APP der kan tracke tlf/personlpå tværs af iphone og android.

Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9002
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1525
Likede indlæg: 25746

APP der kan tracke tlf/personlpå tværs af iphone og android.

Indlægaf Madam Pomfrey » 21. aug 2023, 08:32

jeg ved godt mange synes det er noget knald, og at man leverer en masse personlig data til udbyder ifht, hvor man bevæger sig.

Men på mit arbejde har vi en situation, hvor det er nødvendigt at kunne tracke en borger i særlige situationer (alt er godkendt og helt ok)
Den app vi har brugt hidtil, friendfinder, virker ikke mere.

Vi har brug for en app man kan installere på både iphone og android, gerne noget der kan kobles op med telefon-nummer.

At bruge en funktion som "find my iphone" og lignende, hvor man skal logge ind, er desværre ikke så aktuelt.
Det skal være noget der er nemt og simpelt at gå til, noget som bare virker.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Jadajada
Indlæg: 724
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 108
Likede indlæg: 2347

Re: APP der kan tracke tlf/personlpå tværs af iphone og android.

Indlægaf Jadajada » 21. aug 2023, 10:12

Jeg bruger det ikke selv, men min datter har hørt godt om Life360. Det kører umiddelbart på begge platforme, og den gratis version gør det, I har brug for.
Jeg ved selvsagt ikke hvordan det fungerer i praksis med login og den slags.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9002
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1525
Likede indlæg: 25746

Re: APP der kan tracke tlf/personlpå tværs af iphone og android.

Indlægaf Madam Pomfrey » 21. aug 2023, 12:21

Jadajada skrev:Jeg bruger det ikke selv, men min datter har hørt godt om Life360. Det kører umiddelbart på begge platforme, og den gratis version gør det, I har brug for.
Jeg ved selvsagt ikke hvordan det fungerer i praksis med login og den slags.


tak, den havde jeg glemt findes :) Det er rigtig den kan det jeg vil, - jeg har kort stiftet bekendtskab med den tidligere.

jeg vil dog allerhelst ud i noget der er mere ala frienlocator som vi har brugt indtil nu.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Computere, spil og internet"