Headset

Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Headset

Indlægaf Grissebassen » 10. sep 2016, 16:43

Kan nogen anbefale mig et billigt og holdbart headset til min iphone? Jeg slider dem åbenbart alt for hurtigt op, og er ikke villig til at smide flere hundrede kroner efter et nyt af de originale fra apple. Jeg har forsøgt mig med en billig kopimodel, men lyden var simpelthen for elendig.
Det er både til at høre musik og tale i telefon i.
0
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: Headset

Indlægaf Tobywan » 12. sep 2016, 08:40

Pris og kvalitet hænger desværre sammen.

Du får ikke et godt headset for under "nogle hundrede" kroner.

I virkeligheden bør du faktisk have 2 (et til at tale i og et til musik), men det kan efter dit brugsmønster måske ikke være så praktisk.
1
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: Headset

Indlægaf Tobywan » 12. sep 2016, 11:02

Grissebassen skrev:Kan nogen anbefale mig et billigt og holdbart headset til min iphone? Jeg slider dem åbenbart alt for hurtigt op, og er ikke villig til at smide flere hundrede kroner efter et nyt af de originale fra apple. Jeg har forsøgt mig med en billig kopimodel, men lyden var simpelthen for elendig.
Det er både til at høre musik og tale i telefon i.


Hvis jeg også skal komme med et forslag, prøv at se på noget ala dette fra Sennheiser. Sikkert lidt over hvad du havde forventet at skulle give, men tror de sidste penge er givet godt ud i forhold til kvalitet og komfort.

http://www.wupti.com/produkter/computer ... 200g-white

Det er stadig ikke et "dyrt" headset, men helt sikkert markant bedre end hvad du tidligere har prøvet. Husk også på, at dårlig mikrofon/headset ikke kun skaber en dårlig oplevelse for dig selv, men også vedkommende du forsøger at kommunikere med.
Senest rettet af Tobywan 12. sep 2016, 11:06, rettet i alt 1 gang.
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Headset

Indlægaf Grissebassen » 12. sep 2016, 11:03

Tobywan skrev:
Grissebassen skrev:Kan nogen anbefale mig et billigt og holdbart headset til min iphone? Jeg slider dem åbenbart alt for hurtigt op, og er ikke villig til at smide flere hundrede kroner efter et nyt af de originale fra apple. Jeg har forsøgt mig med en billig kopimodel, men lyden var simpelthen for elendig.
Det er både til at høre musik og tale i telefon i.


Hvis jeg også skal komme med et forslag, prøv at se på noget ala dette fra Sennheiser. Sikkert lidt over hvad du havde forventet at skulle give, men tror de sidste penge er givet godt ud i forhold til kvalitet og komfort.

http://www.wupti.com/produkter/computer ... 200g-white

Det er stadig ikke et "dyrt" headset, men helt sikkert markant bedre end hvad du tidligere har prøvet. Husk også på, at dårlig mikrofon ikke kun skaber en dårlig opevelse for dig selv, men også vedkommende du forsøger at kommunikere med.

Tak for dit forslag. Jeg vil bestemt overveje at give flere penge for det, såfremt det holder bedre, end dem fra apple :)
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"