VM håndbold 2019

Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: VM håndbold 2019

Indlægaf Skorstenen » 28. jan 2019, 16:23

HerErJeg skrev:Hold nu kæft hvor Morten Stig Christensen er en linselus der bare klæber til spillerne og ikke mindst pokalen.
My precius...


Øhm - du er med på hvad hans arbejde er? :)
0
HerErJeg
Indlæg: 4192
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: VM håndbold 2019

Indlægaf HerErJeg » 28. jan 2019, 16:38

Skorstenen skrev:
HerErJeg skrev:Hold nu kæft hvor Morten Stig Christensen er en linselus der bare klæber til spillerne og ikke mindst pokalen.
My precius...


Øhm - du er med på hvad hans arbejde er? :)

Det ved jeg udmærket, men træd nu et skridt tilbage, og så lad drengene styre det her show.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: VM håndbold 2019

Indlægaf Daine » 28. jan 2019, 17:31

Gad vide om spillerne er lige så ivrige efter at vinde medaljen næste gang, hvis de skal trækkes igennem den mediemølle igen :gruble: Jeg elsker håndbold og jeg er helt med på at de skal fejres, for det er stort at der for første gang er landet et VM guld i Danmark. Meeeeeen det er måske lige i overkanten at bruge (indtil videre) 6 timers livetv på at følge dem rundt til og i København. Jeg synes det ville have være rigelig at vise fra da de ankom til rådhuset og så frem, de stakkels spillere har ikke haft meget fred i dag til at pleje tømmermænd og hyggefeste selv.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: VM håndbold 2019

Indlægaf icelady » 28. jan 2019, 19:31

Jeg kan så godt lide, at Jørgensens søn fik medaljen om halsen. Det er (for mig) symbol på, at der også har været familier, der har støttet holdet i deres arbejde til at få medaljerne og dén gestus viser at de også takker dem for støtten.




Jeg synes især at TV2 er kammet fuldstændig over med dækningen. På balkonen på RÅdhuset i går stod han guddøme og interviewede dem, så man halvt hørte interviewet og halvt hvad spillerne sang/sagde til de fremmødte fans.


Og idag gik de da helt over gevind; de blev fulgt igennem tjek in i lufthavn, (ved ikke om de har vist noget fra flyet), busturen, i rådhussalen, og dælme også da de forlod Rådhuset.


Altså, hvor mange forsjellige måder kan man forklare hvad den her dag og dette mesterskab har betydet for dem??
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Sport"