App-symbolet på snapchat

Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

App-symbolet på snapchat

Indlægaf Torn » 16. maj 2018, 15:01

Hvordan fjerner man de røde tal, der på snapchat-app'en fortæller, hvor mange usete snaps man har i vente?

Jeg har blokeret app-meddelelser fra snapchat, men alligevel viser den de røde tal ud fra app'en. Jeg har en samsung-telefon og jeg kan ikke finde dén indstilling, som på iPhone hedder noget med etikette for apps.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: App-symbolet på snapchat

Indlægaf RavenClaw » 16. maj 2018, 17:48

På min Android skal man gå ind i 'Indstillinger' > 'Lyde og underretninger' > 'Appunderretninger' > Derefter kan man vælge SnapChat. Der er også direkte under 'Apps' i indstillinger.

Min viser dog ingen røde tal ved nogen app, dog et symbol øverst på skærmen. Så jeg ved ikke, om det løser problemet.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: App-symbolet på snapchat

Indlægaf Torn » 17. maj 2018, 14:04

RavenClaw skrev:På min Android skal man gå ind i 'Indstillinger' > 'Lyde og underretninger' > 'Appunderretninger' > Derefter kan man vælge SnapChat. Der er også direkte under 'Apps' i indstillinger.

Min viser dog ingen røde tal ved nogen app, dog et symbol øverst på skærmen. Så jeg ved ikke, om det løser problemet.


Det er i den indstilling, hvor jeg har blokeret appmeddelelser, men det virker bare ikke på de tal. :(
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"