Usmageligt?

Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Usmageligt?

Indlægaf sigge » 23. apr 2018, 10:00

Før finanskrisen fik jeg af og til et brev fra min bank om, at jeg da endelig måtte sige til, hvis jeg ville låne penge, for jeg var jo sådan en god kunde. Det var dog ikke med opfordringer til, hvad jeg kunne bruge de lånte penge på, selvom de vist en enkelt gang gjorde særskilt opmærksom på muligheden for billån. Det stoppede så sjovt nok omkring 2008-2009 stykker, og siden har jeg ikke hørt noget. Før jeg fik en besked i min mobilbank-app, da jeg loggede på i weekenden. Men igen bare en påmindelse om, at jeg kan låne penge hos dem.

Jeg føler mig egentlig mest talt ned til. For jeg ved altså godt, hvad en bank laver, så de behøver ikke at fortælle mig, at de faktisk låner penge ud. Det er ikke rigtigt ny information det der. Hvis de derimod begynder at udbyde nye services såsom privat butler el.lign., må de da godt lige give et heads up.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Usmageligt?

Indlægaf thomassneum » 23. apr 2018, 10:09

Jow det er usmageligt.

Og min bilrådgiver prøver også konstant, at vejlede mig til at opgraderer den gamle spand.
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Usmageligt?

Indlægaf thomassneum » 23. apr 2018, 10:12

Da jeg købte min første andelslejlighed (kontant)
Så manglede jeg lige lidt til måneden, så jeg efterspurgte lidt overtræk i banken. Det spurgte så om jeg da ikke også lige havde brug for en par hundredetusiende til nye møbler og sårn... Jeg havde jo så god økonomi.

Jow tak, men hvorfor så gøre alt for at ødelægge det?

Rådgiver my ass...
0
Med bov skal man mad lave, men...

Tilbage til "Privatøkonomi"