Problemer med ny Asus

Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Problemer med ny Asus

Indlægaf malou_43 » 5. jul 2016, 16:54

Hjælp efterlyses

Jeg købte for en måned siden en ny Asus til 5600 i Bilka

Jeg synes dælme den er lidt træls, da den:

1) Skærmdriveren holder op med at fungere, mest når jeg besøger Facebook. I dag gav den besked om noget spærret adgang - den har sågår frosset et par gange.
Jeg har i går prøvet at der på skrærmen manglede bogstaver - fx oppe i vunduerne, kunne der mangle bogstaver så der stod "f aebook.dk og Deba ten.net - og da jeg tilsidst kørte musen over, kom der sådan et ternet mønster :gruble:

2) Når jeg ser HBO, hopper nettet af, næsten konstant! Når jeg sætter et kabel i, fungerer den fint. Men det gider jeg jo ikke!

Jeg er skuffet, når den er helt ny og til ikke helt billige penge. Desuden "piver"/knirker space-tasten, når jeg trykker på den - shit det er belastende :gisp:

Hvad skal jeg gøre? Er det noget, der kan fixes eller skal jeg ud og være utilfreds i Bilka? :)
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Problemer med ny Asus

Indlægaf Sangius » 5. jul 2016, 16:57

Du skal da bare ud og være utilfreds :)

Streaming på Wifi er som regel altid lidt problematisk, desværre.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Problemer med ny Asus

Indlægaf malou_43 » 5. jul 2016, 18:57

Sangius skrev:Du skal da bare ud og være utilfreds :)

Streaming på Wifi er som regel altid lidt problematisk, desværre.


Kan det ikke fixes selv så?

Netflix kører fint :)
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29283

Re: Problemer med ny Asus

Indlægaf Sangius » 5. jul 2016, 19:35

Aner det ikke. Du kunne da forsøge dig med at geninstallere skærmdriveren - men når nu computeren er helt ny, så ville jeg nok bare gå ned og klage. Jeg ville nok bede om pengene igen, og købe en anden computer, hvis det var muligt. Jeg bliver hurtigt afskrækket af elektronik der ikke fungerer efter hensigten :P

Ellers prøv at google dit problem vedrørende den specifikke model, ofte er det ikke enkeltstående tilfælde.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Problemer med ny Asus

Indlægaf malou_43 » 10. jul 2016, 15:56

Jeg smuttede ud til Bilka med den. Desværre var det en fysisk handicappet fyr, der havde stående, og han var virkelig svær at kommunikere med og var utrolig langsom. Men jeg fik da vist ham nogle af problemerne - og han sagde, at det eneste, han kunne gøre var at sende den ind.

Jeg havde efter at have stået der en halv time (!!!) ikke ret meget tålmodighed, så fik sagt, at jeg ikke ville betale en krone og ville have ny, hvis den kom tilbage i samme stand. Fik ingen respons fra manden.

Så planen er, at hvis den kommer tilbage i samme tilstand - at stille mig op i køen igen og gå igennem samme procedure, indtil jeg får en ny :D
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"