Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Indlægaf 2SHY » 4. jul 2019, 09:51

Jeg ved det er muligt at overføre playlister fra iPhone til iTunes men de vejledninger jeg finder hjælper mig ikke rigtig

Det jeg kan se når jeg tilslutter min mobil til iTunes er at ikke alle mine playlister dukker op og dem der kommer frem er ikke de opdaterede udgaver jeg har på mobilen

Så... hvad gør jeg?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Indlægaf Aragorn » 6. jul 2019, 18:15

2SHY skrev:Jeg ved det er muligt at overføre playlister fra iPhone til iTunes men de vejledninger jeg finder hjælper mig ikke rigtig

Det jeg kan se når jeg tilslutter min mobil til iTunes er at ikke alle mine playlister dukker op og dem der kommer frem er ikke de opdaterede udgaver jeg har på mobilen

Så... hvad gør jeg?


Hvad har du prøvet?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Indlægaf 2SHY » 6. jul 2019, 18:44

Aragorn skrev:
Hvad har du prøvet?

Jeg har forsøgt mig med den her fremgangsmåde

https://www.technipages.com/copy-playli ... n-computer
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Indlægaf Aragorn » 6. jul 2019, 18:53

2SHY skrev:
Aragorn skrev:
Hvad har du prøvet?

Jeg har forsøgt mig med den her fremgangsmåde

https://www.technipages.com/copy-playli ... n-computer


Og hvilken fejl får du?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Indlægaf 2SHY » 6. jul 2019, 18:57

Aragorn skrev:
Og hvilken fejl får du?

Den viser bl.a. ikke alle mine playlister på mobilen og de playlister der kommer frem er ikke opdaterede

Samtidig får jeg en fejlmeddelelse (jeg husker ikke hvilken) hvis jeg forsøger at importere en playliste
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Indlægaf Aragorn » 6. jul 2019, 19:07

2SHY skrev:
Aragorn skrev:
Og hvilken fejl får du?

Den viser bl.a. ikke alle mine playlister på mobilen og de playlister der kommer frem er ikke opdaterede

Samtidig får jeg en fejlmeddelelse (jeg husker ikke hvilken) hvis jeg forsøger at importere en playliste



Nederst i din guide er der dette afsnit:


Why do I get an error that says “Some of the songs in the file were not imported because they could not be found”.

This tutorial assumes that the actual music files exist on your PC as well as the device. If they don’t, you will need to transfer the music files to the PC you’re working with. If they only exist on your device, you will need to research how to extract music files from your device.


Er de betingelser opfyldt?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Indlægaf 2SHY » 6. jul 2019, 19:24

Aragorn skrev:
Nederst i din guide er der dette afsnit:


Why do I get an error that says “Some of the songs in the file were not imported because they could not be found”.

This tutorial assumes that the actual music files exist on your PC as well as the device. If they don’t, you will need to transfer the music files to the PC you’re working with. If they only exist on your device, you will need to research how to extract music files from your device.


Er de betingelser opfyldt?

Det er ikke den fejl meddelelse jeg får. Men nej der er musik der mangler at blive overført og det kan jeg ikke gøre uden at playlisterne synkroniseres
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Indlægaf Aragorn » 6. jul 2019, 19:55

2SHY skrev:
Aragorn skrev:
Nederst i din guide er der dette afsnit:


Why do I get an error that says “Some of the songs in the file were not imported because they could not be found”.

This tutorial assumes that the actual music files exist on your PC as well as the device. If they don’t, you will need to transfer the music files to the PC you’re working with. If they only exist on your device, you will need to research how to extract music files from your device.


Er de betingelser opfyldt?

Det er ikke den fejl meddelelse jeg får. Men nej der er musik der mangler at blive overført og det kan jeg ikke gøre uden at playlisterne synkroniseres


Pas. Livet er for kort til iTunes efter min mening. Mit bedste råd er at forsøge at finde en anden måde at opnå det samme resultat med alternativ software, eller i det hele taget bare finde en anden metode der opnår det samme som det du forsøger nu. Hvilket jeg ikke er helt klar over hvad er. Eller rettere, formålet med det.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Indlægaf 2SHY » 6. jul 2019, 20:01

Formålet er at overføre det musik og de playlister jeg har på min mobil til iTunes så det er synkroniseret. Men da playlisterne i iTunes ikke er opdaterede vil de overrule dem der er på mobilen hvis jeg bare vælger at synkronisere uden at overføre playlisten fra mobilen til iTunes først
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Overføre playliste fra iPhone til iTunes?

Indlægaf Aragorn » 7. jul 2019, 05:53

2SHY skrev:Formålet er at overføre det musik og de playlister jeg har på min mobil til iTunes så det er synkroniseret. Men da playlisterne i iTunes ikke er opdaterede vil de overrule dem der er på mobilen hvis jeg bare vælger at synkronisere uden at overføre playlisten fra mobilen til iTunes først


Ring til Apple.

Udfyld en support ticket på deres website. Det er det hurtigste at få hjælp fra dem der ved mest om deres systemer, og Apple skal have den ros at de er så vanvittigt meget nemmere at få fat i end Microsoft og Google.

De gange jeg har snakket med dem har de ringet op på 2 minutter eller kortere tid. Og de vil virkelig gøre meget for at få løst problemet. Derudover får man ikke fat i en person et tilfældigt sted i verden som har tvivlsomme kundskaber i engelsk. De taler dansk, og de taler med en hastighed hvor det lyder som ord og ikke bare en lang tone.

Jeg havde på et tidspunkt et problem med et domæne jeg havde oprettet for en kunde, der bare ikke på nogen måde kunne tilknyttes et Apple ID - et domæne vi selv hostede vel at mærke, og det var ikke anderledes fra nogen af vores andre domæner og alt var som det skulle være. Microsoft havde heller ikke nogen problemer med af hænge O365 på domænet, alt mail og DNS kørte etc. Den første jeg fik fat i, lige i dén sag, sagde at vi jo bare kunne tilknytte det Apple ID til en Gmail, hvor jeg måtte tale med lidt store bogstaver, men så indså han også det latterlige i sit forslag og sendte mig videre.

Det tog dem to uger at fikse, men de var hele tiden til at få fat i og få en status fra, og jeg talte hele tiden med den samme person, og hun var meget samvittighedsfuld. Det var jeg særdeles imponeret over, da jeg udmærket ved hvor let det er at blive glemt.


Jeg er ikke rigtigt Apple mand, og iTunes er virkelig en vanvittig konstruktion. Jeg har arbejdet med meget forskelligt software og iTunes er noget af det mest ulogiske jeg nogensinde har brugt. Antallet af betalte 3. parts programmer der gør det hele mere logisk og brugbart vidner også derom, så at du har problemer er egentlig ikke den store overraskelse.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"