Tennis

Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Tennis

Indlægaf Anilara » 29. okt 2017, 12:22

Det er ikke spænding der mangler...

Hov! Så vandt hun første sæt :dance: Det vendte godt nok hurtigt igen.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Tennis

Indlægaf Anilara » 29. okt 2017, 13:13

Vanvittigt! :panik:
Hold da kæft, jeg var ved at bide negle, men hvor ér det bare fortjent! :worship:
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Tennis

Indlægaf Wizzze » 29. okt 2017, 13:14

Ja, lige pludselig fik Venus moment, men det gik lige :banan:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Tennis

Indlægaf Myresluger » 29. okt 2017, 13:17

Pyh det blev spændende til sidst. Men hvor var det godt!
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Tennis

Indlægaf dgd2007 » 29. okt 2017, 13:21

Jeg tror nu heller ikke, Venus kunne have holdt den oppe i et evt. tredje sæt (med mindre W gik helt ned psykisk, selvfølgelig).
Men selvfølgelig sikrest at få det lukket med det samme.

PS: men jeg skal selvfølgelig lige påtale, at viser tilskuere og trænere rejse sig efter kampen - i stedet for at vise, hvordan spillerne hilser på hinanden efter kampen! :genert:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Tennis

Indlægaf Wizzze » 29. okt 2017, 13:26

Ham der tilskueren med blitzen tændt fik sig da også lige lidt "fame", Tal om pinligt :tie:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Tennis

Indlægaf DenBruneMunk » 29. okt 2017, 14:33

Hvor var det bare flot! Endelig vinder hun over Venus :) Og så får hun en finale sejr med hjem samtidig . Man kan både elske og hade hende for hendes oppe og nedture.. Denne elsker jeg hende for , suverænt flot og fedt.
1
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Tennis

Indlægaf DenBruneMunk » 29. okt 2017, 16:18

Nomine skrev:
DenBruneMunk skrev:Hvor var det bare flot! Endelig vinder hun over Venus :) Og så får hun en finale sejr med hjem samtidig . Man kan både elske og hade hende for hendes oppe og nedture.. Denne elsker jeg hende for , suverænt flot og fedt.



Hvorfor kan man hade hende?

Antyder du man ikke kan? Der mener jeg vi alle er forskellig nok til at kunne begge dele, nogle er bare lidt mere fanatiske , det har de lov til.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Tennis

Indlægaf DenBruneMunk » 29. okt 2017, 17:25

Nomine skrev:
DenBruneMunk skrev:
Nomine skrev:
DenBruneMunk skrev:Hvor var det bare flot! Endelig vinder hun over Venus :) Og så får hun en finale sejr med hjem samtidig . Man kan både elske og hade hende for hendes oppe og nedture.. Denne elsker jeg hende for , suverænt flot og fedt.



Hvorfor kan man hade hende?

Antyder du man ikke kan? Der mener jeg vi alle er forskellig nok til at kunne begge dele, nogle er bare lidt mere fanatiske , det har de lov til.



Jeg undrer mig bare over at du giver udtryk for at elske og hade i med- og modgang. Det virker noget voldsomt og noget underligt

Underligt nej? Der er masser af Had i spil, når FCK f.eks taber en kamp, den tror alle har når man ser en kamp der ikke vindes.

F.eks elsker de 3 første Star Ward film? De følgende 3 hader jeg, så er den nyeste stadig ved at placeres.
Der er også masser af kærlighed og had i ægteskaber, og konflikter løses og had bliver kærlighed igen, så det kan vel ikke overraske hvor meget had betyder eller hvordan man udtrykker det.
Senest rettet af DenBruneMunk 29. okt 2017, 17:28, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Tennis

Indlægaf Anilara » 29. okt 2017, 21:44

Jeg kan sgu godt hade når hun fucker tingene op for sig selv, og laver juniorfejl på stribe. Hun kan jo gå fra at spille som en verdensmester til ren amatør (arh, mon dog, men det kan se sådan ud).
Mon ikke det er det der menes. Selvfølgelig hader/elsker man ikke nogen man ikke kender, men det er noget man siger. Ligesom "jeg elsker Aqua men hader deres andet album".
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Tennis

Indlægaf DenBruneMunk » 30. okt 2017, 08:25

Nomine skrev:
DenBruneMunk skrev:
Nomine skrev:
DenBruneMunk skrev:
Nomine skrev:
DenBruneMunk skrev:Hvor var det bare flot! Endelig vinder hun over Venus :) Og så får hun en finale sejr med hjem samtidig . Man kan både elske og hade hende for hendes oppe og nedture.. Denne elsker jeg hende for , suverænt flot og fedt.



Hvorfor kan man hade hende?

Antyder du man ikke kan? Der mener jeg vi alle er forskellig nok til at kunne begge dele, nogle er bare lidt mere fanatiske , det har de lov til.



Jeg undrer mig bare over at du giver udtryk for at elske og hade i med- og modgang. Det virker noget voldsomt og noget underligt

Underligt nej? Der er masser af Had i spil, når FCK f.eks taber en kamp, den tror alle har når man ser en kamp der ikke vindes.


Men had til Caroline når hun taber? Det giver ingen mening.

Man kan gøre præcis som man lyster, spørgsmålet er om du ikke udtrykker had lige nu, for nu er der vist vadet nok i det?
Så lad os lige hade du trådte i det første gang :)

Der er intet underligt i brugen af ordet had det er bare forskelligt hvordan folk opfatter og betragter brugen af det. Så nu er det på plads, du hader bare brugen af det :)
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Tennis

Indlægaf dgd2007 » 30. okt 2017, 11:52

Nomine skrev:Jeg hader ikke brugen - jeg hader ikke noget af det du beskriver her. Jeg har bare et problem med at atleter skal stå model til had, uberettiget kritik og hån fra folk der bare har brug for at lukke lort ud. Det siger jeg ikke er det du gør - derfor spurgte jeg ind til det. Det virker ikke som om du ser dig selv sådan, så fred være med det.

W har en tilstand, hun går i nogle gange, hvor hun pludselig mentalt ikke længere virker til stede.
Det er der, man godt kan få lyst til at ruske hende - eller "man hader hende" eller hvor farverigt, man nu kan lide at udtrykke det.
Personligt tror jeg, hun er ret overtroisk og har dage, hvor hun føler at guderne er med hende - og spiller gudetennis. Og så andre dage, hvor hun bliver helt opgivende og fler, det er "meningen", hun skal tabe.
Der kan jeg bedre lide nogle af de andre, der er mere sådan "mening eller ej, jeg vil vinde, så kjeg kæmper til sidste blodsdråbe!" :)
Hun bestyrkede faktisk min mistanke om overtroiskhed ved det ævl, hun sagde efter kampen: at 8 var hendes heldige tal, og at da Venus var ved at komme tilbage, havde hun bedt til, at V ville lave nogle fejl ... ;)
Men hun er jo fantastisk, når hun har hovedet med i spillet og ikke tænker på, om tennisguderne er imod hende den dag. Og jeg er enig i, der også kommer meget urimelig kritik - hvorfor har hun ikke vundet ditten eller datten og sådan noget. Faktum er jo, at ingen danskere nogensinde har nået tilnærmeslesvis så meget, som hun har - og vedholdende gennem så lang tid. Bare tænk på, hvor mange, der har vundet en grand slam eller blevet nr. 1 på listen, mens Serena har været på barsel - og straks bagefter falder de langt ned ad listen igen og taber alle kampene. Det gjorde CW trods alt ikke.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Tennis

Indlægaf DenBruneMunk » 6. jan 2018, 09:19

Nøj, hvor er det dejligt at se Wozniacki i så god form, og så endda udtale sig om at hun begynder at mærke alder, måske også har betydning.

Hun er bare suveræn :)
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Tennis

Indlægaf Anilara » 11. jan 2018, 15:30

Nå. Nu er Caroline favorit til AO. Jeg kan bare ikke se hende vinde den turnering - hun støder garenteret ind i Ostapenko :rulle:
Men jeg håååber hun kommer langt. Lodtrækningen er bestemt fornuftig, men AO er bare ikke helt hendes turnering.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Tennis

Indlægaf dgd2007 » 11. jan 2018, 15:55

Anilara skrev:Nå. Nu er Caroline favorit til AO. Jeg kan bare ikke se hende vinde den turnering - hun støder garenteret ind i Ostapenko :rulle:
Men jeg håååber hun kommer langt. Lodtrækningen er bestemt fornuftig, men AO er bare ikke helt hendes turnering.

Det kommer helt an på, hvilket "mode" hun er i.
Hvis hun kan finde den indstilling frem, som hun vandt sæsonfinalen med, har hun da en chance.
Men jeg så nogle af hendes kampe i sidste uge, og der var hun desværre "Caroline for et år siden": langt bag baglinjen, og bare skovle bolden lige tilbage til modstanderen med store møllesving. Og da hun så, at hun skulle mæde Goerges (som hun har et kompleks overfor), havde hun nærmest opgivet på forhånd.
Så hvis hun ikke er kommet ud af den tilstand, har hun selvfølgelig ikke en chance.
0

Tilbage til "Sport"