How to - Billeder fra iphone til pc

Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: How to - Billeder fra iphone til pc

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. nov 2018, 11:54

DenBruneMunk skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
DenBruneMunk skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Myresluger skrev:Når jeg sætter min tlf til pc via kabel spørger både pc og tlf om at oprette forbindelse. Svarer jeg ja, spørger pc om at starte download, svarer jeg ja overføres samtlige billeder fra tlf til pc. Det har jeg aldrig haft problemer med. Jeg har en iPhone 8 og har haft nogle tidligere modeller også, og jeg har aldrig haft problemer med det.


Og det er super fint, det gør min bare ikke. Det plejede den at gøre, men det gør den ikke nu.

Hvis du åbner "min computer" og hvis du ser telefonen imellem dine andre drev,
så burde du kunne vælge dette.
Capture.JPG

(det står så nok på dansk hos dig)
Så gør den vel , det du vil have?


Engelsk, men den finder stadig kun de samme 5 filer. Ikke de resterende 4995. De ligger fint på icloud når jeg tilgår det www, men ikke hvis jeg henter icloud som app som
Automatisk burde hente fra tlf og lægge på com. Så kommer der et vivar af alt muligt og umuligt.

ahhh, så du har nok "problemet", at du ikke kan skelne mellem det lokale plads i telefon, og så den plads på iCloud?

Så telefonen ser alt, altså lokalt lager + iCloud lager, når du så sætter den til PC, så er der kun 5 filer lokalt, og derfor overraskes du.
Jeg kan tilføje at Samsung telefon kan gøre det samme, hvis du bruger en Cloud løsning til billeder, og du ser alt i galleri men ikke ved at sætte den til USB/PC.

Jeg er "blank" på iPhone men du skal altså tilgå din iCloud og få dette synkroniseret til din pc, og det er ikke ved at sætte en telefon til PC(Det tror jeg da ikke), der må være et PC/Apple værktøj du kan bruge til det.


Jeg tilgår også mine fotos via icloud på pc. Går jeg på icloud via www så ligger alt der fuldstændig synkront med hvordan det ligger på tlf. Men jeg skal lave 10.000 klik (sådan helt seriøst 10.000 klik) for at hente det derfra til com.

Henter jeg icloud appen til pc, så henter den billeder i et stort vivar og mangler en masse og henter en masse slettede og henter absolut intet af noget andet.

Jeg ved ikke helt hvad det er du mener jeg overraskes af. Jeg er klar over at alt liggger på icloud. Jeg mangler 35 GB på min tlf for at hente alle pics fra icloud til tlf. Det får jeg ikke lige plads til
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: How to - Billeder fra iphone til pc

Indlægaf DenBruneMunk » 12. nov 2018, 12:43

FormerlyKnownAs skrev:
DenBruneMunk skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
DenBruneMunk skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Myresluger skrev:Når jeg sætter min tlf til pc via kabel spørger både pc og tlf om at oprette forbindelse. Svarer jeg ja, spørger pc om at starte download, svarer jeg ja overføres samtlige billeder fra tlf til pc. Det har jeg aldrig haft problemer med. Jeg har en iPhone 8 og har haft nogle tidligere modeller også, og jeg har aldrig haft problemer med det.


Og det er super fint, det gør min bare ikke. Det plejede den at gøre, men det gør den ikke nu.

Hvis du åbner "min computer" og hvis du ser telefonen imellem dine andre drev,
så burde du kunne vælge dette.
Capture.JPG

(det står så nok på dansk hos dig)
Så gør den vel , det du vil have?


Engelsk, men den finder stadig kun de samme 5 filer. Ikke de resterende 4995. De ligger fint på icloud når jeg tilgår det www, men ikke hvis jeg henter icloud som app som
Automatisk burde hente fra tlf og lægge på com. Så kommer der et vivar af alt muligt og umuligt.

ahhh, så du har nok "problemet", at du ikke kan skelne mellem det lokale plads i telefon, og så den plads på iCloud?

Så telefonen ser alt, altså lokalt lager + iCloud lager, når du så sætter den til PC, så er der kun 5 filer lokalt, og derfor overraskes du.
Jeg kan tilføje at Samsung telefon kan gøre det samme, hvis du bruger en Cloud løsning til billeder, og du ser alt i galleri men ikke ved at sætte den til USB/PC.

Jeg er "blank" på iPhone men du skal altså tilgå din iCloud og få dette synkroniseret til din pc, og det er ikke ved at sætte en telefon til PC(Det tror jeg da ikke), der må være et PC/Apple værktøj du kan bruge til det.


Jeg tilgår også mine fotos via icloud på pc. Går jeg på icloud via www så ligger alt der fuldstændig synkront med hvordan det ligger på tlf. Men jeg skal lave 10.000 klik (sådan helt seriøst 10.000 klik) for at hente det derfra til com.

Henter jeg icloud appen til pc, så henter den billeder i et stort vivar og mangler en masse og henter en masse slettede og henter absolut intet af noget andet.

Jeg ved ikke helt hvad det er du mener jeg overraskes af. Jeg er klar over at alt liggger på icloud. Jeg mangler 35 GB på min tlf for at hente alle pics fra icloud til tlf. Det får jeg ikke lige plads til

Du skrev i mine citater "den finder kun 5", så derfra samlede jeg den op, og der mente jeg du var overrasket, nu mener du , at du godt ved de ikke liger på telefonen mere, så er det jo ikke problemet, så vil jeg ikke forsøge at hjælpe, for jeg er uvidende om iPhone og apps :)
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: How to - Billeder fra iphone til pc

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. nov 2018, 12:44

DenBruneMunk skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
DenBruneMunk skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
DenBruneMunk skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Myresluger skrev:Når jeg sætter min tlf til pc via kabel spørger både pc og tlf om at oprette forbindelse. Svarer jeg ja, spørger pc om at starte download, svarer jeg ja overføres samtlige billeder fra tlf til pc. Det har jeg aldrig haft problemer med. Jeg har en iPhone 8 og har haft nogle tidligere modeller også, og jeg har aldrig haft problemer med det.


Og det er super fint, det gør min bare ikke. Det plejede den at gøre, men det gør den ikke nu.

Hvis du åbner "min computer" og hvis du ser telefonen imellem dine andre drev,
så burde du kunne vælge dette.
Capture.JPG

(det står så nok på dansk hos dig)
Så gør den vel , det du vil have?


Engelsk, men den finder stadig kun de samme 5 filer. Ikke de resterende 4995. De ligger fint på icloud når jeg tilgår det www, men ikke hvis jeg henter icloud som app som
Automatisk burde hente fra tlf og lægge på com. Så kommer der et vivar af alt muligt og umuligt.

ahhh, så du har nok "problemet", at du ikke kan skelne mellem det lokale plads i telefon, og så den plads på iCloud?

Så telefonen ser alt, altså lokalt lager + iCloud lager, når du så sætter den til PC, så er der kun 5 filer lokalt, og derfor overraskes du.
Jeg kan tilføje at Samsung telefon kan gøre det samme, hvis du bruger en Cloud løsning til billeder, og du ser alt i galleri men ikke ved at sætte den til USB/PC.

Jeg er "blank" på iPhone men du skal altså tilgå din iCloud og få dette synkroniseret til din pc, og det er ikke ved at sætte en telefon til PC(Det tror jeg da ikke), der må være et PC/Apple værktøj du kan bruge til det.


Jeg tilgår også mine fotos via icloud på pc. Går jeg på icloud via www så ligger alt der fuldstændig synkront med hvordan det ligger på tlf. Men jeg skal lave 10.000 klik (sådan helt seriøst 10.000 klik) for at hente det derfra til com.

Henter jeg icloud appen til pc, så henter den billeder i et stort vivar og mangler en masse og henter en masse slettede og henter absolut intet af noget andet.

Jeg ved ikke helt hvad det er du mener jeg overraskes af. Jeg er klar over at alt liggger på icloud. Jeg mangler 35 GB på min tlf for at hente alle pics fra icloud til tlf. Det får jeg ikke lige plads til

Du skrev i mine citater "den finder kun 5", så derfra samlede jeg den op, og der mente jeg du var overrasket, nu mener du , at du godt ved de ikke liger på telefonen mere, så er det jo ikke problemet, så vil jeg ikke forsøge at hjælpe, for jeg er uvidende om iPhone og apps :)


Det er 5 random billeder hver gang. Ikke de samme. Hvorfor det ikke giver mening.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: How to - Billeder fra iphone til pc

Indlægaf DenBruneMunk » 12. nov 2018, 12:46

Det giver klart ikke mening men jeg kan ikke hjælpe, for jeg ved ikke hvordan Apple og deres iCloud imod PC eller bare generelt virker og ja, dumt er du skal betale en formue for at få hotline hjælp. Måske findes der en forklaring på google, hvis du søger længe nok?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: How to - Billeder fra iphone til pc

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. nov 2018, 12:51

Jeg er i dk om 14 dage så laver jeg en ny aftale om hjælp.

Jeg har været igang i en uges tid, google er ikke min ven mere til det her.
0
debmojo
Indlæg: 4
Tilmeldt: 14. apr 2017, 09:50
Kort karma: 0

Re: How to - Billeder fra iphone til pc

Indlægaf debmojo » 18. nov 2018, 17:31

Jeg prøver for første gang at henvise til en video
https://www.youtube.com/watch?v=rxZkmYBJgME

og håber linket virker

(url)https://www.youtube.com/watch?v=rxZkmYBJgME(/url)

Håber det virker / det gjorde det :)

HUSK: godkend på din iPhone og iPad

HUSK: Automatisk afspilning
Spørg altid
Åben i Windows Stifinder

Go' fornøjelse
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23128

Re: How to - Billeder fra iphone til pc

Indlægaf Aragorn » 18. nov 2018, 17:52

Du kan jo starte med at komme med oplysninger man rent faktisk kan bruge til noget:

Hvilket OS på PC?
Hvilken version af OS på PC (eksempelvis Windows 10 Home x64 version 1809)?
Hvilken iPhone model?
Hvilken version af iOS?

Hvorfor vil du synkronisere til PC hvis det giver dig så meget bøvl? Hvad er grunden til at du ikke vælger at benytte iCloud?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: How to - Billeder fra iphone til pc

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. nov 2018, 23:40

debmojo skrev:Jeg prøver for første gang at henvise til en video
https://www.youtube.com/watch?v=rxZkmYBJgME

og håber linket virker

(url)https://www.youtube.com/watch?v=rxZkmYBJgME(/url)

Håber det virker / det gjorde det :)

HUSK: godkend på din iPhone og iPad

HUSK: Automatisk afspilning
Spørg altid
Åben i Windows Stifinder

Go' fornøjelse


Tak men det virker desværre ikke
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: How to - Billeder fra iphone til pc

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. nov 2018, 23:45

Aragorn skrev:Du kan jo starte med at komme med oplysninger man rent faktisk kan bruge til noget:

Hvilket OS på PC?
Hvilken version af OS på PC (eksempelvis Windows 10 Home x64 version 1809)?
Hvilken iPhone model?
Hvilken version af iOS?

Hvorfor vil du synkronisere til PC hvis det giver dig så meget bøvl? Hvad er grunden til at du ikke vælger at benytte iCloud?


Det var da en pæn måde at lægge ud med skrive på. :stoned:

Jeg tager som skrevet fat i Apple support når jeg er i Dk
om en uge. iCloud er ikke særlig nyttig når den ikke henter de billeder som rent faktisk er på telefonen, men henter i øst og vest og alt og intet og laver et stort rod ift år og måneder.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"