Os, der spiller The Sims 4

Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 29. mar 2020, 21:19

Jeg kan umuligt være den eneste :D

Kan vi ikke dele tips og tricks, snydekoder, memes, billeder osv?

Hvis du vil være med, så lav en kort intro om din måde at spille på. Jeg lægger selv ud.

Som ganske ung *mimre* spillede jeg, og så gik der mange år, før jeg købte det igen. Jeg installerede det på sønnikes computer, og det var yderst begrænset hvor meget, jeg spillede. Nu har jeg så endelig købt en god stationær computer, og de seneste dage har jeg spillet løs :banan: Jeg har bygget på et par grunde, og leget med terræn og den slags.

Kom og leg med mig! :banan: (Okay, det lød lidt dirty :fløjt: Men I ved hvad jeg mener!)
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 29. mar 2020, 21:19

Reserveret
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Animi » 29. mar 2020, 21:33

Jeg spiller det! Der er udsalg på Origin ligenu, så jeg har købt Årstider, Vildmarksliv og Forældre. Det gør spillet lige det sjovere :-D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 29. mar 2020, 21:36

Animi skrev:Jeg spiller det! Der er udsalg på Origin ligenu, så jeg har købt Årstider, Vildmarksliv og Forældre. Det gør spillet lige det sjovere :-D

Det er så fint med tilbud :gogo:

Vil du ikke lave en intro?
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14624

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. mar 2020, 21:43

Animi skrev:Jeg spiller det! Der er udsalg på Origin ligenu, så jeg har købt Årstider, Vildmarksliv og Forældre. Det gør spillet lige det sjovere :-D


Hvad giver den der forældre? Jeg kiggede på den men kom aldrig videre :lol:

Jeg spiller det også, selvom jeg prøver lidt at lade være fordi jeg bliver alt for opslugt af det.
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Buffy » 29. mar 2020, 21:58

Jeg har lagt en del timer i det spil. Pinligt mange timer...
Var lige startet på et nyt spil, men overvejer stærkt at starte forfra, sendte min sim på universitet, men glemte at komme hendes pengetræer i “inventorie” (staveplade) inden jeg flyttede hende på kollegie, så nu er de nok væk.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf LadyFox » 29. mar 2020, 22:01

Jeg har Sims 4 inkl. En del ekstrapakker på min computer. Alligevel er jeg gået i gang med at spille det uden ekstrapakker på PS4 fordi jeg fik det gratis.

Mit eventyr startede med at der boede en dame i et hus, desværre døde hun i en brand. Derefter flyttede der en ung kvindelig komiker ind, som gemte den tidligere ejers urne til pynt.
Den unge komiker forelskede sig i en mand der var nogle år ældre end hende, han havde allerede en kone hvilket var lidt et problem. Efter en masse flirt inviterede den unge komiker flirten + kone og venner hjem og fejrede mandens fødselsdag, hvor de unge komiker valgte at spøge sin flirt om han ville være kærester og flytte ind. Det ville han gerne men det passede ikke konen så hun lavede en scene og gik. I løbet af natten giftede de unge komiker og manden sig og tog alle mandens husstands penge med. Næste morgen var manden dog blevet gammel hvilket ikke lige var hvad den unge komiker havde drømt om, så hun begyndte at flirte med den tidligere ejer af husets ånd i stedet. Men det forhindrede hende ikke i at lave en baby på manden, et par dage efter babyen kom døde manden af alderdom. Efter et par nætter med to ånder i hjemmet fik den unge komiker nok af alt den natte aktivitet og skilte sig af med begge ånder og så giftede hun sig med barnepigen.
1
...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55532
Kontakt:

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Ado » 30. mar 2020, 07:10

MONEY 1000000 (Du får en million sims-kroner)
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3532
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55532
Kontakt:

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Ado » 30. mar 2020, 07:10

0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Andromeda » 30. mar 2020, 09:35

Jeg spillede det meget som barn og teenager, mest 1 og 2 og efter nogle år med the Sims 3 faldt lysten. Jeg har købt The Sims 4 og et par udvidelsespakker, og jeg spiller i perioder.

Lige pt spiller jeg med en hustand, hvor jeg startede med en sim der ligner mig selv og en god gammel veninde. Hun har fået mand og to børn og åbnet en restaurant, som hun altid har drømt om. Jeg selv er i toppen af videnskabskarrieren og har fokuseret meget på job, haven og træning. Nu har jeg dog fået en kæreste, så må se om der også snart kommer nogle flere børn. Jeg hygge spiller mest, og sørger for at mine simmer er tilfredse og klarer sig godt på job og med det sociale, dog med lidt drama ind imellem som fx utroskab.
Jeg er ikke sååå meget til at bygge mere, men jeg er igang med at bygge en gård til familien :)
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf lillebjoern » 30. mar 2020, 09:51

Jeg har også spillet det en del, og jeg craver det lidt nogle gange, men når jeg så starter det, er det som om at det altid er det samme. Derfor er jeg gået i gang med at spille Challenges, såsom the Legacy Challenge, hvor du skal følge 10 generationer - og der er så nogle regler for hver generation og medlem af husstanden.

Der er generelt nogle ret fede challenges derude, også Disney Princess Challenge (hvor man fx skal spille som Snehvide og bo med syv mænd), Asylum challenge (hvor alle er lukket inde og man skal "styre" en sindssygeanstalt) og en homeless challenge, hvor du starter som hjemløs og skal bygge alt op derfra. Når der er et bestemt mål (udover "standardmålene", som fx Aspirations) synes jeg det bliver langt sjovere. Der er et link til forskellige challenges her: https://iriveramerica.com/sims-4-challenges/

Hvordan bliver I ved med at "holde det sjovt"? Når man har prøvet alle jobkategorier, har spillet både som tumling, YA, adult og elderly, så mister jeg lidt interessen. Har endda købt Cats and Dogs for ikke så længe siden, men mistede også hurtigt interessen dér.
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Straniera » 30. mar 2020, 10:37

Jeg spillede Sims for nogle år siden, vil tro det er en otte-ti år siden mindst, men jeg savner det af og til, for det er så hyggeligt :)

Jeg nåede kun til Sims 3, for Sims 4 var ikke udgivet dengang, men jeg spillede sådan her:

- Ingen snydekoder.
- Spillet skal være på engelsk. Jeg kan simpelthen ikke have det på dansk.
- Gerne svære spil med mange bolde i luften i form af aktive simmere, businesses, krævende jobs, børn osv., så det kræver lidt multitasking.
- Jeg fravalgte alle de der unaturlige væsener (feer, vampyrer, zombier osv.), da jeg foretrækker at spille realistisk.

Jeg lavede mine egne små challenges.
For eksempel havde en veltrænet, italiensk mand med et leopardfarvet jakkesæt, der arbejdede som stylist. Med den profession havde han mulighed for at lave andre simmeres tøj om (de der simmere, som bor i byen, men som man ikke selv spiller).
Min italiener, som var lidt af en pimp, havde til livsformål at have sex med så mange som muligt. Han knaldede dog kun kvinder i den fødedygtige alder, og lige så snart at damen var med rogn, var han færdig og i gang med den næste erobring.
Børnene boede hos deres mødre, så han besøgte dem, men boede alene.
For at holde styr på, hvem der var mødre til alle hans børn, gjorde han dem let genkendelige ved at style deres tøj, så de kun bar udfordrende outfits med leopardprints og noget pink. Så vidt jeg husker, lavede han også tøjet om til sine børn, så de var én stor familie forklædt som slutty leoparder. Én far og 20-30 mødre med ét barn hver :)

Jeg lavede også spil baseret på The Bachelor(ette). Én mand/dame i et hus med så mange, der nu kunne være af det modsatte køn, og så kunne man af og til eliminere den simmer, som hovedpersonen havde mindst relationship points med.
3
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 30. mar 2020, 10:55

I dag leger jeg med at bygge en eventyragtig grund med flere niveauer og godt med natur og manipuleret terræn. Det er vildt sjovt! :D

Jeg har forberedt mig til næsten hele ugen, så lige pt ser det kun ud til, at jeg skal besvare henvendelser og holde videomøder, så jeg har masser af tid til at lege de kommende dage! :banan:

Deler I jeres grunde i galleriet?
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 31. mar 2020, 19:10

Er der nogen af jer, der har leget med at placere en elevator på almindelig husgrund? Jeg kan ikke få det til at virke.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Animi » 31. mar 2020, 20:36

Jeg er ret fan af Årstider-udvidelsen. Det giver lige et ekstra pift, at vejret skifter fra dag til dag. Ligenu er vinter nok min yndlingsårstid. Plus, de har også fået helligdage. Både de velkendte som jul, nytår og Valentinsdag. Men også en "Snak som en pirat"-helligdag og Lotteridag. Det er ret sjovt.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Computere, spil og internet"