Købe elektronik i USA?

Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Købe elektronik i USA?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 3. feb 2016, 17:33

Jeg skal en tur til USA senere på året, og jeg tænkte at shoppe lidt og kom så til at tænke på at div. telefoner, IPad mv. jo nok er ret meget billigere derovre, men er der ikke noget med at de ikke kan bruges her hjemme?
Den tekniske udredning kan jeg ikke komme med, men jeg synes at jeg har hørt det engang. Er det noget I kender til her? :-)
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Købe elektronik i USA?

Indlægaf Wizzze » 3. feb 2016, 18:13

Velvet-Goldmine skrev:Jeg skal en tur til USA senere på året, og jeg tænkte at shoppe lidt og kom så til at tænke på at div. telefoner, IPad mv. jo nok er ret meget billigere derovre, men er der ikke noget med at de ikke kan bruges her hjemme?
Den tekniske udredning kan jeg ikke komme med, men jeg synes at jeg har hørt det engang. Er det noget I kender til her? :-)


Ikke mere de nye version af ipad, iphone virker fint i DK også, dog er stikket i USA anderledes, så du skal bruge en stikkonverter.

USA bruger også 110v hvor vi bruger 220v, så strømforsyningen i produktet skal kunne klare begge dele, skrives typisk noget ala 110-120V/220-240V og 50/60hz.

Nu dollaren er høj, er der faktisk ikke det vilde at spare, med mindre man finder et godt udsalg derovre.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Købe elektronik i USA?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 3. feb 2016, 18:22

Wizzze skrev:Ikke mere de nye version af ipad, iphone virker fint i DK også, dog er stikket i USA anderledes, så du skal bruge en stikkonverter.

USA bruger også 110v hvor vi bruger 220v, så strømforsyningen i produktet skal kunne klare begge dele, skrives typisk noget ala 110-120V/220-240V og 50/60hz.

Nu dollaren er høj, er der faktisk ikke det vilde at spare, med mindre man finder et godt udsalg derovre.


Ok, tusind tak :gogo:
Jeg havde en eller anden naiv tro på at priserne her hos os var vanvittigt meget højere end derovre, men jeg bliver åbenbart skuffet :lol:
Nå, jeg vil da se mig omkring derovre og se om jeg falder over et uimodståeligt tilbud.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"