Bullet journal

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1257
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12479

Re: Bullet journal

Indlægaf Daine » 21. sep 2017, 08:44

BlueBunny skrev:
Daine skrev:
Sophies-mor skrev:Jeg ville gerne begynde, men indrømmer blankt, at jeg ikke ville få skrevet i den, hvis jeg skal selv skal skabe uge bokse, årsfelter, planlister mm.
Ville ønske at man kunne købe en "begynder" præfabrikeret bullet journal og så senere selv tegne osv.

Jeg har det som dig, jeg 'gider' ikke selv. Vi sælger både Moleskine og Leuchtturm på mit arbejde og jeg elsker notesbøger ... jeg er bare ikke kreativt anlagt, og jeg ved den kommer til at ligge i skuffen.
Men Mayland kommer med en kalender til næste år, som jeg synes er smart og den skal jeg have købt. Den hedder "Få det gjort" og har meget af det jeg selv eftersøger i en kalender fortrykt. Måske det kunne være en ide?
Jeg har smidt et link ind, du skal lidt ned på siden for at finde kalenderen :)

http://mayland.dk/vart-sortiment/kalend ... e-18227300

Den er fin, der er bare meget længe til 2018 når man gerne vil i gang NU

Jeg har ledt men kan ikke se den findes som studiekalender? Altså med start nu. Er der andre varianter? :)

Nej, desværre. Det må være en 2018-nyhed for jeg har ikke tidligere set den. Studiekalender-udvalget er meget begrænset i forhold til årskalender-udvalget og der har den ikke været med.

Men jeg kan sagtens følge dig, jeg har fået den købt ... men jeg vil jo i gang NU :lol:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 80
Likede indlæg: 506

Indlægaf MissDitte » 21. sep 2017, 09:34

Jeg er startet op i en bog fra Tiger til.. ja 10 kr :) Især fordi hvis ikke det fungerer vil jeg ikke give flere hundrede for en notesbog. Det fungerer rigtig godt :)
0
Brugeravatar
Kalimsofie
Kort karma: 34
Likede indlæg: 507

Indlægaf Kalimsofie » 21. sep 2017, 10:04

Jeg har købt en anden fra Amazon i går, som er i det større format, som Daine skrev om. Med porto osv blev det 150kr, så jeg tænker, at de mindre størrelser kan fås endnu billigere.

Nu ser jeg kvaliteten, når den ankommer, og hvis den er god, returnerer jeg den Lechtturm, jeg købte forleden.

Jeg kan godt lide tegne-delen af det og vil gerne have god plads til illustrationer osv :)
0
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1716

Indlægaf Anne Droid » 28. sep 2017, 19:28

Jeg var ellers godt i gang med en bujo i A5, men den størrelse passede mig ikke helt. Så nu har jeg købt en i A6 og det er meget bedre for mig.
0
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 531
Likede indlæg: 10057

Indlægaf Animi » 2. okt 2017, 14:37

Er der nogen der ved hvor man i en fysisk butik kan købe en notebog med prikket papir? Og som samtidig ikke koster en formue. Jeg har kigget i min lokale Tiger, Søstrene Grene, Bog&Ide og Føtex, men uden held.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 2. okt 2017, 15:01

Animi skrev:Er der nogen der ved hvor man i en fysisk butik kan købe en notebog med prikket papir? Og som samtidig ikke koster en formue. Jeg har kigget i min lokale Tiger, Søstrene Grene, Bog&Ide og Føtex, men uden held.

Arnold Busck :genert:
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 2. okt 2017, 15:07

Daine skrev:
Animi skrev:Er der nogen der ved hvor man i en fysisk butik kan købe en notebog med prikket papir? Og som samtidig ikke koster en formue. Jeg har kigget i min lokale Tiger, Søstrene Grene, Bog&Ide og Føtex, men uden held.

Men er det billigt der? Gider bare ikke give over 100k for en notesbog, hvis en alligevel ender i skuffen :-D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 2. okt 2017, 15:14

Animi skrev:
Daine skrev:

Men er det billigt der? Gider bare ikke give over 100k for en notesbog, hvis en alligevel ender i skuffen :-D

Det kommer an på størrelsen, men sådan helt superbillige er de ikke :) Jeg har endnu ikke set "kopivarer" i butikkerne endnu, men mon ikke nok det skal komme. Og altså, det er ikke negativt ment, det med kopivarer. Det var bare lige i mangel af bedre ord :)

Jeg har linket til siden her - der er også en "Sådan kommer du godt i gang" video, til inspiration (for alle, kan huske der var efterspørgsel på det tidligere i tråden): http://www.arnoldbusck.dk/bullet-journal
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 2. okt 2017, 15:28

Jeg endte så bare med at bestille herfra - synes de var så fine :D https://brandavenue.dk/produkter/12323- ... -40-sider/

Så må jeg se om en bulletjournal er noget for mig, og så kan jeg altid bestille en lidt dyrere senere :)
1
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 186
Likede indlæg: 1975

Indlægaf Neenah » 2. okt 2017, 18:06

Nu er jeg også hoppet med :blush: Jeg har lige bestilt en leuchtturm1917 i navy, almindelig A5 størrelse. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle have fat i den større version, men nu prøver jeg den her i første omgang.

Så røg der lige en ny omgang Staedtler fineliners med i posen, og en refill til min parker kuglepen :banan:
1

Tilbage til "Bøger"