Os, der spiller The Sims 4

Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1009
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Rullegardinia » 10. maj 2020, 06:53

TakeAChanceOnMe skrev:Omg you guys!

Jeg “kom til” at købe Island Living også. Er ved at bygge mit eget lille island hus og det er så sødt :love:
Er helt vild med alle Island living møblerne og temaerne og det hele altså! Har prøvet at holde mig til de fleste af spillets egne ting uden for meget CC og selv da bliver det så fint :dåne:

Jeg er helt forelsket i det :lun:


Jeg elsker Sulani. Mine simmere er flyttet tilbage dertil. Jeg har været ved at bygge et hus. Det er en skamplet på det pæne sted, men jeg må gøre det bedre henad vejen.
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14616

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 10. maj 2020, 07:11

Rullegardinia skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Omg you guys!

Jeg “kom til” at købe Island Living også. Er ved at bygge mit eget lille island hus og det er så sødt :love:
Er helt vild med alle Island living møblerne og temaerne og det hele altså! Har prøvet at holde mig til de fleste af spillets egne ting uden for meget CC og selv da bliver det så fint :dåne:

Jeg er helt forelsket i det :lun:


Jeg elsker Sulani. Mine simmere er flyttet tilbage dertil. Jeg har været ved at bygge et hus. Det er en skamplet på det pæne sted, men jeg må gøre det bedre henad vejen.


Jeg byggede et der passede nogenlunde ind, men fik så downloadet nogle mods og har siden brugt (al for) lang tid på bare at spille spillet i stedet :genert:
Det er indtil videre blevet noget der er som taget direkte ud af Jeremy Kyle :fløjt:

Når jeg kommer hjem og har studeret, så regner jeg med at finde nogle billeder af huse ved vandet på Hawaii og se om jeg kan bygge noget lignende for min Sulani dame skal efterhånden have noget større :lol:
1
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 10. maj 2020, 07:51

TakeAChanceOnMe skrev:Omg you guys!

Jeg “kom til” at købe Island Living også. Er ved at bygge mit eget lille island hus og det er så sødt :love:
Er helt vild med alle Island living møblerne og temaerne og det hele altså! Har prøvet at holde mig til de fleste af spillets egne ting uden for meget CC og selv da bliver det så fint :dåne:

Jeg er helt forelsket i det :lun:

Billeder! :banan:

Jeg har slet ikke bygget på Sulani endnu.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14616

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. maj 2020, 23:08

Jeg er simpelthen en dør til at tage billeder i spillet ... Og så hjælper det ikke at lige meget hvad jeg gør, så siger den at billederne er for store når jeg prøver at uploade dem :rulle: .

Anyways, det her er (noget) af mit Sulani hus. Min kollega har downloadet det og jeg venter spændt på hendes vurdering - da jeg viste hende et screenshot af Sulani kunne hun ikke se hvilket hus der ikke passede ind, så tænker at jeg har ramt en smule rigtigt alligevel.

Det er indtil videre også mit yndlingsspil at spille med og indtil videre den der har givet mest morskab. Det er som ud af et Jeremy Kyle show :lol: . Skal give en "kort" opsummering, omskrevet med lidt digteri :genert:

Leilani flytter til Sulani - hun håber på at studere Biologi og blive marinebiologist. Hun er som de fleste unge singler med en god libido, lidt omkring sig. Dog er hun selektiv og hendes booty calls er oftest til de samme to, flotte mænd :slem: . Hun prøver at komme videre end bare booty call med dem begge, men ingen af dem er modtagelige til hendes charmer :fløjt: . Den ene afslår endda sex udenfor booty calls fordi han "ikke er tiltrukket" af hende og er gift - selvom de knalder sådan cirka hver anden nat.... Han kan også lide hende mere og mere hvis de knalder uden kondomer, men aldrig nok til at komme videre fra bekendtskab.
Oh well, moving on. På tredje semester bliver hun gravid. Et risky booty call på det forkerte tid i hendes cyklus - sådan går det. Man kan vel godt være stjernestuderende og mor samtidig, ikke? Eneste problem er bare at hun ikke helt ved hvem af hendes to venner der er faren.

Graviditeten forløber uden problemer. Hun finder ud af at det er en sund lille dreng til første scanning. Hun fortsætter med at se sine to mænd og holder karaktererne oppe.
Da hun føder og inviterer begge potentielle fædre over, har de begge panikanfald over babyen. Stadig ikke rigtig vished over hvem faren er og begge mænd vil stadig kun være booty call. Hun udvikler dog et tæt venskab med den ene.
Da Kaeo bliver tumling finder hun ud af hvem faren er - det er hendes ven. Hun prøver ihærdigt at indlede et forhold med ham, men han afslår igen og igen. Dog besøger han tit barnet og leger med ham.
Igennem barnet finder hun en grund til hvorfor han ikke finder hende tiltrækkende og ikke vil være i et forhold med hende. Han er gift med en mand.

Da manden finder ud af at han har et barn med en anden, afslutter han ægteskabet. Det øger frekvensen af deres booty calls, men forholdet er stadigvæk kun fysisk - bare med lange snakke om fyrens knuste hjerte oven i.
Leilani er desværre nødt til at droppe ud af universitet, da hendes karakterer falder fuldkommen og hun må gensidde semestret. Udover det er hun blevet gravid igen, dog ved hun hvem faren er denne gang.
Pga. børnepenge har hun nu råd til at flytte til et større hus og det gør hun også. Eftersom booty call'ets ægteskab er i stykker, tilbyder hun ham at flytte ind.

Først er de bare venner, der er sammen om deres lille søn - som ligner far på en prik, men har mors øjne - og er spændte over den datter de venter. Langsomt op til datterens fødsel bliver Leilani's følelser endelig gengældt og der udvikler sig et stærkt, romantisk forhold i mellem dem.
Da datteren bliver født og de kommer hjem fra hospitalet, beslutter han sig for at nu er det nu - og går på knæ. Hun siger selvfølgelig ja, for hun har drømt om det siden den dag hun først så ham.
Sammen opdrager de Kaeo og Kailani til at blive nogle kloge, selvstændige børn - og de beslutter sig for at der mangler den sidste efternøler for at gøre deres familie fuldendt. Derfor forsøger de på at få nr. 3 - og lige inden fødslen, bliver de gift med de tætteste venner og familie. Ja og eksmand, for Leilani skal lige aflive det sidste af hans håb om at de finder sammen igen.

Nu har de så lige velkommet Healani til verden og står overfor at ombygge huset til at få et ekstra børneværelse. Så hvem ved om de overlever prøvelserne :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 15. maj 2020, 15:32

Min veninde sendte mig et screenshot af min egen profil tidligere i dag - fordi hun så, jeg havde rundet et skarpt hjørne i antal downloads :lol: Det er så hyggeligt at dele min spilinteresse med min veninde! :lun:
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 17. maj 2020, 03:37

Jeg har bygget mig en hel lille by, komplet med både forretninger og boliger.

Det tog så også hele ugen :lol:

Billede
2
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 17. maj 2020, 17:27

En hurtig brudeforretning.

Billede
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1009
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Rullegardinia » 21. maj 2020, 16:09

Jeg startede dagen ud med intention om endelig at finde ud af, hvordan man gør med at tage på ferie og udforske forskellige ting og blive magiker. Min simmer døde så i en brand i et tempel på ferien, men datteren blev godt nok magiker.

Jeg gemte ikke spillet. Det er lidt for surt at ende livet i et tempel langt væk fra gud og hver simmer.
1
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14616

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. jun 2020, 12:50

Har købt Eco Lifestyle og byggede det fedeste lille eco-friendly hus, udelukkende ved at bruge de nye objekter.

Men lige meget hvad jeg gør, så kan min sim ikke gå op af stigerne. Jeg har prøvet at reparere spillet og flytte stigerne så de er i et rum uden møbler eller vinduerne, men det gør ingen forskel. Han kan stadigvæk ikke gå op af stigerne :rulle:

Er der nogle der har prøvet det eller har en idé til hvordan man løser problemet?

Edit: Det er løst. Der er en af mine CC'er der blokerer. Alle mods virker, så nu er det så bare tilbage til 0 med CC. Urgh.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14616

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. jun 2020, 19:52

Jeg har bygget mit første under jorden hus :slem:

Og min Sim har ændret sit eco-tryk til næsten helt positivt! Hun får penge tilbage på alle hendes regninger :lol: .
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 3. jul 2020, 14:38

Hov, jeg har helt glemt at følge med i tråden :genert: Der er så heller ikke rigtig sket så meget, så det går nok :lol:

Jeg er lige gået på sommerferie, så mens sønnike render og føjter og besøger venner og familie, skal jeg bygge løs!

Spiller I andre?
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14616

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 3. jul 2020, 16:13

Allmost_Famous skrev:Hov, jeg har helt glemt at følge med i tråden :genert: Der er så heller ikke rigtig sket så meget, så det går nok :lol:

Jeg er lige gået på sommerferie, så mens sønnike render og føjter og besøger venner og familie, skal jeg bygge løs!

Spiller I andre?


Jeg prøver at lade være pt. Fordi jeg BØR skrive opgave, men det går ikke så godt :genert: . Har bygget en del og er ved at finde ud af det ish.

Har indtil videre bygget:
Underjordisk hus
Container øko hjem
Hyggeligt landinspireret over the top bolig for flere generationer
Community park med skøjtebane, drivhus og hyggehjørner

Kan bare ikke finde ud af at tage billeder af det :lol:
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 19. jul 2020, 15:22

3 mdr billede-savling! Tak! :D

Jeg sidder og overvejer, om jeg skal skrive udvidelsespakker på ønskelisten, for sidder og får vanvittig lyst til at bygge for bare at bygge. Bare for fornøjelsens skyld!

Det der hus på vandet, med de moderne møbler og indretning - der gad jeg godt bo.
Er vild med alle jeres ideer og sans for detaljer! :D
Pt kan jeg ikke sidde ret mange timer foran pc'en af gangen og arbejde har første-prioritet, men når jeg kan... Kan det godt ske jeg skal blive virtuel arkitekt sammen med jer :D
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf Allmost_Famous » 19. jul 2020, 16:18

musling skrev:3 mdr billede-savling! Tak! :D

Jeg sidder og overvejer, om jeg skal skrive udvidelsespakker på ønskelisten, for sidder og får vanvittig lyst til at bygge for bare at bygge. Bare for fornøjelsens skyld!

Det der hus på vandet, med de moderne møbler og indretning - der gad jeg godt bo.
Er vild med alle jeres ideer og sans for detaljer! :D
Pt kan jeg ikke sidde ret mange timer foran pc'en af gangen og arbejde har første-prioritet, men når jeg kan... Kan det godt ske jeg skal blive virtuel arkitekt sammen med jer :D

Yay, flere udvidelser :D Jeg er helt vild med at bygge!

Jeg glemmer helt at få lagt alle mine ting her i tråden, men jeg nyder at se andres ting. Må vi se noget, du har lavet? :banan2:
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Os, der spiller The Sims 4

Indlægaf musling » 19. jul 2020, 19:29

Allmost_Famous skrev:
musling skrev:3 mdr billede-savling! Tak! :D

Jeg sidder og overvejer, om jeg skal skrive udvidelsespakker på ønskelisten, for sidder og får vanvittig lyst til at bygge for bare at bygge. Bare for fornøjelsens skyld!

Det der hus på vandet, med de moderne møbler og indretning - der gad jeg godt bo.
Er vild med alle jeres ideer og sans for detaljer! :D
Pt kan jeg ikke sidde ret mange timer foran pc'en af gangen og arbejde har første-prioritet, men når jeg kan... Kan det godt ske jeg skal blive virtuel arkitekt sammen med jer :D

Yay, flere udvidelser :D Jeg er helt vild med at bygge!

Jeg glemmer helt at få lagt alle mine ting her i tråden, men jeg nyder at se andres ting. Må vi se noget, du har lavet? :banan2:


Jamen jeg har ikke spillet lææænge og har kun spillet for at spille - ikke for at bygge. Men er vild med indretning, at lege og pusle, så tror det vil være en ret hyggelig hobby :D
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"