Bluetooth driller!

Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 376
Likede indlæg: 4114

Bluetooth driller!

Indlægaf Guilded_Lily » 31. dec 2017, 12:08

Jeg har fået et par trådløse hørebøffer i julegave. Jeg fik dem parret med pc via bluetooth i går og de fungerede fint.

Nu vil jeg så bruge dem, men jeg kan simpelthen ikke finde bluetooth på min pc. Hverken i menuen eller handlingscenteret.

What to do?
0
Brugeravatar
Dick Longflop
Kort karma: 28
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 664

Re: Bluetooth driller!

Indlægaf Dick Longflop » 1. jan 2018, 13:50

Ehm, de fleste bluetooth hovedtlf connecter automatisk, når man tænder for dem, hvis de har været sat op med modtageren før. Virker det ikke for dig?
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 15
Likede indlæg: 397

Indlægaf DenBruneMunk » 1. jan 2018, 14:15

Hvis det er en bærbar, så har du måske en taste-kombination som slår det fra..

f.eks ALT-GR F9 eller lign, prøv at kikke efter bluetooth symbol på dit tastatur, det er så nok med en kombination af ALT-GR og den tast du aktiverer det.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2294
Likede indlæg: 13765

Indlægaf Wizzze » 1. jan 2018, 14:17

Jeg er tydeligvis stadig småfuld, jeg læste bluetooth diller, og fik mig lige et billigt hø hø øjeblik :stoned:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 15
Likede indlæg: 397

Indlægaf DenBruneMunk » 1. jan 2018, 14:23

Wizzze skrev:Jeg er tydeligvis stadig småfuld, jeg læste bluetooth diller, og fik mig lige et billigt hø hø øjeblik :stoned:

De findes nok, tror bare ikke folk skriver om dem under computere, spil og internet :)

Men hø hø, det ville være sjov, måske se lidt hvor højdepunkterne og hvor længe det tager og så programmere en rytme på pc :)
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 260
Likede indlæg: 9859

Indlægaf paint » 1. jan 2018, 16:55

Hvis man kører windows, kan man klikke på windowsknappen (i gamle dage var det 'startknappen'). Skriv 'bluetooth' i søgefeltet nederst. Herefter fremkommer et søgeresultat, hvorunder der også fremkommer et punkt med 'bluetooth-indstillinger'. Klikker man på dette, kommer man ind til 'windows-indstillinger' og her trykker man på 'Enheder'. Hér kan man se, hvilke enheder der allerede er parret med pc'en, og kan også tilføje nye. Man kan iøvrigt også slå bluetooth fra/til, samme sted.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jan 2018, 18:30

DenBruneMunk skrev:Hvis det er en bærbar, så har du måske en taste-kombination som slår det fra..

f.eks ALT-GR F9 eller lign, prøv at kikke efter bluetooth symbol på dit tastatur, det er så nok med en kombination af ALT-GR og den tast du aktiverer det.

Jeg har ikke et særligt ikon på tastaturet, og det virkede ikke som om, der skete en fløjtende fis. Men nu er det gemt i proceslinjen og slået til. Meget mærk'ligt firma.

Tak for hjælpen :)
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jan 2018, 18:32

paint skrev:Hvis man kører windows, kan man klikke på windowsknappen (i gamle dage var det 'startknappen'). Skriv 'bluetooth' i søgefeltet nederst. Herefter fremkommer et søgeresultat, hvorunder der også fremkommer et punkt med 'bluetooth-indstillinger'. Klikker man på dette, kommer man ind til 'windows-indstillinger' og her trykker man på 'Enheder'. Hér kan man se, hvilke enheder der allerede er parret med pc'en, og kan også tilføje nye. Man kan iøvrigt også slå bluetooth fra/til, samme sted.

Det var det, jeg prøvede ad flere omgange i går, men der kom aldrig en mulighed frem til at slå til/fra. I det hele taget var det bare væk. Min mand har visse evner inden for IT/PC-verdenen, men lige denne kunne han heller ikke knække.

Nu prøvede jeg lige igen, og muligvis med Munken trick dukkede det hele op på den side.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"