Hjælp til godt antivirusprogram

Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Hjælp til godt antivirusprogram

Indlægaf Viskelæder » 28. nov 2017, 17:32

Hej folkens

Min computer kører sygt langsomt, og jeg ser så mange serier på skumle sider med evindelige pop ups osv., at jeg føler, jeg burde skaffe mig et godt antivirusprogram. Jeg har tidligere haft både Norton og AVG, men jeg synes, de udløber lynhurtigt, og så får man bare evindelige pop ups med, at ens computer ikke er beskyttet, og man skal købe det og det og det, og det driver mig til vanvid.

Så, er der nogen, der kan anbefale et godt program? Jeg vil godt lægge et par hundrede kroner i det, men jeg orker ikke, at der så er 100 add ons og pop ups og alt muligt pis, og at man slet ikke får de ting, man egentligt tror, man køber. Det skal bare køre.

Den skal kunne scanne hele computeren for antivirus, malware, spyware, slette cookies, frigøre hukommelse osv..

Jeg havde netop hentet TotalAV, da den så virkelig god ud på en hjemmeside, men så gik mit køb ikke igennem, og jeg blev spammet med mails osv., så jeg har aflyst det. Det der orker jeg ikke.
På trustpilot ser det også ud til at være af helvedes til.

Jeg gad også godt have et program, hvor det kan dække mere end bare min bærbare, fx min tablet, der også kører sløvt og nok er fyldt med lort.

Any tips?
0
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8486

Re: Hjælp til godt antivirusprogram

Indlægaf Raenil » 28. nov 2017, 17:42

Linux eller en iPad?
Hvis du gerne vil bruge Windows, så opdater til windows 10 hurtigst muligt og brug den indbyggede beskyttelse som ikke udløber.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hjælp til godt antivirusprogram

Indlægaf Viskelæder » 28. nov 2017, 19:13

Raenil skrev:Linux eller en iPad?
Hvis du gerne vil bruge Windows, så opdater til windows 10 hurtigst muligt og brug den indbyggede beskyttelse som ikke udløber.



Det er en samsung tablet, jeg har :)

Jeg har undersøgt at opdatere til Windows 10, så jeg kan få Defender, men jeg skal købe windows 10 for 1100 kr :gruble:
0
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8486

Re: Hjælp til godt antivirusprogram

Indlægaf Raenil » 29. nov 2017, 15:30

Hvis du har Windows 7 eller Windows 8, kan du stadig opgradere, det er Windows 10 hjælp til handikappede der gør det muligt.

https://www.microsoft.com/en-us/accessi ... s10upgrade

Du skal blot indrømme at du af og til bruger Windows Forstørrelsesglas. Det skal gøres inden d. 31 december, så stopper muligheden med at virke.

Overvej efterfølgende at nulstille.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hjælp til godt antivirusprogram

Indlægaf Viskelæder » 29. nov 2017, 20:19

Raenil skrev:Hvis du har Windows 7 eller Windows 8, kan du stadig opgradere, det er Windows 10 hjælp til handikappede der gør det muligt.

https://www.microsoft.com/en-us/accessi ... s10upgrade

Du skal blot indrømme at du af og til bruger Windows Forstørrelsesglas. Det skal gøres inden d. 31 december, så stopper muligheden med at virke.

Overvej efterfølgende at nulstille.


Jeg har netop fundet ud af at opdatere gratis, men 1000 tak! :) Så nu skal der gang i Defender.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"