Legetøjs gevær.

Munkholm
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8. mar 2020, 06:41
Kort karma: 0

Legetøjs gevær.

Indlægaf Munkholm » 8. mar 2020, 06:55

Hej hej
Jeg håber I kan hjælpe mig. :)
Kender I til et legetøjs gevær, der skyder ret præcist (måske 5-10 cm) på 5-10 meter? Jeg tænker noget i retning af Nerf våbnene, men de par stykker jeg har prøvet, er ikke mere præcise en 20-30 cm på 5 meter.
Det skal være ufarligt legetøj vi snakker om.
Ikke noget der kræver nogen form for tilladelse, at bruge derhjemme.
Hvis det ikke efterlader spor af plastik i naturen, så er det også et kæmpe plus.

Håber I kan hjælpe. :)
Tak
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Legetøjs gevær.

Indlægaf Panton » 9. mar 2020, 19:44

Softgun, hardballpistoler eller bibiguns? Men de skyder godt nok med plastikkugler, men præcise det er de. Min søn har flere forskellige af dem. Dog vil jeg sige at de ikke er billige som nerf guns men også ret virkelighedstro. Det kræver beskyttelsesbriller hver gang de anvendes.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Legetøjs gevær.

Indlægaf vandmelon » 9. mar 2020, 22:53

0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Legetøjs gevær.

Indlægaf Nicolait » 10. mar 2020, 06:38

Hvad med laservåben, hvor man typisk skal have en vest på, som kan opfange om man bliver ramt?
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Munkholm
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8. mar 2020, 06:41
Kort karma: 0

Re: Legetøjs gevær.

Indlægaf Munkholm » 10. mar 2020, 18:52

Mange tak for jeres svar.

@Panton: Softgun er det perfekte våben til det jeg søger. Men, med min begrænset viden om dem, så er de noget dyrer end våben som Nerf. Kræver de ikke nogen form for tilladelse?

@Vandmelonen: De link du har lagt frem er vel ikke til våben der er særlig præcise? Ellers kunne det godt være noget.

@Nicolait: Laser kunne måske være en løsning. Dog vil jeg gerne undersøge alternativerne grundigt først
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Legetøjs gevær.

Indlægaf Panton » 10. mar 2020, 20:28

Munkholm skrev:Mange tak for jeres svar.

@Panton: Softgun er det perfekte våben til det jeg søger. Men, med min begrænset viden om dem, så er de noget dyrer end våben som Nerf. Kræver de ikke nogen form for tilladelse?

@Vandmelonen: De link du har lagt frem er vel ikke til våben der er særlig præcise? Ellers kunne det godt være noget.

@Nicolait: Laser kunne måske være en løsning. Dog vil jeg gerne undersøge alternativerne grundigt først



Nej det kræver ikke tilladelse til nogen af dem. Men ja de er noget dyrere, men også mere hårdfør og meget lig virkelige våben.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Munkholm
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8. mar 2020, 06:41
Kort karma: 0

Re: Legetøjs gevær.

Indlægaf Munkholm » 21. mar 2020, 07:58

Jeg må nok hellere flyde lidt mere baggrund på. Vi er en klub hvor vi kigger på et sommer event for børn.
Vores budget er ikke det største, så prisen er vigtig, ligesom at det skal være rimeligt sikker at bruge geværet.
Så Soft gun er nok ikke helt det jeg søger. Af de 2 årsager, jeg nævner ovenover.

Jeg har hørt at der er noget der hedder water bullets. Er de farlige? Og er de mere præcise en Nerf pilene?

Det jeg søger er som sagt et legetøjsvåben der er:
Billig
Rimelig ufarlig.
Kan ramme rimeligt præcist. Måske inden for 10 cm på 4-5 meter.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"