Blizzard og Diablo 3/4

Brugeravatar
Omnomnivore3000
Indlæg: 32
Tilmeldt: 21. okt 2019, 09:29
Kort karma: 4
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 24
Kontakt:

Blizzard og Diablo 3/4

Indlægaf Omnomnivore3000 » 8. nov 2019, 07:14

Er der nogen, der er til Diablo?

Jeg spillede 2eren virkelig meget som tween og teen, og det er klart et af de fedeste spil, jeg har minder om. Jeg prøvede for nylig Diablo 3 med min bror for første gang (det har allerede været ude i snart 10 år, vistnok), og det var helt absurd nemt. Der var bogstaveligt talt ingen udfordring på nogen måde. Muligvis det har noget at gøre med, vi startede så sent efter den originale udgivelse, og eftersom der vist er uendelig leveling, var hele starten af spillet blevet for nemt?

Uanset, pointen er, vi googlede det da og kom frem til, at andre har det samme problem. Men nu hvor 4eren er på vej, tænkte jeg, at folk ville snakke om sværhedsgraden, men jeg har ikke set noget overhovedet. Er der nogen, der har en teori?

Derudover, er I spændte på det? Eller har Blizzard ødelagt alt for dem selv med deres seneste bommerter?
0
I mash buttons for a living.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Blizzard og Diablo 3/4

Indlægaf LaScrooge » 1. jan 2020, 16:49

Jeg spillede Diablo 3 da det først kom ud og igen her i efteråret og de har gjort det meget nemmere end det var til at begynde med. Man skal op omkring Torment V før det er nogenlunde lige så udfordrende som det var indledningsvist. Til gengæld har de udvidet med Seasons og forskellige game modes, så jeg tænker, at det er en strategi som et beregnet til at lokke flere spillere til og derefter holde på både dem, der kan lide det casual og den, som går efter leaderboardsne.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: Blizzard og Diablo 3/4

Indlægaf Tobywan » 1. jan 2020, 17:20

Season og High level greater rifts, så skal du nok få udfordringer nok. Tænker du kun har spillet campaign? (det er der nemlig ikke meget ved)
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"