Bullet journal

Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59512

Re: Bullet journal

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. sep 2017, 16:02

Apropos hjemmesider; hvis man vil købe Moleskine, kan det være en god ide at bestille fra deres egen hjemmeside.
Priserne er lavere end i Danmark, udvalget er stort, og der er fri fragt ved bestillinger over 299 kr.
https://dk.moleskine.com/en/
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Bullet journal

Indlægaf Guilded_Lily » 19. sep 2017, 20:14

Jeg kørte forbi Bog&Idé på vej til møde, og sørme om de ikke lige havde en enkelt tilbage af den type, jeg har bestilt ved Viking. De havde fået et parti hjem i sidste uge, så de bliver revet væk.

I morgen annullerer jeg min bestilling.
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Bullet journal

Indlægaf Juki » 19. sep 2017, 22:57

Jeg har også fået købt mig en "multi-kalender", gældende for 2018 :D

Så er det bare om jeg husker at bruge den..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bullet journal

Indlægaf Kalimsofie » 20. sep 2017, 05:21

Jeg købte sådan en lectturm1917, da jeg alligevel var i Arnold Busck i går. Men jeg synes, den er så lille (A5). Kan man ikke få noget bredere, som stadig har prikker?
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Bullet journal

Indlægaf Daine » 20. sep 2017, 05:58

Kalimsofie skrev:Jeg købte sådan en lectturm1917, da jeg alligevel var i Arnold Busck i går. Men jeg synes, den er så lille (A5). Kan man ikke få noget bredere, som stadig har prikker?

Du kan få den der hedder B5, som er ca 17x25. Og så kan de fås i A4 og A4+ også, iflg den tyske hjemmeside. Men om de kan fås i DK ved jeg ikke, vi har dem ihf ikke hos os (i AB).
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bullet journal

Indlægaf Kalimsofie » 20. sep 2017, 06:07

Daine skrev:
Kalimsofie skrev:Jeg købte sådan en lectturm1917, da jeg alligevel var i Arnold Busck i går. Men jeg synes, den er så lille (A5). Kan man ikke få noget bredere, som stadig har prikker?

Du kan få den der hedder B5, som er ca 17x25. Og så kan de fås i A4 og A4+ også, iflg den tyske hjemmeside. Men om de kan fås i DK ved jeg ikke, vi har dem ihf ikke hos os (i AB).


Ok. B5 lyder som den størrelse, jeg leder efter så :) I virkeligheden gad jeg godt noget horisontalt i stedet for på højkant, som de alle sammen lader til at være.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Bullet journal

Indlægaf Guilded_Lily » 20. sep 2017, 14:55

Tyve minutter efter min annullering pr. mail fik jeg svar. De trækker ordren tilbage og beklager, varen var udsolgt. I følge hjemmesiden var det kun den turkise, der ikke var på lager, så jeg bestilte den sorte.

Jeg fik så den turkise i Bog & Idé i går.

Sikken omvej :lol:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Bullet journal

Indlægaf LadyFox » 20. sep 2017, 14:56

Guilded_Lily skrev:Tyve minutter efter min annullering pr. mail fik jeg svar. De trækker ordren tilbage og beklager, varen var udsolgt. I følge hjemmesiden var det kun den turkise, der ikke var på lager, så jeg bestilte den sorte.

Jeg fik så den turkise i Bog & Idé i går.

Sikken omvej :lol:

Til gengæld fik du den turkise :pompom:
0
...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Bullet journal

Indlægaf Guilded_Lily » 20. sep 2017, 16:12

LadyFox skrev:
Guilded_Lily skrev:Tyve minutter efter min annullering pr. mail fik jeg svar. De trækker ordren tilbage og beklager, varen var udsolgt. I følge hjemmesiden var det kun den turkise, der ikke var på lager, så jeg bestilte den sorte.

Jeg fik så den turkise i Bog & Idé i går.

Sikken omvej :lol:

Til gengæld fik du den turkise :pompom:


Jaaa - og den er er rigtig fin! :dance:

Nu mangler jeg bare at finde tiden til at få starten den op :genert:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bullet journal

Indlægaf Filipai » 20. sep 2017, 20:28

Jeg gad vildt gerne finde noget ala en billig filofax kalender, en A5 hvor jeg kan sætte hullede sider ind. For jeg vil helst lave min grafik på computer, printe, og så udfylde.

Nogen der har set det nogen steder? Har set på ebay til 60-80 kr, men vil have den nu :D
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Bullet journal

Indlægaf lillebjoern » 21. sep 2017, 08:02

Jeg vil også meget gerne igang. Jeg tror bare jeg er bange for at jeg "får stress", netop fordi den er præudfyldt for alle dagene - det er den i hvert fald hos mange af dem, jeg har set videoer med. Men det kommer vel efterhånden?

Men jeg håber godt nok det er et projekt, jeg kan blive ved med, for 200,- for en kalender/notesbog er godt nok pebret.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Bullet journal

Indlægaf Guilded_Lily » 21. sep 2017, 08:20

lillebjoern skrev:Jeg vil også meget gerne igang. Jeg tror bare jeg er bange for at jeg "får stress", netop fordi den er præudfyldt for alle dagene - det er den i hvert fald hos mange af dem, jeg har set videoer med. Men det kommer vel efterhånden?

Men jeg håber godt nok det er et projekt, jeg kan blive ved med, for 200,- for en kalender/notesbog er godt nok pebret.


Den, jeg har købt, har intet andet end prikker. Jeg gav 169,95 i Bog&Idé.
1
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Bullet journal

Indlægaf BlueBunny » 21. sep 2017, 08:35

Daine skrev:
Sophies-mor skrev:Jeg ville gerne begynde, men indrømmer blankt, at jeg ikke ville få skrevet i den, hvis jeg skal selv skal skabe uge bokse, årsfelter, planlister mm.
Ville ønske at man kunne købe en "begynder" præfabrikeret bullet journal og så senere selv tegne osv.

Jeg har det som dig, jeg 'gider' ikke selv. Vi sælger både Moleskine og Leuchtturm på mit arbejde og jeg elsker notesbøger ... jeg er bare ikke kreativt anlagt, og jeg ved den kommer til at ligge i skuffen.
Men Mayland kommer med en kalender til næste år, som jeg synes er smart og den skal jeg have købt. Den hedder "Få det gjort" og har meget af det jeg selv eftersøger i en kalender fortrykt. Måske det kunne være en ide?
Jeg har smidt et link ind, du skal lidt ned på siden for at finde kalenderen :)

http://mayland.dk/vart-sortiment/kalend ... e-18227300


Den er fin, der er bare meget længe til 2018 når man gerne vil i gang NU

Jeg har ledt men kan ikke se den findes som studiekalender? Altså med start nu. Er der andre varianter? :)
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Bullet journal

Indlægaf LadyFox » 21. sep 2017, 08:41

lillebjoern skrev:Jeg vil også meget gerne igang. Jeg tror bare jeg er bange for at jeg "får stress", netop fordi den er præudfyldt for alle dagene - det er den i hvert fald hos mange af dem, jeg har set videoer med. Men det kommer vel efterhånden?

Men jeg håber godt nok det er et projekt, jeg kan blive ved med, for 200,- for en kalender/notesbog er godt nok pebret.

Du kan jo også bare starte med at købe billig en, og så opgraderer til en bedre hvis det virker for dig.
1
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Bullet journal

Indlægaf Daine » 21. sep 2017, 08:44

BlueBunny skrev:
Daine skrev:
Sophies-mor skrev:Jeg ville gerne begynde, men indrømmer blankt, at jeg ikke ville få skrevet i den, hvis jeg skal selv skal skabe uge bokse, årsfelter, planlister mm.
Ville ønske at man kunne købe en "begynder" præfabrikeret bullet journal og så senere selv tegne osv.

Jeg har det som dig, jeg 'gider' ikke selv. Vi sælger både Moleskine og Leuchtturm på mit arbejde og jeg elsker notesbøger ... jeg er bare ikke kreativt anlagt, og jeg ved den kommer til at ligge i skuffen.
Men Mayland kommer med en kalender til næste år, som jeg synes er smart og den skal jeg have købt. Den hedder "Få det gjort" og har meget af det jeg selv eftersøger i en kalender fortrykt. Måske det kunne være en ide?
Jeg har smidt et link ind, du skal lidt ned på siden for at finde kalenderen :)

http://mayland.dk/vart-sortiment/kalend ... e-18227300


Den er fin, der er bare meget længe til 2018 når man gerne vil i gang NU

Jeg har ledt men kan ikke se den findes som studiekalender? Altså med start nu. Er der andre varianter? :)

Nej, desværre. Det må være en 2018-nyhed for jeg har ikke tidligere set den. Studiekalender-udvalget er meget begrænset i forhold til årskalender-udvalget og der har den ikke været med.

Men jeg kan sagtens følge dig, jeg har fået den købt ... men jeg vil jo i gang NU :lol:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Bøger"