Fjerne/skjule e-mailadresse fra Facebook

Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Fjerne/skjule e-mailadresse fra Facebook

Indlægaf Juki » 15. aug 2016, 12:19

Er der mon nogen herinde der kan hjælpe mig, inden jeg river håret ud af hovedet på mig selv? :cuss:

Jeg har for længe siden slettet den e-mailadresse jeg i tidernes morgen oprettede min konto på FB med, og erstattet den med en ny. Problemet er at jeg stadig kan findes med den gamle e-mailadresse, selvom der under indstillingerne kun står registreret den nye. Jeg har selvfølgelig søgt og prøvet at ændre det, men alle de vejledninger jeg kan finde guider kun en til at gøre som jeg allerede har gjort :sur:

Så har jeg prøvet at finde ud af hvordan jeg kan kontakte deres support med problemet, men jeg kan simpelthen ikke finde noget brugbart :sur: Måske fordi jeg har set mig blind på det..?

Så.. Hjææælp Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16250
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Fjerne/skjule e-mailadresse fra Facebook

Indlægaf icelady » 15. aug 2016, 12:24

Allernederst, hvor man også logger ud, er der en "Rapport et problem." Har du prøvet den?
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Fjerne/skjule e-mailadresse fra Facebook

Indlægaf Juki » 15. aug 2016, 14:24

icelady skrev:Allernederst, hvor man også logger ud, er der en "Rapport et problem." Har du prøvet den?

Ja, men man kunne kun rapportere om fejl. Det ved jeg ikke om det går ind under, eller om man overhovedet får respons, men det kan jeg da prøve.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Fjerne/skjule e-mailadresse fra Facebook

Indlægaf Juki » 15. aug 2016, 14:32

Nu har jeg prøvet at "rapportere et problem", men der stod bagefter at de kun måske kontakter en, hvis de mangler flere oplysninger, men at de samtidig ikke kan svare brugerne individuelt :skeptisk:

:sur: :evil: :cuss:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Computere, spil og internet"