Mobil abonnement

Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Mobil abonnement

Indlægaf Buffy » 13. okt 2019, 17:31

Hey hey long time no see :wave:

Jeg vil nedgradere mit mobilabo. Jeg har telmore play lige nu, men bruger det ikke nok, så er på udkig efter et nyt. Jeg har lidt kig på oister til 49,- eller 79,- men hvordan er oister som selvskab? er det noget værd?

Jeg sender max 10 sms om måneden, taler max 1 time og har to gange det sidste halve år brug lidt over 3Gb i data ellers ligger jeg altid under 1Gb.
Men jeg kan slet ikke overskue alle de mærkelige mobil selskaber der er og deres priser. Hjælp :panik: :nerve:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17081
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21337

Re: Mobil abonnement

Indlægaf Misantropen » 13. okt 2019, 17:36

Telmore har et abonnement hvor man kun betaler for hvad man bruger. Jeg husker ikke prisen, men du kan sammenligne hvad prisen på dit forbrug vil være med dit nuværende.

Jeg har haft Telmore i mange år, men har skiftet til Duka. Jeg var glad for Telmore, men økonomisk kunne deres abonnementer ikke betale sig for mig.
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Mobil abonnement

Indlægaf Buffy » 13. okt 2019, 17:43

Misantropen skrev:Telmore har et abonnement hvor man kun betaler for hvad man bruger. Jeg husker ikke prisen, men du kan sammenligne hvad prisen på dit forbrug vil være med dit nuværende.

Jeg har haft Telmore i mange år, men har skiftet til Duka. Jeg var glad for Telmore, men økonomisk kunne deres abonnementer ikke betale sig.


Det tror jeg ikke kan betale sig i data, selvom jeg ikke bruger meget data, så bruger jeg alligevel mellem 500Mb og 1Gb om måneden.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17081
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21337

Re: Mobil abonnement

Indlægaf Misantropen » 13. okt 2019, 17:48

Buffy skrev:
Misantropen skrev:Telmore har et abonnement hvor man kun betaler for hvad man bruger. Jeg husker ikke prisen, men du kan sammenligne hvad prisen på dit forbrug vil være med dit nuværende.

Jeg har haft Telmore i mange år, men har skiftet til Duka. Jeg var glad for Telmore, men økonomisk kunne deres abonnementer ikke betale sig.


Det tror jeg ikke kan betale sig i data, selvom jeg ikke bruger meget data, så bruger jeg alligevel mellem 500Mb og 1Gb om måneden.

Du kan sammenligne abonnementer her https://telepristjek.dk/mobilabonnement-priser/

Måske det er mere overskueligt :)
1
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6200
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1452
Likede indlæg: 16221

Re: Mobil abonnement

Indlægaf Urtekussen » 13. okt 2019, 17:49

Jeg har oister. Deres dækning er ikke så god som Telias(som jeg havde før), men jeg klarer den.
1
2011
2015
2018
2020
2023
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Mobil abonnement

Indlægaf Buffy » 13. okt 2019, 17:57

Misantropen skrev:
Buffy skrev:
Misantropen skrev:Telmore har et abonnement hvor man kun betaler for hvad man bruger. Jeg husker ikke prisen, men du kan sammenligne hvad prisen på dit forbrug vil være med dit nuværende.

Jeg har haft Telmore i mange år, men har skiftet til Duka. Jeg var glad for Telmore, men økonomisk kunne deres abonnementer ikke betale sig.


Det tror jeg ikke kan betale sig i data, selvom jeg ikke bruger meget data, så bruger jeg alligevel mellem 500Mb og 1Gb om måneden.

Du kan sammenligne abonnementer her https://telepristjek.dk/mobilabonnement-priser/

Måske det er mere overskueligt :)


Har tjekket der, syntes sgu den side er lidt ubruglig....
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Mobil abonnement

Indlægaf Buffy » 13. okt 2019, 18:03

Urtekussen skrev:Jeg har oister. Deres dækning er ikke så god som Telias(som jeg havde før), men jeg klarer den.

Crap, jeg bor i et hul, men vi fik vist en ny antenne for et par år siden, det er i hvertfalde længe siden, jeg skulle på loftet, for at tale i telefon. Måske går det. :mellow:

Har lige tjekket igen, det var kun en månede jeg var over 2 Gb data og tror det var fordi jeg downloade en lydbog, det kunne jeg jo lade vær med. Så oisters abo på 49,- med 2 Gb burde være nok. Og det er det eneste jeg kan finde som er et selskab jeg har hørt om før
0
JoyNips
Indlæg: 12154
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34196

Re: Mobil abonnement

Indlægaf JoyNips » 13. okt 2019, 18:41

Buffy skrev:
Urtekussen skrev:Jeg har oister. Deres dækning er ikke så god som Telias(som jeg havde før), men jeg klarer den.

Crap, jeg bor i et hul, men vi fik vist en ny antenne for et par år siden, det er i hvertfalde længe siden, jeg skulle på loftet, for at tale i telefon. Måske går det. :mellow:

Har lige tjekket igen, det var kun en månede jeg var over 2 Gb data og tror det var fordi jeg downloade en lydbog, det kunne jeg jo lade vær med. Så oisters abo på 49,- med 2 Gb burde være nok. Og det er det eneste jeg kan finde som er et selskab jeg har hørt om før


Du kan på tjekditnet.dk tjekke hvem der dækker med mobil tale og mobilt bredbånd på din adresse. Og du kan på mastedatabasen se, hvem der har antenner nær dig.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7846
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 601
Likede indlæg: 11622

Re: Mobil abonnement

Indlægaf Kerrigan » 13. okt 2019, 18:48

Buffy skrev: Crap, jeg bor i et hul, men vi fik vist en ny antenne for et par år siden, det er i hvertfalde længe siden, jeg skulle på loftet, for at tale i telefon. Måske går det. :mellow:

Har lige tjekket igen, det var kun en månede jeg var over 2 Gb data og tror det var fordi jeg downloade en lydbog, det kunne jeg jo lade vær med. Så oisters abo på 49,- med 2 Gb burde være nok. Og det er det eneste jeg kan finde som er et selskab jeg har hørt om før

GreenTel har også samme abonnement, og kender andre der er glade for det.
Personligt har jeg selv Oister og lige præcis dén pakke. Derudover har de en god rabatportal og man kan bruge Groo gratis (en service hvor man får cashback i nogle få udvalgte butikker/restauranter/websider/etc) som så går ind og dækker noget af din regning hos Oister.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17081
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21337

Re: Mobil abonnement

Indlægaf Misantropen » 13. okt 2019, 19:34

Buffy skrev:
Misantropen skrev:
Buffy skrev:
Misantropen skrev:Telmore har et abonnement hvor man kun betaler for hvad man bruger. Jeg husker ikke prisen, men du kan sammenligne hvad prisen på dit forbrug vil være med dit nuværende.

Jeg har haft Telmore i mange år, men har skiftet til Duka. Jeg var glad for Telmore, men økonomisk kunne deres abonnementer ikke betale sig.


Det tror jeg ikke kan betale sig i data, selvom jeg ikke bruger meget data, så bruger jeg alligevel mellem 500Mb og 1Gb om måneden.

Du kan sammenligne abonnementer her https://telepristjek.dk/mobilabonnement-priser/

Måske det er mere overskueligt :)


Har tjekket der, syntes sgu den side er lidt ubruglig....

Sorry :lol:
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2104
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 214
Likede indlæg: 6244

Re: Mobil abonnement

Indlægaf Contrast » 14. okt 2019, 10:30

Jeg har Fullrate, jeg bruger så mere end dig - får 20gb og 20 timers tale for 99,-. Jeg ville aldrig gå over til Oister eller lignende, den dårligere dækning kan ikke betale sig for mig.

Jeg fik det til den pris ved at ringe til dem og prutte om prisen, det kan jeg anbefale. Udbyderne er som regel meget villige til at gå ned i pris, hvis man siger man har fundet noget billigere et andet sted.
0
Inge Færch Schott

Tilbage til "Computere, spil og internet"