se detaljerne. Det er danskebank jeg taler om her.


Det er da ligegyldigt, hvad der har eller ikke har stået hos dig, TS skriver meget klart, at der hidtil har stået netflix osv. i hendes netbank.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Netbank :(

Indlægaf Stars » 7. nov 2018, 17:04

Kortet har ikke været spærret, detaljerne, man kan få frem, hjælper ikke, heller ikke at exportere til Excel eller åbne dem i Spiir.
Har ikke nået at ringe til hotline, det må jeg prøve at nå i morgen.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Netbank :(

Indlægaf DenBruneMunk » 7. nov 2018, 17:10

fisken80 skrev:
DenBruneMunk skrev:
fisken80 skrev:
DenBruneMunk skrev:Kan det ikke bare være hvordan folk vælger at betale deres regninger kontant?

Lige nu kan man ofte vælge Dankort/VISA eller VISA kort og Mastercard osv. I nogle tilfælde vil VISA kort være med gebyr, og måske mere udbredt i fremtiden, så er det bare at vælge korrekt når man betaler.


Nej. Så ville det jo have stået på den måde hele tiden

Der har aldrig stået Netflix på mine konto udtog, der skal man i "detalje" form og se denne info, der har VDK DKK været informationen. Andre VDK betalinger er altid skrevet sådan også selvom det er en dansk valuta, jeg kan aldrig se stedet uden at se detaljerne. Det er danskebank jeg taler om her.


Det er da ligegyldigt, hvad der har eller ikke har stået hos dig, TS skriver meget klart, at der hidtil har stået netflix osv. i hendes netbank.

Nå, det siger du......
0
fisken80
Indlæg: 22069
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52046

Re: Netbank :(

Indlægaf fisken80 » 7. nov 2018, 18:33

DenBruneMunk skrev:
fisken80 skrev:
DenBruneMunk skrev:
fisken80 skrev:
DenBruneMunk skrev:Kan det ikke bare være hvordan folk vælger at betale deres regninger kontant?

Lige nu kan man ofte vælge Dankort/VISA eller VISA kort og Mastercard osv. I nogle tilfælde vil VISA kort være med gebyr, og måske mere udbredt i fremtiden, så er det bare at vælge korrekt når man betaler.


Nej. Så ville det jo have stået på den måde hele tiden

Der har aldrig stået Netflix på mine konto udtog, der skal man i "detalje" form og se denne info, der har VDK DKK været informationen. Andre VDK betalinger er altid skrevet sådan også selvom det er en dansk valuta, jeg kan aldrig se stedet uden at se detaljerne. Det er danskebank jeg taler om her.


Det er da ligegyldigt, hvad der har eller ikke har stået hos dig, TS skriver meget klart, at der hidtil har stået netflix osv. i hendes netbank.

Nå, det siger du......


Ja, det gør jeg. Din pointe er?
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Netbank :(

Indlægaf klumphen » 8. nov 2018, 19:06

Stars skrev:
fisken80 skrev:
Stars skrev:Hvad er nu det for noget pjat, min (LSB) netbank er begyndt på :sur:

Før stod der pænt Netflix/ Oister på posterne ... det gør der ikke mere :cuss:

visa.jpg


Er der forresten nogen, der kan gennemskue, hvad jeg har brugt 35 kr til? :ninja:

Det står ikke på kontoudtaget for en måned siden ....


Jeg har også LSB, og min gør ikke det der. Der står netflix/Telmore/Mofibo osv. ved de poster. Jeg har den åbnet i chrome på min computer.


Jeg bruger også Chrome ...

Det mærkelige er - det er kun de nyeste poster, den gør det ved.

Jeg gættede Netflix-posten ved at gå 1 og 2 måneder tilbage: der fandt jeg en post på samme beløb, MED navn.

Deres mobil-app har samme problem. Betalinger i sidste måned havde en beskrivelse med, i denne måned står der intet.
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Netbank :(

Indlægaf Stars » 13. nov 2018, 08:16

klumphen skrev:
Stars skrev:
fisken80 skrev:
Stars skrev:Hvad er nu det for noget pjat, min (LSB) netbank er begyndt på :sur:

Før stod der pænt Netflix/ Oister på posterne ... det gør der ikke mere :cuss:

visa.jpg


Er der forresten nogen, der kan gennemskue, hvad jeg har brugt 35 kr til? :ninja:

Det står ikke på kontoudtaget for en måned siden ....


Jeg har også LSB, og min gør ikke det der. Der står netflix/Telmore/Mofibo osv. ved de poster. Jeg har den åbnet i chrome på min computer.


Jeg bruger også Chrome ...

Det mærkelige er - det er kun de nyeste poster, den gør det ved.

Jeg gættede Netflix-posten ved at gå 1 og 2 måneder tilbage: der fandt jeg en post på samme beløb, MED navn.

Deres mobil-app har samme problem. Betalinger i sidste måned havde en beskrivelse med, i denne måned står der intet.


På det punkt er jeg heldig.

Altså - så vidt jeg kan se, så er info'en i posten afhængig af, hvor den bliver åbnet første gang.
For uanset hvordan jeg logger på, er info'en den samme: Den er der på de gamle poster, men ikke på de nye.

Jeg har installeret mobilbank, og den nyeste VISA-post, (jeg måtte lige købe en TooGoodToGo bare for at danne en :-D ) har jeg åbnet første gang i mobilbank .... og der kommer modtager på :banan:

Så skal jeg bare huske at åbne posterne i mobilbank, inden jeg åbner dem på pc'en :panik:
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?

Tilbage til "Privatøkonomi"