Nintendo Switch for dummies...

Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Nintendo Switch for dummies...

Indlægaf Allmost_Famous » 28. aug 2017, 19:39

Jeg overvejer sådan en dingenot til sønnike, men jeg kan slet ikke forstå hvad det fede ved den er, så kan I ikke hjælpe mig her?

Er det bare the shit med sådan en dims, selvom sure mor ikke vil lade den komme med i skole og sådan noget? Og holder interessen ved, når man skal punge ud med flere hundrede kroner til hvert spil (=egenbetaling eller gaveønske)?

Hvad skal en elektronikidiot vide før hun eventuelt forvilder sig ind i en butik og køber den?
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7319
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23120

Re: Nintendo Switch for dummies...

Indlægaf Aragorn » 28. aug 2017, 22:49

At kunne flytte rundt på den er selvfølgelig en del af det, som Nintendo markedsfører Switch på - men du må jo spørge din søn, hvilken funktionalitet han synes er smart ved den - derefter kan du holde det op mod de forskellige systemer der er tilgængelige, og afgøre om Switch er den rigtige maskine.

Der er som sådan ikke så meget at vide om den. Den er ikke synderligt avanceret. Alt man skal bruge er i kassen.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Nintendo Switch for dummies...

Indlægaf StripesAddict » 30. aug 2017, 05:25

Vi har den herhjemme.

I din situation tror jeg, at jeg ville kigge på om der er nogle spil sønnike gerne vil spille, som ikke kan spilles på enten computer (hvis han har sådan en) eller en anden konsol (igen, hvis I har det i forvejen), eller som bare fungerer bedst på Switch. Vi har f.eks. Legend of Zelda, som mig bekendt kun kan spilles på switchen.

For mig at se er appealen ved den at man kan tage den med sig. Vi har ikke brugt det meget ude af huset endnu, men hos os er den sat til min mands computerskærm, så hvis han bruger computeren og jeg vil spille kan jeg tage den ud af docken og sætte mig i sofaen med den i stedet. Derudover vinder den på at man kan spille sammen (nogle spil behøver man ikke engang en ekstra controller til, fordi controlleren kan deles i to) - men igen, det er måske ikke så relevant hvis man allerede har en anden konsol.

Spillene behøver øvrigt ikke at være dyre - vi har købt et par stykker der lå omkring 100-150 kr. stk.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"