Black friday shop Apple air 2019

Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Black friday shop Apple air 2019

Indlægaf Panton » 5. nov 2019, 14:39

Hej

Nu har jeg ikke haft brug for at lure efter Black Friday og tilbud. Men min søn ønsker sig en apple air 13'' fra 2019 med 256GB

Kan det betale sig at vente til denne famøse dag eller er det gamle modeller og demo der ryger på sale der?

jeg kan finde den til den til 11800kr både hos Humac og elgiganten. Ikke rigtigt billigere andre steder. Jeg gider ikke at vente eller bruge lang tid på det, hvis den alligevel ikke kommer ned i pris, jeg tvivler selv men har aldrig tjekket markedet vedr. apple air produkter.

Så er der nogen der ved noget?
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Black friday shop Apple air 2019

Indlægaf DenBruneMunk » 5. nov 2019, 16:08

Har du kigget på apple priser sidste år? En generel pegepind for at finde disse tilbud er jo at se på året før, er Apple produkter populære under BF, kan man forvente at spare noget eller er det slet ikke det værd, for der bliver varen måske næsten dyrere lige nu, og koster det samme under BF som idag.

Så find nogle sider med priser fra sidste år, og brug det som guide på apple produkterne.
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Black friday shop Apple air 2019

Indlægaf Panton » 5. nov 2019, 20:47

DenBruneMunk skrev:Har du kigget på apple priser sidste år? En generel pegepind for at finde disse tilbud er jo at se på året før, er Apple produkter populære under BF, kan man forvente at spare noget eller er det slet ikke det værd, for der bliver varen måske næsten dyrere lige nu, og koster det samme under BF som idag.

Så find nogle sider med priser fra sidste år, og brug det som guide på apple produkterne.


Tak, det bekræfter nok at jeg ikke vil se noget væsentligt billigere end nu for nye modeller
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Computere, spil og internet"