Os, der spiller The Sims 4

Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14742

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 20. jul 2020, 20:14

Der er udsalg i gang på origin lige pt. - halv pris på alle ting pakkerne!
Også nedslag på Eco, exp and game packs. Bare hvis nogen er lige så nem at friste som mig :genert:
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 21. jul 2020, 13:20

Åh ja, min niece var på besøg i går og ville, pudsigt nok, rigtigt gerne spille Sims. :D
Så da jeg åbnede origin og spillet for hende, så jeg godt, at der var mega-tilbud. Nu overvejer jeg!
Men jeg har ikke råd til at købe rub og stub og tænker også, at det måske er liiige i overkanten, hvis det bare er for at sidde og hyggedesigne lidt.

Jeg kan godt lide moderne indretning, jeg vil gerne kunne lave en lille smule fint udenfor, men jeg vil også have mulighed for at lave totale afstikkere og lave et bastant hjem med træ og mørke farver.

Jeg er ikke spor interesseret i det hippe/70'er-agtige, det nørdede eller det med tema, som fx Harry Potter.

Hvilke pakker kan I anbefale mig at gå efter og hvilke tænker I jeg totalt skal holde mig fra? :gruble:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14742

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. jul 2020, 16:00

musling skrev:Åh ja, min niece var på besøg i går og ville, pudsigt nok, rigtigt gerne spille Sims. :D
Så da jeg åbnede origin og spillet for hende, så jeg godt, at der var mega-tilbud. Nu overvejer jeg!
Men jeg har ikke råd til at købe rub og stub og tænker også, at det måske er liiige i overkanten, hvis det bare er for at sidde og hyggedesigne lidt.

Jeg kan godt lide moderne indretning, jeg vil gerne kunne lave en lille smule fint udenfor, men jeg vil også have mulighed for at lave totale afstikkere og lave et bastant hjem med træ og mørke farver.

Jeg er ikke spor interesseret i det hippe/70'er-agtige, det nørdede eller det med tema, som fx Harry Potter.

Hvilke pakker kan I anbefale mig at gå efter og hvilke tænker I jeg totalt skal holde mig fra? :gruble:


Du kan se på Origin hvad der er af byggematerialer i pakkerne. Under community creations skulle der gerne være en "check everything you get" hvor der er både Sims-ting som tøj, hår etc. og byggeartikler + møbler. Så kan du i hvert fald få et overblik :) .

Jeg gik lidt amok i går og købte 8 ting-pakker :genert: .
Toddler stuff, kids room, fitness stuff, movie hangout, perfect patio, backyard stuff, cool kitchen og romantic garden.
Synes ikke det var slemt med 39 pund for 8 pakker og er allerede en smule overvældet over alt det der er med. Overvejer i hvert fald at slette al CC og bare spille med game/exp/stuff packs.

Hvis du vil pick and choose ville jeg nok anbefale bare at downloade CC. Det er gratis og du kan få nogle mega fede ting igennem. Jeg kan rigtig godt lide SimCredible! for møbler/nips f.eks., men har også et helt pinterest board til Sims hvor jeg tilføjer builds jeg vil prøve, CC jeg vil hente, hacks og lignende.

Eco-lifestyle er fedt for game-play, men er det mere for møbler, tøj og byggegenstande ville jeg holde mig langt fra den pakke. Det er grimt. Som i UG-LY.
Tiny Living elsker jeg fordi det er en blanding af moderne, minimalistisk og (i mit hoved) lidt 70'er agtigt. Jeg købte den til fuld pris og jeg var SÅ skuffet over hvor lidt man egentlig fik. Det hus der følger med til Tiny Living virker desuden heller ikke. Eller det virker og det er ret sødt, men køkkenet er ikke funktionelt.
Island Living absolut elskede jeg. Både for game play og ting - det er nok min favorit pakke indtil videre.

En ting jeg fandt ud af, var at jeg fik en rimelig god mavefornemmelse for hvad jeg godt kunne lide ved at se promo-videoerne. Så dem kan du også kigge igennem hvis du er fristet og vil se lidt mere inden du køber :D
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 26. jul 2020, 19:51

TACOM: Tak! :D
Jeg har kigget lidt på pakkerne og synes det er svært at få et overblik over, hvad man får (jeg kiggede på mobilen og har ikke fundet community creations, men kigger lige efter det) - men ud fra de korte videoer overvejer jeg at anskaffe: vintage glamour + romantisk have + tjekket terrasse.

Jeg er i tvivl om, hvad du mener om Tiny Living?
Altså - køkkenet er ikke funktionelt fordi det er for småt? Men du kan godt lide de ting, der følger med. Er det sådan det skal forstås?
De medfølgende ting kan vel bruges alle steder, eller kan de kun benyttes i TL?
Og kan man ikke bruge andre/almindelige elementer i TL?

Downloade CC - her gik jeg i stå ;-) Hvad er det? Og hvor finder jeg?
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14742

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. jul 2020, 23:13

musling skrev:TACOM: Tak! :D
Jeg har kigget lidt på pakkerne og synes det er svært at få et overblik over, hvad man får (jeg kiggede på mobilen og har ikke fundet community creations, men kigger lige efter det) - men ud fra de korte videoer overvejer jeg at anskaffe: vintage glamour + romantisk have + tjekket terrasse.

Jeg er i tvivl om, hvad du mener om Tiny Living?
Altså - køkkenet er ikke funktionelt fordi det er for småt? Men du kan godt lide de ting, der følger med. Er det sådan det skal forstås?
De medfølgende ting kan vel bruges alle steder, eller kan de kun benyttes i TL?
Og kan man ikke bruge andre/almindelige elementer i TL?

Downloade CC - her gik jeg i stå ;-) Hvad er det? Og hvor finder jeg?


Hvis du åbner origin på computeren, så burde du kunne se alle genstandene. Ellers kan du klikke på de pakker du vil se i spillet når den åbner, der er også en “everything you get” fane.
Jeg er vild med tjekket terrase (perfect patio?). Jeg bruger tingene både ude og inde :lol: . Romantisk have synes jeg er svær at bygge med, men der er nogle virkelig fine outfits med. Det kommer nok også ned til hvad stil man kan lide :D . Vintage glamour synes jeg også ret godt om. Der er to sminkeborde med og de er :love:

Du kan bruge det hele hver for sig, men hvis du bruger spillets eget 32-tile hus, så er der ikke bordoverflade nok i køknet (eller huset generelt) til at din sim kan lave mad. Så det er slet ikke funktionelt i den sammenhæng. Sim’en er derefter nødt til at spise mange quick meals og så får de en negativ buff. Og slå-ud sengene bliver ved med at gå i stykker efter en nat.
Jeg bruger ellers tiny living genstandene ofte, for jeg synes de er mega fede!

CC er custom content. Jeg plejer at finde ting på the sims resource og så downloade det. Det er ret nemt når man lige kommer ind i det og noget nemmere at sætte sit eget præg på byggeri :) . Det eneste der er, er at når spillet opdateres/patches skal man starte næsten forfra med at opdatere CC :nej:
Jeg har alle ting pakkerne pånær “Spooky stuff” nu og er derfor gået væk fra at bruge CC, men det er nok den nemmeste måde at få præcis hvad man vil have uden at bruge penge :)
1
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 28. jul 2020, 17:50

TakeAChanceOnMe skrev:
musling skrev:TACOM: Tak! :D
Jeg har kigget lidt på pakkerne og synes det er svært at få et overblik over, hvad man får (jeg kiggede på mobilen og har ikke fundet community creations, men kigger lige efter det) - men ud fra de korte videoer overvejer jeg at anskaffe: vintage glamour + romantisk have + tjekket terrasse.

Jeg er i tvivl om, hvad du mener om Tiny Living?
Altså - køkkenet er ikke funktionelt fordi det er for småt? Men du kan godt lide de ting, der følger med. Er det sådan det skal forstås?
De medfølgende ting kan vel bruges alle steder, eller kan de kun benyttes i TL?
Og kan man ikke bruge andre/almindelige elementer i TL?

Downloade CC - her gik jeg i stå ;-) Hvad er det? Og hvor finder jeg?


Hvis du åbner origin på computeren, så burde du kunne se alle genstandene. Ellers kan du klikke på de pakker du vil se i spillet når den åbner, der er også en “everything you get” fane.
Jeg er vild med tjekket terrase (perfect patio?). Jeg bruger tingene både ude og inde :lol: . Romantisk have synes jeg er svær at bygge med, men der er nogle virkelig fine outfits med. Det kommer nok også ned til hvad stil man kan lide :D . Vintage glamour synes jeg også ret godt om. Der er to sminkeborde med og de er :love:

Du kan bruge det hele hver for sig, men hvis du bruger spillets eget 32-tile hus, så er der ikke bordoverflade nok i køknet (eller huset generelt) til at din sim kan lave mad. Så det er slet ikke funktionelt i den sammenhæng. Sim’en er derefter nødt til at spise mange quick meals og så får de en negativ buff. Og slå-ud sengene bliver ved med at gå i stykker efter en nat.
Jeg bruger ellers tiny living genstandene ofte, for jeg synes de er mega fede!

CC er custom content. Jeg plejer at finde ting på the sims resource og så downloade det. Det er ret nemt når man lige kommer ind i det og noget nemmere at sætte sit eget præg på byggeri :) . Det eneste der er, er at når spillet opdateres/patches skal man starte næsten forfra med at opdatere CC :nej:
Jeg har alle ting pakkerne pånær “Spooky stuff” nu og er derfor gået væk fra at bruge CC, men det er nok den nemmeste måde at få præcis hvad man vil have uden at bruge penge :)


Tak, jeg fandt det, da jeg kiggede på min computer i stedet for mobilen. :D
Jeg dropper at købe Romantisk have, jeg synes simpelthen det man får med er for kedeligt.
Generelt troede jeg faktisk, man fik meget mere med i pakkerne end hvad der er tilfældet. Så nøjes med Terrassen og glamour.
Overvejer årstiderne, mest for at kunne lave sne og efterår :lol2: for synes de medfølgende ting er lidt kedelige.
Er det en pakke der er go eller no go?
0
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Rullegardinia » 30. jul 2020, 14:53

musling skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
musling skrev:TACOM: Tak! :D
Jeg har kigget lidt på pakkerne og synes det er svært at få et overblik over, hvad man får (jeg kiggede på mobilen og har ikke fundet community creations, men kigger lige efter det) - men ud fra de korte videoer overvejer jeg at anskaffe: vintage glamour + romantisk have + tjekket terrasse.

Jeg er i tvivl om, hvad du mener om Tiny Living?
Altså - køkkenet er ikke funktionelt fordi det er for småt? Men du kan godt lide de ting, der følger med. Er det sådan det skal forstås?
De medfølgende ting kan vel bruges alle steder, eller kan de kun benyttes i TL?
Og kan man ikke bruge andre/almindelige elementer i TL?

Downloade CC - her gik jeg i stå ;-) Hvad er det? Og hvor finder jeg?


Hvis du åbner origin på computeren, så burde du kunne se alle genstandene. Ellers kan du klikke på de pakker du vil se i spillet når den åbner, der er også en “everything you get” fane.
Jeg er vild med tjekket terrase (perfect patio?). Jeg bruger tingene både ude og inde :lol: . Romantisk have synes jeg er svær at bygge med, men der er nogle virkelig fine outfits med. Det kommer nok også ned til hvad stil man kan lide :D . Vintage glamour synes jeg også ret godt om. Der er to sminkeborde med og de er :love:

Du kan bruge det hele hver for sig, men hvis du bruger spillets eget 32-tile hus, så er der ikke bordoverflade nok i køknet (eller huset generelt) til at din sim kan lave mad. Så det er slet ikke funktionelt i den sammenhæng. Sim’en er derefter nødt til at spise mange quick meals og så får de en negativ buff. Og slå-ud sengene bliver ved med at gå i stykker efter en nat.
Jeg bruger ellers tiny living genstandene ofte, for jeg synes de er mega fede!

CC er custom content. Jeg plejer at finde ting på the sims resource og så downloade det. Det er ret nemt når man lige kommer ind i det og noget nemmere at sætte sit eget præg på byggeri :) . Det eneste der er, er at når spillet opdateres/patches skal man starte næsten forfra med at opdatere CC :nej:
Jeg har alle ting pakkerne pånær “Spooky stuff” nu og er derfor gået væk fra at bruge CC, men det er nok den nemmeste måde at få præcis hvad man vil have uden at bruge penge :)


Tak, jeg fandt det, da jeg kiggede på min computer i stedet for mobilen. :D
Jeg dropper at købe Romantisk have, jeg synes simpelthen det man får med er for kedeligt.
Generelt troede jeg faktisk, man fik meget mere med i pakkerne end hvad der er tilfældet. Så nøjes med Terrassen og glamour.
Overvejer årstiderne, mest for at kunne lave sne og efterår :lol2: for synes de medfølgende ting er lidt kedelige.
Er det en pakke der er go eller no go?


Jeg synes årstiderne er hyggelige. Så skal der fejres jul og høstfest, blandt andet.
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14742

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 31. jul 2020, 20:47

musling skrev:Tak, jeg fandt det, da jeg kiggede på min computer i stedet for mobilen. :D
Jeg dropper at købe Romantisk have, jeg synes simpelthen det man får med er for kedeligt.
Generelt troede jeg faktisk, man fik meget mere med i pakkerne end hvad der er tilfældet. Så nøjes med Terrassen og glamour.
Overvejer årstiderne, mest for at kunne lave sne og efterår :lol2: for synes de medfølgende ting er lidt kedelige.
Er det en pakke der er go eller no go?


Jeg synes årstiderne er hyggeligt, selvom nogle af traditionerne er lidt irriterende. F.eks. Rough housing. Specielt ikke hvis man spiller med børn og den slags påvirker deres karakteregenskaber (Parenthood) negativt. Men det er hyggeligt at de kan bygge snemand eller lege i regnen. Og kende julemanden :lol: . Synes den ligger op til mere sammenhold/samvær en nogle af de andre pakker på visse tidspunkter.

Terrassen er jeg mega ællevild med. Jeg synes tingene er SÅ fede og bruger dem konstant :love: .
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 1. aug 2020, 10:36

Den dag tilbuddet udløb, var jeg ved at finde, hvad jeg ville have, da aftensmaden pludselig var færdig og skulle spises.
Ca 22.20 tænker jeg, at jeg hellere må gå hen og få købt, hvad jeg vil købe inden dagen er slut og ser til min skræk, at der ikke længere er halv pris. :(
Ingen udvidelsespakker til mig :(
Øj jeg var skuffet - og her, flere dage senere, er jeg stadig vildt skuffet.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14742

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. aug 2020, 10:39

musling skrev:Den dag tilbuddet udløb, var jeg ved at finde, hvad jeg ville have, da aftensmaden pludselig var færdig og skulle spises.
Ca 22.20 tænker jeg, at jeg hellere må gå hen og få købt, hvad jeg vil købe inden dagen er slut og ser til min skræk, at der ikke længere er halv pris. :(
Ingen udvidelsespakker til mig :(
Øj jeg var skuffet - og her, flere dage senere, er jeg stadig vildt skuffet.


Prøv at kigge på instant-gaming, nogle gange er de meget billigere derinde :) . Deres normal priser er origins udsalgspriser :D
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 1. aug 2020, 12:38

Jeg blev bare så irriteret over at se så mange pakker på udsalg når jeg har købt rigtig mange til fuld pris her de måneder, jeg har spillet :sur:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 2. aug 2020, 16:08

TakeAChanceOnMe skrev:
musling skrev:Den dag tilbuddet udløb, var jeg ved at finde, hvad jeg ville have, da aftensmaden pludselig var færdig og skulle spises.
Ca 22.20 tænker jeg, at jeg hellere må gå hen og få købt, hvad jeg vil købe inden dagen er slut og ser til min skræk, at der ikke længere er halv pris. :(
Ingen udvidelsespakker til mig :(
Øj jeg var skuffet - og her, flere dage senere, er jeg stadig vildt skuffet.


Prøv at kigge på instant-gaming, nogle gange er de meget billigere derinde :) . Deres normal priser er origins udsalgspriser :D


:worship: Tak, det er et brugbart tip - jeg vil holde øje :D
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 2. aug 2020, 16:08

Allmost_Famous skrev:Jeg blev bare så irriteret over at se så mange pakker på udsalg når jeg har købt rigtig mange til fuld pris her de måneder, jeg har spillet :sur:


Sådan ville jeg godt nok også have det, hvis det var sket for mig. Men det er jo desværre ikke til at vide på forhånd :(
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 2. aug 2020, 16:59

musling skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg blev bare så irriteret over at se så mange pakker på udsalg når jeg har købt rigtig mange til fuld pris her de måneder, jeg har spillet :sur:


Sådan ville jeg godt nok også have det, hvis det var sket for mig. Men det er jo desværre ikke til at vide på forhånd :(

Nej, nemlig.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 2. aug 2020, 17:18

:banan: Min bedre halvdel foreslog mig lige at søge på pricerunner og sørme så, om jeg ikke har fundet et sted, der har de pakker jeg gerne vil have til 49,- :D Ikke helt lige så billigt som Origins udsalg, men billigt nok til, at jeg er happy :banan2:
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"