Os, der spiller The Sims 4

Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 14. jul 2021, 07:26

TakeAChanceOnMe skrev:
Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Allmost_Famous skrev:Hvis du kan vente til jeg har sommerferie, kan jeg sagtens bygge noget til dig, eller komme med idéer. Jeg satser på at tage mig nogle spilledage i løbet af sommeren, når jeg har brug for en pause fra istandsættelse af hus og have.


Kan sagtens vente - både på byg eller inspiration, jeg elsker dine kreationer :genert: .

Jeg har et "To Build in Sims 4" board på Pinterest, men føler det er svært at finde noget godt på stranden til stor familie. Og så igen... Landscaping. Det er altid der jeg ligesom dør med det..

Nåh, hvad vil du gerne have bygget? :D


Flergenerationsfamiliehjem :lol: . Om det er i ét hus eller flere betyder ikke så meget :D

Jeg er ikke interesseret i gameplay, kun byggeri, så jeg ved ikke hvad du vil have i dit hus :genert:


Eeeeeeh. Min ene sim elektronik-sim, en er maler, en er kok. Derudover er det kun masser af toiletter der er vigtigt :lol: . Regner med at køre med fuld husholdning, så 1-2 børneværelser er nok brugbart :gruble:

Og oh, den ene er havfrue. Hvis det gør en forskel. Så hun skal enten have pool eller havadgang.

Derudover, frie tøjler. Lidt luksushus som i det virkelig liv fordi de er velhavende as f, men derudover ingen krav overhovedet :lol:

Og du har alle pakker?
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. jul 2021, 08:43

Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Allmost_Famous skrev:Hvis du kan vente til jeg har sommerferie, kan jeg sagtens bygge noget til dig, eller komme med idéer. Jeg satser på at tage mig nogle spilledage i løbet af sommeren, når jeg har brug for en pause fra istandsættelse af hus og have.


Kan sagtens vente - både på byg eller inspiration, jeg elsker dine kreationer :genert: .

Jeg har et "To Build in Sims 4" board på Pinterest, men føler det er svært at finde noget godt på stranden til stor familie. Og så igen... Landscaping. Det er altid der jeg ligesom dør med det..

Nåh, hvad vil du gerne have bygget? :D


Flergenerationsfamiliehjem :lol: . Om det er i ét hus eller flere betyder ikke så meget :D

Jeg er ikke interesseret i gameplay, kun byggeri, så jeg ved ikke hvad du vil have i dit hus :genert:


Eeeeeeh. Min ene sim elektronik-sim, en er maler, en er kok. Derudover er det kun masser af toiletter der er vigtigt :lol: . Regner med at køre med fuld husholdning, så 1-2 børneværelser er nok brugbart :gruble:

Og oh, den ene er havfrue. Hvis det gør en forskel. Så hun skal enten have pool eller havadgang.

Derudover, frie tøjler. Lidt luksushus som i det virkelig liv fordi de er velhavende as f, men derudover ingen krav overhovedet :lol:

Og du har alle pakker?


Ja, alle pånær Bakuu tingen. Det bras skal jeg ikke have fingrene i :genert:
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 14. jul 2021, 11:25

TakeAChanceOnMe skrev:
Ja, alle pånær Bakuu tingen. Det bras skal jeg ikke have fingrene i :genert:

Nej, jeg vil også hellere have fingrene i klemme i en bildør, end jeg vil betale penge for den pakke! :tie:

Vil du ikke fortælle lidt mere om hvad du vil have i dit hus? Jeg vil gerne lave det pænt til dig, men det er svært når jeg ikke ved hvilken stil, du kan lide :genert:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. jul 2021, 13:17

Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Ja, alle pånær Bakuu tingen. Det bras skal jeg ikke have fingrene i :genert:

Nej, jeg vil også hellere have fingrene i klemme i en bildør, end jeg vil betale penge for den pakke! :tie:

Vil du ikke fortælle lidt mere om hvad du vil have i dit hus? Jeg vil gerne lave det pænt til dig, men det er svært når jeg ikke ved hvilken stil, du kan lide :genert:


Nok mere moderne med noget clutter, men ikke alt for meget. Gerne open plan living i forhold køkken og stue. Jeg elsker køkkenøer - hedder det også det på dansk? :lol: . Mange planter/grønt!
Jeg kan godt lide meget naturligt lys (haha! I et computerspil!) og store vinduespartier.

Jeg kan godt lide ting der er anderledes og med farver, men jeg er alt for bange til selv at gøre mig i det :genert: . Det ville være fantastisk hvis de kunne have fitness-rum og måske mulighed for noget have-arbejde.

Jeg kan generelt godt lide alt du har bygget, så jeg er måske ikke SÅ god til at være specifik. Det behøver heller ikke være standvilla i Sulani, men hvis det er i en af de andre verdner er swimming pool nødvendigt, så min havfrue ikke tørre ud :lol:
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 15. jul 2021, 12:15

Allmost_Famous skrev:Jeg har lavet et dukkehus :lol:

:love: :love: :love: :love:
Hvor er det skønt!
Må vi komme lidt tættere på? Jeg er helt fortabt! :ivrig:
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 16. jul 2021, 17:25

musling skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg har lavet et dukkehus :lol:

:love: :love: :love: :love:
Hvor er det skønt!
Må vi komme lidt tættere på? Jeg er helt fortabt! :ivrig:

Tak :D

Her er lidt mere indefra.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 16. jul 2021, 17:26

TakeAChanceOnMe skrev:Nok mere moderne med noget clutter, men ikke alt for meget. Gerne open plan living i forhold køkken og stue. Jeg elsker køkkenøer - hedder det også det på dansk? :lol: . Mange planter/grønt!
Jeg kan godt lide meget naturligt lys (haha! I et computerspil!) og store vinduespartier.

Jeg kan godt lide ting der er anderledes og med farver, men jeg er alt for bange til selv at gøre mig i det :genert: . Det ville være fantastisk hvis de kunne have fitness-rum og måske mulighed for noget have-arbejde.

Jeg kan generelt godt lide alt du har bygget, så jeg er måske ikke SÅ god til at være specifik. Det behøver heller ikke være standvilla i Sulani, men hvis det er i en af de andre verdner er swimming pool nødvendigt, så min havfrue ikke tørre ud :lol:

Jeg må se hvad jeg kan finde på :)
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 16. jul 2021, 19:43

Ih, det er nok det mest detaljerede dukkehus jeg har set. Det er virkelig fint :D
Tak fordi jeg måtte komme med ind ♥
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 16. jul 2021, 19:46

musling skrev:Ih, det er nok det mest detaljerede dukkehus jeg har set. Det er virkelig fint :D
Tak fordi jeg måtte komme med ind ♥

Det var da så lidt :) Det ligger på galleriet, så du kan hente det hvis du vil :)
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 19. jul 2021, 14:47

TakeAChanceOnMe skrev:...

Jeg er lige gået i gang med dit hus. Det bliver stooooort :lol:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 19. jul 2021, 15:03

Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:...

Jeg er lige gået i gang med dit hus. Det bliver stooooort :lol:


Jeg glæder mig som et lille barn til at se det :love: :lol:
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 19. jul 2021, 15:15

TakeAChanceOnMe skrev:
Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:...

Jeg er lige gået i gang med dit hus. Det bliver stooooort :lol:


Jeg glæder mig som et lille barn til at se det :love: :lol:

Jeg laver det på en kæmpe grund, så der er plads til noget lækkert poolhalløj og landscaping og sådan. Det er en sjov udfordring :D
2
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 19. jul 2021, 16:53

Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Allmost_Famous skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:...

Jeg er lige gået i gang med dit hus. Det bliver stooooort :lol:


Jeg glæder mig som et lille barn til at se det :love: :lol:

Jeg laver det på en kæmpe grund, så der er plads til noget lækkert poolhalløj og landscaping og sådan. Det er en sjov udfordring :D


Glæder mig til at kigge med fra sidelinien :ivrig:
1
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 19. jul 2021, 17:22

Okay, nu har jeg bygget i godt to timer, og trænger til en pause. Der går nok noget tid før det er færdigt. Så kan jeg lære at lade være med at bygge på 64x64 grunde :lol:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 19. jul 2021, 17:24

Allmost_Famous skrev:Okay, nu har jeg bygget i godt to timer, og trænger til en pause. Der går nok noget tid før det er færdigt. Så kan jeg lære at lade være med at bygge på 64x64 grunde :lol:


Altså jeg sidder selv og laver genoptræningsprogrammer for to forskellige ledbåndsskader, så der er intet tidspres fra min side - det er ikke ligefrem fordi jeg har tid til at spille mega meget alligevel :lol:

Og så er jeg bare glad for at du gider! Det sætter jeg helt vildt pris på :blomst:
2

Tilbage til "Computere, spil og internet"