Facebook support tråden

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Facebook support tråden

Indlægaf 2SHY » 14. jan 2021, 21:25

Jeg er sikkert ikke den eneste, der med jævne mellemrum undrer sig over Facebook og har brug for hjælp til indstillingerne. Facebooks egen support er elendig, men måske vi kan hjælpe hinanden?

Jeg lægger gerne ud:

Her efter nytår har jeg virkelig problemer på flere fronter med Facebook. Jeg er primært på via appen og jeg kan ikke gennemskue om det er lettere eller mere problematisk ift. indstillinger.

Jeg er begyndt at se billeder, som jeg formoder hører til det der Marketplace. Men nu har jeg set de samme kjoler, bluser og legetøj mindst 20 gange på trods af at jeg har klikket skjul opslag eller hvad det nu hedder.

Hvad gør jeg?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Facebook support tråden

Indlægaf 2SHY » 19. jan 2021, 11:36

Nå næste spørgsmål:

Hvordan indstiller jeg appen til at vise nye indlæg? Appen har en tendens til at vise opslag der er flere dage gamle :( Som det er nu sletter jeg og geninstallerer jeg med jævne mellemrum og det er måske ikke den mest optimale løsning

Anyone?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Facebook support tråden

Indlægaf RavenClaw » 20. jan 2021, 17:19

2SHY skrev:Nå næste spørgsmål:

Hvordan indstiller jeg appen til at vise nye indlæg? Appen har en tendens til at vise opslag der er flere dage gamle :( Som det er nu sletter jeg og geninstallerer jeg med jævne mellemrum og det er måske ikke den mest optimale løsning

Anyone?

Hm, jeg har ikke app'en, men jeg kan trykke på tre streger ude i siden og under den vælge "Seneste". Så viser den mig de seneste nyheder i stedet. Jeg skal dog gøre det hver gang, jeg ønsker at se de seneste opslag.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Facebook support tråden

Indlægaf 2SHY » 20. jan 2021, 17:55

RavenClaw skrev:
2SHY skrev:Nå næste spørgsmål:

Hvordan indstiller jeg appen til at vise nye indlæg? Appen har en tendens til at vise opslag der er flere dage gamle :( Som det er nu sletter jeg og geninstallerer jeg med jævne mellemrum og det er måske ikke den mest optimale løsning

Anyone?

Hm, jeg har ikke app'en, men jeg kan trykke på tre streger ude i siden og under den vælge "Seneste". Så viser den mig de seneste nyheder i stedet. Jeg skal dog gøre det hver gang, jeg ønsker at se de seneste opslag.

Jeg kan ikke vælge seneste når jeg er på appen. Jeg kan ikke huske hvordan det ser ud på computeren :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Facebook support tråden

Indlægaf Spjaerten » 20. jan 2021, 18:16

Der er ikke noget man kan gøre det er FB og algoritmer. De mest populære ting er mest synlig og så er det lige meget om det er ældre end andre ting.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Facebook support tråden

Indlægaf 2SHY » 20. jan 2021, 18:18

Spjaerten skrev:Der er ikke noget man kan gøre det er FB og algoritmer. De mest populære ting er mest synlig og så er det lige meget om det er ældre end andre ting.

Men her snakker vi også om indlæg uden kommentarer eller likes :gruble:

I forlængelse af det så er det ikke opdateret i appen men er på hjemmesiden
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Facebook support tråden

Indlægaf Studsgaard » 20. jan 2021, 18:42

Ude i menuen til højre. De der tre streger, der kan jeg vælge “seneste” hvis ikke den er brugt så er den måske ikke i de der fremhævede firkanter, men under “se mere”
2
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Facebook support tråden

Indlægaf 2SHY » 20. jan 2021, 18:49

Studsgaard skrev:Ude i menuen til højre. De der tre streger, der kan jeg vælge “seneste” hvis ikke den er brugt så er den måske ikke i de der fremhævede firkanter, men under “se mere”

Dét hjalp! Tak! :banan: :kys:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Facebook support tråden

Indlægaf Studsgaard » 20. jan 2021, 18:55

2SHY skrev:
Studsgaard skrev:Ude i menuen til højre. De der tre streger, der kan jeg vælge “seneste” hvis ikke den er brugt så er den måske ikke i de der fremhævede firkanter, men under “se mere”

Dét hjalp! Tak! :banan: :kys:

Velbekomme - jeg har nemlig også været irriteret over det.
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Facebook support tråden

Indlægaf HappyQ » 23. jan 2021, 16:30

jeg blev pludselig logget af min Facebook på min iphone, når jeg vil logge ind vil den have en firecifret adgangskode.
Det er ikke min kode, der er både tal og bogstaver.
hvad kan det betyde.
0
23-06-16 :love2:

Tilbage til "Computere, spil og internet"